Mainos

Vitutusketju

• 10 701 437
  • 56 253

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Ilmeisesti mäkin olen väärinkannattaja, kun kiekossa IFK on ykkönen ja futiksessa HJK. Silloin kun aikanaan muksuna ekaa kertaa nappiksia pistin jalkaan HJK:n paita päällä, en edes tiennyt, että IFK:lla olisi futisjoukkue. Toki silloin oli jo opetettu, että IFK on ainoa oikea joukkue jääkiekossa. Nykyään lähinnä symppaan IFK:ta futiksessa ja muissa lajeissa, mutta en mitenkään intohimoisesti kannata. Yhden ottelun olen käynyt kattomassa futista ja yhden bandya. HJK tulee olemaan jalkapallossa mulle aina se The Joukkue, enkä tajua, miksi mun pitäisi vaihtaa kannattamaani joukkuetta sen takia, että sillä on sama nimi kuin suosikkijääkiekkojoukkueellani. Vittu.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nyt vituttaa, kuin sitä pientä jänöä! Jäin tänään himaan, enkä lähtenyt pelaamaan futista. Ajatuksena totta kai katsoa HJK:n peli ylivertaista vastustajaa vastaan.

Heräsin äsken. Nukahdin ilmeisesti joskus vartin yli seitsemän. Jäi sitten katsomatta peli. VITTU!

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
No voi vittu. Mites mopoilut?

Eilen illalla jäiden jälkeen sain vaivoin ajettua pyörän himaan, vaihdot joutui tekemään kantapäällä, ei niin miellyttävä kokemus varsinkaan kun kyseessä oli vasen polvi ja seisontatuki on juurikin samaisella puolella.
Tänään kävin näyttämässä koipea ja alustava diagnoosi oli kuus viikkoa totaalilepoa ja 4 kk sitten ilman liikuntaa. Magneetissa selviää sitten enemmän.
Mutta taitaa olla ajelut ajeltu ja lätkät pelattu tältä kaudelta.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mikälie saatanan flunssa iskeny, tuntuu et keuhkoissa ois jotain partateriä tms. Töistä ei käytännössä voi olla pois, mut pitää kattoa miten tää ilta menee ja hakea varmaan sit vaan kylmästi saikkua pari päivää. Lenkkeilyynki tulee mukavasti taukoa, juuri ku se on alkanu maistumaan niin helvetin hyvältä. Mua nyt yleensäki vituttaa ihan saatanasti olla niin kipeä ettei pysty tekemään niitä asioita mitä normaalisti tekis. Vittu.

Tääki tulee aina näin elo-lokakuun aikana, joku saatanan syysflunssa. Muuten voi koko vuoden olla terve ku pukki, mut aina tää iskee. Eikä paljon vaikuta et miten sitä pukeutuu tai muutakaan.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mutta itse en näe sitä ollenkaan pahana, jos jääkiekossa kannatat Jokereita ja jalkapallossa HIFKiä.

Täysin mahdoton ajatus, edes teoriassa. Ei tarvitse perusteluja.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa oma perseily raha-asioiden kanssa. Näköjään samantekevää paljonko sitä palkkaa tulee, menemään saa silti ja hyvin helposti. Etenkin "kännissä ei mikään mitään maksa". Saatana.

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa oma perseily raha-asioiden kanssa. Näköjään samantekevää paljonko sitä palkkaa tulee, menemään saa silti ja hyvin helposti. Etenkin "kännissä ei mikään mitään maksa". Saatana.

Vahva sama. Erityisesti kun palkka tulee kuun 15. päivä, ja vuokra maksetaan kuun 4. päivänä. Välillä meinaa tehdä tiukkaa.

Erityisesti vituttaa se, kun tuhlaan rahaa kaikkeen "näkymättömään", eli en osta esimerkiksi mitään isoa kerralla. Eri asia jos panostaisin vaikkapa uuteen läppäriin, ostaisin uuden television tai vaihtaisin autoa. Mutta ei, kun tuhlaan kaikkeen vitun turhaan. Sitä on taas kiva miettiä mihin ihmeeseen se 300 euroa menikään viikossa, kun ruoalle, bensalle ja vastaaville lasken omat kulut.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ihmettelen miten sitä voi olla näin vitun tyhmä? Mulla olisi ollut oikein kutsuvieras lippu eiliseen HJK-Schalke peliin, mutta ajattelin, että mitä sitä teurastusta katsomaan ja lähdin aivan helvetin tyhmiin ja kuiviin illanistujaisiin. Nyt on mukava katsella jostain youtubesta sitä fiilistä tuolla eilen.

Mut hei kyllä paska punaviini ja Trivial Pursuit pölvästien kanssa on ihan kilpailukykyinen setti tuon rinnalla. Vittu!

Ps: Budapestin läpi virtaa nykyään kuulema Jangtse.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Erityisesti vituttaa se, kun tuhlaan rahaa kaikkeen "näkymättömään", eli en osta esimerkiksi mitään isoa kerralla. Mutta ei, kun tuhlaan kaikkeen vitun turhaan. Sitä on taas kiva miettiä mihin ihmeeseen se 300 euroa menikään viikossa.

Jep, tai kahdessa päivässä. Taksiajelut, heräteostokset, ulkona syöminen, juhliminen ja yleiset ex tempore -häröilyt. Toki paasaan sinänsä rahani mielummin em. juttuihin ja matkusteluun kuin esim. jossain helvetin Ikeassa:) mutta joskus vituttaa silti. Esimerkiksi nyt.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On taas päivä. Eilen jo ihmettelin, kun ei palkka tilillä näkynyt ja vetosin, että menee siirtäessä päivä. Eipä ollut tänäänkään. Soitin pomolle ja hän lupasi asian tarkistaa. Hän on kyllä maksanut palkan, mutta aivan väärälle tilille. Eli tässä sitä ollaan pennittömiä. Pomolla taitaa se tunti nyt olla aikaa selvittää asiaa ja katsoa mitä tekee. Olisi se ihan kiva edes ruokaa saada viikonloppuna.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vitun kyrpänaama. Jos joskus vittu tekisit itte ne omat duunis etkä olisi koko ajan yrittämässä nakittaa niitä toisille. Se että sä olet aivan saatanan hölmö ja et osaa edes kullias ottaa housuista kuselle mentäessä niin ei tarkota sitä että sun pallinaamas täytyy ilmestyä joka vitun päivä ovesta: "voisikko vähän auttaa tän kanssa kun olis helpompaa jos teet tuon osion". Ei, en vittu voi. Ja ihan vaan sen takia että SINÄ olet mulkku.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vatsatauti tuli kehiin... En nyt olisi kaivannut tällaista vierasta tänään ollenkaan, laatoitustehtävät ovat jatkuvasti hollilla. Toisaalta eipähän tule ainakaan ryypättyä.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Täysin mahdoton ajatus, edes teoriassa. Ei tarvitse perusteluja.

Tämä on aivan totta, mahdoton ajatus kannattaa stadilaista mutasarjajoukkuetta kun voi fiilistellä 90-luvun mahtiseuran kunnian päivien jälkihiillloksilla. 10 years and still nothing.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulta alkaa pää pehmenemään kun aamusta asti on soinut taukoamatta tuo saatanan Trololololollololollololo, oyoyoyoyyyoyoyoyyyoyoyooo kun sen eilen erehdyksissäni klikkasin jostain ketjusta. Eikä tuo edes rajoitu siihen että tuo musiikki soi päässäni vaan näen silmissänikin koko ajan tuon vitun Mikasaukkos-kloonin hymyilemässä sinapinvärisessä huoneessa. Aloin jo kaupassakin suurin piirtein pelätä että milloin tuo ukko hyppää jostain hyllyn välistä myhäilemään siihen eteen.

Linkki vie siis Youtubeen ja Eduard Khlilin musiikkivideoon nimeltä "I'm very glad because I'm finally coming home"

ludvig

Jäsen
Mikälie saatanan flunssa iskeny, tuntuu et keuhkoissa ois jotain partateriä tms. Töistä ei käytännössä voi olla pois, mut pitää kattoa miten tää ilta menee ja hakea varmaan sit vaan kylmästi saikkua pari päivää. Lenkkeilyynki tulee mukavasti taukoa, juuri ku se on alkanu maistumaan niin helvetin hyvältä. Mua nyt yleensäki vituttaa ihan saatanasti olla niin kipeä ettei pysty tekemään niitä asioita mitä normaalisti tekis. Vittu.

Tääki tulee aina näin elo-lokakuun aikana, joku saatanan syysflunssa. Muuten voi koko vuoden olla terve ku pukki, mut aina tää iskee. Eikä paljon vaikuta et miten sitä pukeutuu tai muutakaan.

Pahus sentään, kärsin samasta ärsyttävästä ongelmasta. Kaikki alkoi jonain viileämpänä kesäpäivänä elokuussa tai alkusyksystä 90-luvun puolella, jolloin kurkku muuttui maanpäälliseksi helvetiksi ja tämä on jatkunut vuosikaudet samana ajankohtana. Lääkärit ovat vuosien varrella patistaneet minut lähes poikkeuksetta nieluviljelyyn, epäilynkohteena angiina. Tulokset ovat aina olleet samat: EI angiinaa, muutakaan käsin koskeltavaa tai ylipäätänsä konkreettista diagnoosia. Aikaisemmista tuloksista olen usein lääkäreille kertonut, mutta sitkeästi nämä kansanparantajat ovat aina haluneet tarjota angiinaa. Tuloksista ja nollatason vastauksista turhautuneena olen kokeillut erilaisia omatoimisia ennaltaehkäiseviä keinoja ja parina viime vuotena olen löytänyt täysosuman: antihistamiinikuuri em. vuodenaikaan. Ainakin omalla kohdallani tuo on toiminut useamman vuoden.

P.S. Leikkailemalla ja liimailemalla kymmenien lääkärien arvuutteluita olen päätynyt siihen tulokseen, että lämpötilojen laskiessa kuumasta / lämpimästä hieman viileämpään herkästi reagoivaan kurkkuun valuu limaa, jonka seurauksena kurkku reagoi muuttumalla viikoksi / pariksi helvetin ärtyneeksi.

Ja mikä minua vituttaa tuon äskeisen lisäksi? Arvostan länsimaista lääketiedettä, mutta vitun valitettavan usein se reagoi vain seuraukseen, eikä tarjoa tarpeeksi ennaltaehkäisevää tietoa.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Vahva sama. Erityisesti kun palkka tulee kuun 15. päivä, ja vuokra maksetaan kuun 4. päivänä. Välillä meinaa tehdä tiukkaa.
Eikös seuraavan kuun vuokran saa maksaa etuajassa, eli vaikka tuolloin 15. päivä, niin ei tule niin tiukkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy