Vitutusketju

  • 10 507 470
  • 56 109

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Telia, vittu mitä paskaa. Erään yrityksen laskutusosoitteen olen aiemmin KAHDESTI muuttanut (löytyy päivämäärätkin milloin soitettu asiakaspalveluun), niin edelleen laskut menevät minne sattuu. Purkuilmoitus tuli parin mutkan takaa perille ja asiakaspalvelussa soperretaan että osoitteenmuutos on tehty muttei laskutusosoitteen muutosta. MITÄ HELVETTIÄ TYÖ OIKEIN SIELLÄ TEETTE?????? JOS SOITAN ETTÄ UUSI OSOITE ON X JA X NIIN KAI MINÄ NYT OLETAN, ETTÄ KAIKKI TULEE JATKOSSA UUTEEN OSOITTEESEEN.
Lähti kyllä kaikki Telian liittymät minun alapuolelta vaihtoon, onnea matkaan DNA ja Elisa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks hitossa pitää tulla niin paljon rahaa? Monia varmaan vaivaa, mutta siitä ei puhuta. Mikä lie tabu. Tietty se joku ihmistyyppi himoitsee lisääkin. Riemuitsee oikein palkankorotuksista jne. Ja sitten ostaa vaikka veneen.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Aina sama juttu, paketti kuin paketti tulee ihan mistä päin maailmaa tahansa tänne päivässä parissa, mutta Vantaalta tänne Espooseen noin viikon. Vähän olisi skarppaamisen paikka.
Juu tiedän, yleinen murhe. Mutta minä otan tällaisen henkilökohtaisena loukkauksena/kaksintaistelu haasteena
 

ace

Jäsen
Aina sama juttu, paketti kuin paketti tulee ihan mistä päin maailmaa tahansa tänne päivässä parissa, mutta Vantaalta tänne Espooseen noin viikon. Vähän olisi skarppaamisen paikka.
Juu tiedän, yleinen murhe. Mutta minä otan tällaisen henkilökohtaisena loukkauksena/kaksintaistelu haasteena
Postin toiminta on nykyään ihan pahinta paskaa. Hukkasivat mm. allekirjoittaneen puolen vuoden postit ja pesivät kätensä siitä. Kuluttajaneuvontakin nosti kätensä pystyyn.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helsinki-Vantaan vessat. Paskahätä ja miesten vessoihin yli kymmenen metrin jono.

On se kumma kun ei suunnitellessa voida piirtää tarpeeksi vessoja
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helsinki-Vantaan vessat. Paskahätä ja miesten vessoihin yli kymmenen metrin jono.

On se kumma kun ei suunnitellessa voida piirtää tarpeeksi vessoja

Olen joskus ehdottanut ison festarin päättäjille vessojen VIP alueen perustamista, jonne myytäisiin kohtuu kallista passia. Veikkaisin että voisi olla kohtuu suosittu ostokohde.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sade... Vantaalla ei voi pelata kriketin sm-loppuottelua kun siellä sataa rankasti. Olin odottanut peliä koko päivän.

Edit. Nyt se peli pääsi alkamaan. Vitutus väheni mutta vielä harmittaa peli typistettiin kuuteen "vuoropariin"... eli vähemmän katseltavaa...
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä verikyrvän vittua, saatana?! Voi jumalauta, haja-asutusalueella asutaan ja vierestä menee vain toisinaan vilkas pururata. Pihapiirissä hiukan muista rakennuksista erillään tuota purtsia lähimpänä on maakellari, jossa ei tähän saakka lukkoa ole tarvittu, mutta vittu hommaan siihen saatana nyt maamiinat ja kaivan susikuopan ja ammun jokaisen, joka edes pihaan päin katsoo, perkele! Joku vei mun kaljani, jumalauta! Poika tuli tänään kyselemään, mihin hänen Ranskasta roudaamansa limpparit on siirretty, ja kun ei parin kerran jälkeen löytänyt niitä, menin itse tarkastamaan. Ja ei perkeleen kumiperse, saatana, kyllähän ne vain poissaoloaan huusivat. Vittu että vituttaa ihmisten röyhkeys.

Tuossa lähellä on paikka, jossa todennäköiset teinimulkut ovat vierailleet, mutta yhtä hyvin voivat olla ne toiset tai sitten toiset tai kolmannet. Vai olisiko tallitytöt käyneet, jumalauta! Harmittaa pojan puolesta kun oli spessulimujaan säästellyt ja vituttaa tuollainen käytös noin yleisesti, omat kaljat nyt saa kaupasta hakemalla.

Saatanan perkeleen lurppamulkut, helevetti, toivottavasti kuolette niihin kymmenpinnaisiin portereihin, jumalauta! Tapan kaikki, saatana! Vitun perkeleet, kitukaa helvetissä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi helvetin perse. Vittu ja kaikki kirosanat siihen päälle. Kuinka kaksinaamaista porukkaa, ahdasmielisyysestä puhumattakaan, tää maa kantaa päällään. Ja nyt puhutaan ”sukulaisista”.

E: tämä ei siis vaikuta suuremmin omaan elämääni. Poikani elämään vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twitter on jumissa.

Kuinka tästä selvitään?
Tältä puolalaisista tuntui kun saksalaiset marssivat sinne syyskuussa 1939.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Twitter on jumissa.

