Vitutusketju

  • 10 532 775
  • 56 126

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
kyllä nyt taas vituttaa..Lauantaina duuniin,stna.Jo toinen 6 päivän viikko putkeen.Ja sitte toi helvetin liigapörssin lämärikisa...Sen tekijä pitäs haastaa oikeuteen elämänilon pilaamisesta..Sitä ei vaan voi lopettaa ja siitäkö vasta vitutus syntyy...
 

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa kun ei ole rahaa ostaa lippua huomiseen IFK-Tappara peliin. Ja sen takia jää tuo paitojen jäädyttäminen näkemättä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää nyt VITTU zoomatko niin paljon!!!

Samat saatanan hörhöt kuvaajat luulevat edelleen, että lätkämaaleja on kivempi katsoa, mitä enemmän zoomaa!!

Kärpät-Pelicans ottelun maalikooste Urheiluruudussa oli taas vallan mielenkiintoista katsottavaa. Kiekko pyörii pelaajalta toiselle, töllössä näkyy vaan jään pinta. Kun kiekko lipuu maaliin, niin kuvaaja miettii vasta että missähän päin se maali on?

Jos tätä lukee joku kuvaaja, niin KUVAA MIELUUMMIN VÄHEMMÄLLÄ ZOOMILLA! Näin maalin synty näkyy ehkä marginaalisesti heikommin, mutta ainakin se näkyisi.

Vittu!
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Vituttaa kun yksi tekee maskia ja muut ampuu metrikaupalla ohi tai huutelee vaihtoaitiosta vaikka ei edes tiedä mistä pitäisi huutaa. Onneksi ei kuitenkaan ihan kaikki.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Örh ja plus siihen päälle. Fuck!

Hei kuulkaa!

Teistä suurin osa ei edes tiedä mitä vitutus tarkoittaa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, että mulla on rakot vasemman jalan varpaissa komeasti puoliksi kynsien alla, sekä ilmeisesti marssimurtuma vasemmassa jalassa. Lisäksi hartiat ja takareidet ovat tohjona. Ja kaiken kruunuksi huomenna on helvetin vaikea tentti ja tällä kertaa kyse ei ole mistään talouspaskasta vaan yksinkertaisesti elektroniikasta.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun aktiivisimmat kirjoittajat jättävät palstan.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Työt loppuu

Olen tässä ollut jo lähes kaksi vuotta ns. kylmä rinki perseen ympärillä työpaikkani kohtalosta. Nyt sitten viikkona muutamana ilmoitetteen johdon toimesta että taloudellisiin ja tuotannollisiin syihin vedoten työni tässä firmassa on ohi.
Työt loppuvat tämän kuun lopussa ja uuttakin pitäisi hakea mutta nyt on motivaatio nollassa eikä tiedä mitä töitä edes haluaisi.
Tässäkö on kiitos pyyteettömästä viiden vuoden palveluksesta mukavien ja huumorintajuisten työtovereiden kanssa.
GRRRRRRRR.................
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Muijalta tuli kenkää enemmän kuin suutarille ja vittu ku en osaa laittaa safkaa. Sit saatana eilen katkes Eastonin komposiittivarsi treeneissä. Milläs vitun rahalla nyt uus ostetaan kun kaikki rahat dokattiin ku muija lähti...
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kauhea flunssa päällä, räkää valuu kuin vettä niagaran putouksissa, yskittää ja kaiken lisäksi silmät tulehtuneet. Öitä ei saa nukuttua, ja kaiken lisäksi joutuu aamulla heräilee ennen yhdeksää, kun kämpän ulkopuolella tehdään ulkoseinän kunnostusta.

Ei voi kun sanoa, että vituttaa...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tämä nyt ei oikeastaan enää kuulu vitutuksen piiriin, mutta kuitenkin..

Kirjastosta tuli taannoin ukaasi, etten ole erästä kirjaa palauttanut. No, etsin kissojen ja koirien kanssa ko. kirjaa löytämättä sitä kuitenkaan. Minua uhkasi jo kirjan täysihintainen korvaaminen. Olin aivan varma, että olin palauttanut ko. kirjan ja kyseisen asian takia menivät jo yöunetkin. Tänään laitoin kirjastoon viestiä, että tulen huomenna keskustelemaan kyseistä asiasta (eli kirjan korvaamisesta). Sieltä tulikin äsken viestiä, että kirja on jo palautunut!!

No, hyvä niin, mutta kyllä vähän vituttaa kirjaston toiminta palautusten suhteen. Asiassa on varmaan käynyt niin, ettei palautustani oltu rekisteröitu ja joku tyyppi oli lainannut ko. kirjan vielä minun nimissäni (olettaen tietysti, että olin edelleen kirjan lainaaja, vaikka olin palauttanut sen kirjastoon). Jatkossa täytynee kirjat palauttaa palautusluukun sijasta henkilökohtaisesti kirjastonhoitajalle; haluan näet täyden varmuuden siitä, etten tulevaisuudessa joudu maksamaan jonkun muun lainaajan törttöilyä (sikäli mikäli kun tämä ei palauta kirjaa/tuhoaa sen).
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
itsehän olen jälleen erikoisen hyvällä tuulella...mulla menee paremmin kuin koskaan!

syyslomalla prahaan ja barcelonaan...kai sitä pitää ranskassa ja italiassakin piipahtaa...mah-ta-vaa
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti goldenawe
itsehän olen jälleen erikoisen hyvällä tuulella...mulla menee paremmin kuin koskaan!

syyslomalla prahaan ja barcelonaan...kai sitä pitää ranskassa ja italiassakin piipahtaa...mah-ta-vaa
Mene onnellisuusketjuun, vittu. Vituttaa olla taas kahden tunnin puhelinpalaverissa. Korva hikoo.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viisaudenhammas!

Ylhäältä oikealta poistettiin viisaudenhammas viime perjantaina. Kolme muuta on poistettu jo vuosia sitten ja ne lähti ihan iisisti ilman suurta tuskaa. Mutta tämä viimeinen jouduttiin leikkaamaan. Ei se toimenpide itsessään niin hirveä ollut sekään, mutta tämä jälkisärky on aivan helvetillinen. Vituttaa, kun ei kunnolla pysty edes nukkummaan vaikka vahvat särkylääkkeetkin määrättiin. Jos tämä kipu ei kohta lopu niin vitutuskäyrä senkun jatkaa nousuaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Turha poraaminen, joka tuntuu tullen trendiksi täällä Jatkoajassa. Sanotaanko hei kaikki oikeutemme irti?! Vittu..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Erittäin hyvän ystäväni isä kuoli viime yönä, enkä tiedä yhtään, mitä tehdä tai miten voisin auttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös