Vitutusketju

  • 1 121 886
  • 8 557

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
VMP!! Tämä on tämä on kärsimystä! Eihän tämä porukka pysty pelaamaan edes kiekollisena ylös omista. Yhtä vitun roiskimista ja joka jengi näyttää Team Kanadalle JYPiä vastaan! Mä lopetin 1-4 tilanteessa. Toivottavasti häviävät 16-1 mokomat vitun mikki hiiret!
 

JyyPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tää tosiaan aivan kauheaa kuraa, lopetin kanssa hetkeksi 1-4 tilanteessa, mutta lyödään nyt vetoa sitten vaikka Kärppien puolesta ja eihän senkään vedon realisoitumista tarvinnut montaa minuuttia odottaa kun Kärpät pelaa 4vs4 tilanteessa kuin ylivoimaa...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikeaksi menee, kun joukkue on näin syvällä suossa ja samaan aikaan yhtä kokematon. Ei siellä tunnu nyt olevan sellaisia pelaajia, jotka osaisivat vetää muita mukanaan. Sellaisia tarvittaisiin, koska ei ole kunnollista valmentajistoa.

Tällä hetkellä ei edes kauheasti vituta ottaa turpaan, mutta se vituttaa, että näillä esityksillä joukkueen taloudellinen tilanne menee entistä huonompaan suuntaan, joka tuo omat murheensa mukanaan.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Hihhei! 3 ottelua ja vasta 18 maalia omiin..
 

JyyPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Totta, nyt tässä on jo sellaisessa moodissa että ei odota enää mitään niinpä ei edes vituta että omissa soi... mutta tosiaan vielä hiljaisempaa on kohta hallilla kun suorittaminen on tätä tasoa. Eipä tule äkkiä mieleen peliä jossa koko erässä kaverin molkelle ei tule yhtäkään torjuntaa..
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Vajaaseen kolmeen peliin vasta 18 maalia omiin. Toisessa erässä ei tähän mennessä yhtään laukausta. Pelaajat suolaavat toisiaan, valmentaja (ei päävalmentaja) -ei tee mitään joukkueen herättämiseksi. Miksi mennä hallille katsomaan tällaista teurastusta?.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kotipubissa voi esittää näin heikkoa suorittamista. JYP näyttää olevan ryhmä yksilöitä, koska joukkue se ei tällä hetkellä ole.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Puolustajat, ne puolustajat... Mitkä vitun puolustajat?!
 

Coutinho

Jäsen
Siikonen-Rooba lähtekää jo kotia. Ylivoimaisesti huonoin kenttä tänään. Koita voittaa nyt Siikonen yksi aloitus pelissä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Taas kuusi maalia omiin... Jotain pitäs tehdä!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

JyyPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torstaina jos tulee vielä Sportilta pataan ja heti perään perjantaina TPS:lta niin sitten lähtee joukkuepassi luiskaan ja mä keksin jotain vähemmän vituttavaa katsottavaa...
 

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Nämä tämän talviset on helpompi sietää kun ei koronan takia tarvitse mennä hallille. Muukin tekosyy kelpaa. Tietenkin kun joukkue tuonne "alakvartiiliin" jumittaa niin syöhän se miestä. Saattaa moni kentälläolija lyödä hokkarit naulaan, mutta junnutyö tuo uusia. Ei se elämä tähän lopu!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Puolustajat, ne puolustajat... Mitkä vitun puolustajat?!
JYPillä on tällä hetkellä tasan kolme liigatason pakkia: Salonen, Kalteva ja varauksin Honka. Että repien siitä. Kieltämättä, kun katsoi Kakkonen Allen parin toilailua omissa tuli miettineeksi, että millehän sarjatasolle kuuluisivat. Tässä vaan kun ei kiteydy edes suutin ongelma, vaan kun viisikkopeli kokonaisuutena on kuosissa toivotaan haaveillaan katsellaan päätyy väkisinkin säälimään maalivahteja.