Kuinka tästä selvitään?
Tältä puolalaisista tuntui kun saksalaiset marssivat sinne syyskuussa 1939.
Just kirjotin vuodesta 1939 Twitteriin ja sit se kaatu, tässä on nyt joku syy/yhteys.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Exä tuli tänään oven taakse räyhäämään ja huutamaan postiluukusta. Avasin oven ja käskin painua vittuun. Änkesi sisälle ja alkoi keräämään muka hänen tavaroitaan (emme ole edes asuneet yhdessä) ja repi yhdet verhotkin paskaksi. Aika monen "painuvittuun" jälkeen laitoin kaikin voimin vastaanharovan naisen asunnosta pihalle ja nyt uhkailee pahoinpitelysyytteellä. Ei vittu, kun voi olla hienoja ihmisiä olemassa.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa ku piti mennä lauantaina tekemään maasta vetoo salilla ja napsahti taas tuo muutama vuosi sitten pullistunut välilevy. Nyt ei sit paljoo muuhun pystykään ku makaamaan.
 

MHM02

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vtuttaa kun entinen Delta-Arena, nykyinen Kirjurinluoto-Arenan käyttö on munittu. Paljon puhuttiin maailmantähtien konserteista jnejne. Nyt ne esiintyy hämppälinnassa Tampereella jne. Mut ei porissa. Haistakaa porin kaupungin isät ja äidit pitkä pas**! Mut onneksi teillä on kivaa fantsuilla jazzeilla. Lähinnä valitettavasti meidän muiden piikkiin.

Ps. pori tarkoituksella pienellä. Nii.
 

Broadsword

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Vituttaa masennus. Nappien annostusta on nostettu ja olen vähentänyt alkoholinkäyttöä mutta silti kaikki on ajoittain niin helvetin synkkää. Jos Jesse-hihhuleiden mainostama iankaikkinen elämä on tällaista niin ei kiitos.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Taas tänään nosti vähän verenpainetta kuskit, joiden on pakko ajaa sähköautojen latauspaikalla vaikkei omista hybridiä/ täyssähköautoa. Oikeesti mikä helvetin idea tässä on? Ei voi olla niin vaikea erottaa normi ruutua siitä latausruudusta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vituttaa masennus.
Niin on vituttanut minuakin. Vuosia on hoidettu ja hoitotasapainon katsotaan olevan hyvä. Pärjään hyvin, puuhaan monenmoista yms. pärjään elämässä. Olen hetkittäin jopa onnellinen. Silti jossain on vaan se toivoton pohjavire... En ymmärrä miksi olemme täällä ja miksi juuri minä olen täällä. Pidän elämää aika turhana. En silti ole täältä mihinkään lähdössä... elän elämäni niin kuin se on annettu. Mutta voimia sinulle taistelussa masennusta vastaan!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää taisi olla viimeinen viikko faijan kanssa landella. Ei hän näe ysikymppisiään. Mitä ikinä hän tekee, nukkumista ja syömistä (jota täytyy neuvoa et ottaisi lääkkeet), mene perässä ja siivoa sotkut. Ihan kiva että yrittää, mut ei enää tuo toimi. Tänään multa hermo, ihmettelen miten mutsi jaksaa.

E: se määrä mitä hän on mun vuoksi aikoinaan tehnyt, se on ihan uskomatonta. Mä yritän antaa nyt takaisin, edes jotain. Nyt meni hermo. Hän on jo lähes lapsi, mikään ei onnistu. Ja turhautuminen kun hän tietää että pitäisi onnistua.

Huomenna taas ollaan ihan OK.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas tänään nosti vähän verenpainetta kuskit, joiden on pakko ajaa sähköautojen latauspaikalla vaikkei omista hybridiä/ täyssähköautoa. Oikeesti mikä helvetin idea tässä on? Ei voi olla niin vaikea erottaa normi ruutua siitä latausruudusta.
Juntteja.

Vituttaa kesäflunssa. Onneksi se nousi vasta loman jälkeen kun tällä viikolla töihin palasin. Vituttaa silti, että melkein aina kun saa läskeilyn jälkeen urheilusta ja kuntoilusta hyvin kiinni, niin muutaman päivän päästä iskee flunssaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juntteja.

Vituttaa kesäflunssa. Onneksi se nousi vasta loman jälkeen kun tällä viikolla töihin palasin. Vituttaa silti, että melkein aina kun saa läskeilyn jälkeen urheilusta ja kuntoilusta hyvin kiinni, niin muutaman päivän päästä iskee flunssaa.

Sun elimistö vaan yrittää kertoa, että jatka läskeilyä äläkä urheile. Mutta ilmeisen ulkonäkökeskeisenä ihmisenä et tuota kuuntele kovin hyvällä ja siksi ihmettelet ainaista kesäflunssaa. Kokeilepa ensi kesänä jatkaa läskeilyä syyskuuhun asti, niin veikkaan että kesäflunssa vaihtuu syysflunssaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sun elimistö vaan yrittää kertoa, että jatka läskeilyä äläkä urheile. Mutta ilmeisen ulkonäkökeskeisenä ihmisenä et tuota kuuntele kovin hyvällä ja siksi ihmettelet ainaista kesäflunssaa. Kokeilepa ensi kesänä jatkaa läskeilyä syyskuuhun asti, niin veikkaan että kesäflunssa vaihtuu syysflunssaan.
Urheilu ja liikunta on pahasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös