Vittu tuo talvipyöräily on paskaa aina välillä. Nyt oli n. 7cm lunta kevyenliikenteenväylällä, niin menin sitten ajotietä pitkin. Siellä on ne renkaan urat, joilla pystyy jotenkuten järkevästi ajamaan. No, porukkahan ohittaa lujaa ja HELVETIN läheltä, mikä on aika ikävää kun se ajaminen ei ehkä siltikään ole kaikista vakainta. Osa on myös sitä mieltä, että minun pitäisi mennä ajotien reunaan, jossa on vähintään se 5cm lunta (itse pidän sitä helvetin vaarallisena vaihtoehtona, koska siinä pyörä helposti lähteekin johonkin "uraan", ja sitten onkin ½m eri suunnassa kun ooli tarkoitus).
Sitten tuli pätkä, jossa oli liikenteenjakaja ja sen takia joku ei n. 15 metrin alueella päässyt mun ohi. Päätti sitten vitun hienolla katumaasturillaan painaa täysiä tööttiä ja heti paikan tullen ohittaa alle metrin päästä.
ja mulla oli pyörässä (punainen) takavalo, etuvalo, lisäksi valo kengässä ja heijastimia, joten varmasti olin ajoissa näkyvissä. Onkohan nuo ihmiset koskaan ajaneet pyörällä minnekkään? Siis sen jälkeen, kun ovat ajokortin saaneet?
EDIT: Lisäksi katsoin Youtubesta viimevuotisen lätkä MM-finaalin. Kylläpä vitutti! Jumalauta. Ketä paskoja nuo tuomarit oli? Saiko ne potkut? Myönnettiinkö missään (siis vaikka jääkiekkoliiton puolelta), ettäpäin vittuahan ne veti?
EDIT2: Vituttaa myös "
ammattivalittajat". (Linkkin Ilta-Sanomien sivulle, joku on tehnyt valituksen kun koira törmäsi koirapuistossa vapaana ollessaan tolppaan)