Selvennyksenä ammatikseen väärin ymmärrystä etsiville, tilanne pakkien suhteen on tämä nyt, kyllä niistä nuorista voi kasvaa vielä vaikka mitä, se vaan ottaa sen ajan minkä kullakin ottaa.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi vittu ku vituttaa! Olen pohjimmiltani positiivinen luonne, ja mua vituttaa aina vaan jatkuvasti kirjoittaa tähän 'Vitutusketju'-osioon...
Mutta eli siis miten ihmeessä mun suosikki seurani JYP (jonka organisaatiossa olen itsekkin ollut valmentajana ja voittanut SM-kultaa!) on päästetty tämmöiseksi todella säälittäväksi MESTIS-tasoiseksi joukkueeksi!?
Itse olen aina arvostanut Kari Tyniä (joistakin puutteistaan huolimatta!) mutta sen jälkeen ei ole ammattitaitoista miestä ollut ohjaimissa paitsi kuin nyt todella ammattitaitoinen 'penninvenyttäjä' KORPELA, joka yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on.
Kun Tyni jäi eläkkeelle niin Jukka Holtari otti/sai itselleen liikaa valtaa ja puuttui joihinkin semmoisiin asioihin jotka hänen toimialueeseensa eivät olisi välttämättä kuuluneet. Holtarin aikaansaannoksia en kyllä muistele mitenkään hyvällä, pitkät pelaajasopparit ym...!!!
Nyt kun TIRKKONEN & SANTANEN on lomautettuna vuoden loppuun niin olisin toivonut että suuresti arvostamani JUKKA VARMANEN olisi ottanut todella vahvan tiukan "Summasmaisen" otteen tuosta porukasta, mutta näköjään tuo toinen "kaikilla on kivaa" ---junnukoutsi vetää tätä showta ja kaikille on tulos nähtävissä.
VIITANEN on UTJ:nä nykytilanteessa melko "kädetön" kun pitäisi vahvistaa joukkuetta mutta kun ei ole fyrkkaa millä vahvistaa. Hyvä kun seura pysyy yleensä pystyssä !!!
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Käyttäjä on passitettu pelikieltoon sääntöjen kymmenennen pykälän perusteella
No voi vittu ku vituttaa! Olen pohjimmiltani positiivinen luonne, ja mua vituttaa aina vaan jatkuvasti kirjoittaa tähän 'Vitutusketju'-osioon...
Mutta eli siis miten ihmeessä mun suosikki seurani JYP (jonka organisaatiossa olen itsekkin ollut valmentajana ja voittanut SM-kultaa!) on päästetty tämmöiseksi todella säälittäväksi MESTIS-tasoiseksi joukkueeksi!?

Mees R2D2 takas sinne Sportin puolelle, eiköhän teillä ole tarpeeksi ongelmia sielläkin puolella Suomea. Hymiö
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käyttäjä on passitettu viikoksi rauhoittumaan.
No heh heh oon kyllä todella FANAATTINEN JYPin kannattaja enkä Sportin joten sovittaisko että meet vitun reppana nukkuun pois ton kännis ennenkuin alat tänne mitään kommentoimaan !!!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Oon näköjään ainut, joka vielä luottaa JYPiin! Nyyhkistä nyyh ;(
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Oon näköjään ainut, joka vielä luottaa JYPiin! Nyyhkistä nyyh ;(
Kyllä tässä ainakin itse olen vielä positiivinen JYPin suhteen, joukkue niin potentiaalinen ja huomennakin lähdetään kannattajana siitä oletuksesta, että JYP voittaa. Mikäli kuitenkin aletaan väittämään, että JYP olisi ennakkosuosikki, niin se särähtää pahasti korvaan koska se on suorastaan paskapuhetta. Kannattaa saa ja pitää, sekä on hyvä että joukkueeseen luottaa ja tukee vaikeinakin hetkinä, mutta se on täysin eriasia kuin paskan puhuminen ja se minun mielestäni pitää korjata jos sitä ilmenee.

Itseä ei oikeastaan vituta mikään juuri nyt, ehkä lievästi se että olemme lähtökohtaisesti huomenna altavastaajana Sportia vastaan. Se on ehkä kuitenkin enemmän surullista ja huvittavaa kuin vituttaavaa. Katsotaan huomisen pelin jälkeen vituttaako, toivottavasti ei ja JYP kairaa voiton Vaasasta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä tässä ainakin itse olen vielä positiivinen JYPin suhteen, joukkue niin potentiaalinen ja huomennakin lähdetään kannattajana siitä oletuksesta, että JYP voittaa. Mikäli kuitenkin aletaan väittämään, että JYP olisi ennakkosuosikki, niin se särähtää pahasti korvaan koska se on suorastaan paskapuhetta. Kannattaa saa ja pitää, sekä on hyvä että joukkueeseen luottaa ja tukee vaikeinakin hetkinä, mutta se on täysin eriasia kuin paskan puhuminen ja se minun mielestäni pitää korjata jos sitä ilmenee.

Itseä ei oikeastaan vituta mikään juuri nyt, ehkä lievästi se että olemme lähtökohtaisesti huomenna altavastaajana Sportia vastaan. Se on ehkä kuitenkin enemmän surullista ja huvittavaa kuin vituttaavaa. Katsotaan huomisen pelin jälkeen vituttaako, toivottavasti ei ja JYP kairaa voiton Vaasasta.
Erikoinen homma kuitenkin, että HPK oli ennakkosuosikki tänään Jukureita vastaan vaikka HPK on pelannut umpipaskasti. Mutta turha näitä on enää huudella, kun ennakoilla ja kertoimilla ei voiteta tai hävitä yhtään jääkiekkopeliä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Erikoinen homma kuitenkin, että HPK oli ennakkosuosikki tänään Jukureita vastaan vaikka HPK on pelannut umpipaskasti. Mutta turha näitä on enää huudella, kun ennakoilla ja kertoimilla ei voiteta tai hävitä yhtään jääkiekkopeliä.
Jukureiden materiaali huomattavasti köykäisempi kuin Sportin tai HPKn, joku voisi myös sanoa että Sportin materiaali kiitos uusien vahvistuksen on parempi kuin JYPillä. Itse en tuota ihan allekirjoita, mutta on siinä perääkin, molempien joukkueiden puolustus myös se heikoin osa-alue joten yhtäläisyyttä on. JYPin onneksi Sport ei saa ihan parasta nippuaan vielä huomenna jäälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös