Vitutusketju

  • 10 507 414
  • 56 109

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saakeli töistä koneet rikki. Yritä nyt tässä töitä tehdä kun koneet on jostain 1400-luvulta.
Oletko jossain museossa töissä? Suomessa yleensä museotehtaat on jostain 1800-luvulta tai jopa 1900-luvun alusta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
En tiiä, alkanu jotenkin vituttaa kun olen jo pitempään @Via Dolorosa n tavoin halunnut eroon tästä nykyisestä 18-vuotiaana keksimästäni nickistä ja tilalle jonkun persoonallisemman nimimerkin, vaan perhana kun en keksi mitään!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiiä, alkanu jotenkin vituttaa kun olen jo pitempään @Via Dolorosa n tavoin halunnut eroon tästä nykyisestä 18-vuotiaana keksimästäni nickistä ja tilalle jonkun persoonallisemman nimimerkin, vaan perhana kun en keksi mitään!

Ei se miettimällä muutu. Sen pitää tulla jostain sieltä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täytyy sanoa, että pitkään aikaan ei ole vituttanut tämä herääminen näin paljon, kuin tänään.
Et muuten ole ainoa. Vittu. Ja oishan voinut vielä pari tuntia nukkua, mut totesin että vittuakos sitä. Herätään ja duuniin, tää päivä on jo menetetty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Täytyy sanoa, että pitkään aikaan ei ole vituttanut tämä herääminen näin paljon, kuin tänään.
Arvaa vituttaako täällä kun suunnitelmissa oli mennä viimestään joskus 2-3 tuntia sitten nukkumaan ja tässä mä yhä olen eikä vieläkään tule uni silmään. Tuo runon tekeminen taisi olla kuolinisku yöunille, sillä sitä ennen mua väsytti jonkin verran mutta kirjoitettuani runon tuli jotenkin energisoitunut olo joka jatkuu ilmeisesti edelleen. Hubaa!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arvaa vituttaako täällä kun suunnitelmissa oli mennä viimestään joskus 2-3 tuntia sitten nukkumaan ja tässä mä yhä olen eikä vieläkään tule uni silmään. Tuo runon tekeminen taisi olla kuolinisku yöunille, sillä sitä ennen mua väsytti jonkin verran mutta kirjoitettuani runon tuli jotenkin energisoitunut olo joka jatkuu ilmeisesti edelleen. Hubaa!
Varmasti vituttaa sielläkin. Nyt päästy töihin ja ketutus on vahvasti läsnä edelleen. Taidan vaan istuskella näiden lavojen päällä jonkin aikaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinkas kuomia jo näin paljon vituttaa heti aamusta. Ymmärrän toki ja pitäisihän liukuva työaika saada perustuslakiin kirjattua. Mistä johtuu kuinka työnantaja ei ymmärrä kuinka paljon se vähentäisi vitutusta.

Pakko se on tehdasläppärikin jossain kohtaa avata, mutta ajan päätän itse ja se helpottaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuinkas kuomia jo näin paljon vituttaa heti aamusta. Ymmärrän toki ja pitäisihän liukuva työaika saada perustuslakiin kirjattua. Mistä johtuu kuinka työnantaja ei ymmärrä kuinka paljon se vähentäisi vitutusta.

Pakko se on tehdasläppärikin jossain kohtaa avata, mutta ajan päätän itse ja se helpottaa.
Vitutusta vähensi tosiaan se liukuma. Ja etänäkin voi tehdä. No, tänään on jo paljon tehty ja paljon edessä. Puolen päivän jälkeen lienee päivä pulkassa. Konttorille? Eihei, torstai on se päivä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Konttorille? Eihei, torstai on se päivä.

Huomenna olisi melkein pakko näyttää naamaa siellä. Ei täysipakko, mutta nottako torstaille venyttäisi. Älä nyt rupea yllyttämään.

Mennään huomenna, viimeistään keskiviikkona.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Se kun sulle soittaja syö samalla jotain kun puhuu nostaa kyllä verenpainetta saatanasti.

Rousk rousk mjah hoursk mäisk rousk mäisk mjah rousk.

Kasvokkainkin tuo suu auki mäyskyttäminen saa raivon partaalle, mutta puhelimessa... ei vittu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiiä, alkanu jotenkin vituttaa kun olen jo pitempään @Via Dolorosa n tavoin halunnut eroon tästä nykyisestä 18-vuotiaana keksimästäni nickistä ja tilalle jonkun persoonallisemman nimimerkin, vaan perhana kun en keksi mitään!
Tuohan on ihan hyvä nimimerkki. Siinä mielessä kuitenkin persoonallinen että se on Smitty eikä mikään Smith tai vastaava. Ihan passeli.

Itseäni vähän harmittaa että olen Roger Moore enkä James Bond. Mutta toisaalta kai se Rookerina menee kuitenkin paremmin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiiä, alkanu jotenkin vituttaa kun olen jo pitempään @Via Dolorosa n tavoin halunnut eroon tästä nykyisestä 18-vuotiaana keksimästäni nickistä ja tilalle jonkun persoonallisemman nimimerkin, vaan perhana kun en keksi mitään!

Smithers?

Vituttaa taas tämä erään sisäelimen outo tila. Ulkoelimen outo (lue: huono) tila ei enää jaksa vituttaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuumuus. Ei se ulkona haittaa, mutta vittu näitä asuntoja. Miksi tässä maassa kunnon viilentävät ilmastoinnit ei kuulu kämppien vakiovarustukseen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kuumuus. Ei se ulkona haittaa, mutta vittu näitä asuntoja. Miksi tässä maassa kunnon viilentävät ilmastoinnit ei kuulu kämppien vakiovarustukseen.
No siksi kun kuumuus on ihanaa ja siitä ei saa valittaa, kun syksyllä, talvella ja keväällä on niin usein kylmää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ketjun aiheeseen: NHL-peli ja minä itse pelaajana. Jopa kädetön simpanssi pelaisi paremmin kuin minä. Olen tunnetun maailmankaikkeuden hirvittävin ja tasottomin pelaaja.

Äläs nyt! Nimittäin minä voin olla vielä huonompi? Perkeleen vaikea peli tuo NHL19 ja olenkin tainnut hävitä jo 20 peliä putkeen omalla joukkueellani. Kun ei vaan osaa niin ei osaa.

On pitänyt kysyä vinkkejäkin pelaamiseen mutta se on toistaiseksi jäänyt. En muista millä tasolla olen viime pelit pelannut mutta voisihan sitä tason alentamistakin harkita.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Telia vituttaa. Muutin Jyväskylästä Kokkolaan ja tein pari viikkoa sitten muuttoilmoituksen Telian sivuilla. Kysyin viestissä onko mahdollista siirtää entisen osoitteen laajakaista tähän nykyiseen osoitteeseen. Vastausta ei kuulunut, eikä siinä mitään. Totesin, että täällä Kokkolassa vain suoraan marssin liikkeeseen hoitamaan asian. Näin teinkin viime torstaina ja tein uuden sopimuksen tänne, missä nyt asun. Selitin, että muutin ja että irtisanovat netin Jyväskylän osoitteesta. Lopuksi vielä painotin, että varmasti IRTISANOVAT laajakaistan sieltä Jyväskylästä. Ei pitänyt olla ongelmaa. No mitä vielä, tänään sain kaksi postin saapumisilmoitusta: yksi Kokkolaan ja toinen Jyväskylään. Telia sitten lähetti minulle kaksi uutta modeemia, joista toinen matkasi Jyväskylään, josta koko paska piti nimenomaan irtisanoa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuumuus. Ei se ulkona haittaa, mutta vittu näitä asuntoja. Miksi tässä maassa kunnon viilentävät ilmastoinnit ei kuulu kämppien vakiovarustukseen.

Onkohan jossain maassa kunnollista ilmastointia. Minulla olisi tuollainen sinänsä toimiva laite tuossa, mutta se pitää niin järkyttävää meteliä, että eipä tule käytettyä. Hankin kaukosäätimeenkin uudet patterit, mutta käyttämättä jää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jenny Lehtinen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koitin kirjoittaa runoketjuun uutta teosta, mutta hyvän alun jälkeen meno tyrehtyi ja kirjoitusolo pieneni niin olemattomaksi, että oli pakko kopioida saatu teksti Wordiin ja lopettaa yön osalta tähän. Vituttaa perkele.
Etkö luota palstan omaan "Tallenna luonnos" ominaisuuteen?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etkö luota palstan omaan "Tallenna luonnos" ominaisuuteen?
Ei kannata. Kirjoitin kerran pari tuntia yhtä tekstiä ja ajattelin, että jatkan seuraavana päivänä ja PAM! Monen tunnin kirjoitukseni oli kadonnut, vaikka tallensin luonnoksen. Tarkistin vielä, kun lopetin, että näkyyhän se tossa, mut seuraavana päivänä ei enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös