Suomi-Salama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Olen joskus ennenkin todennut, eikä siitä ole edes kauan aikaa, mutta edelleen:
JYP Mission 2007
JYP Mission 2007
-BR- kirjoitti:Kävipä scholl mielessä, että oletko käynyt lääkärissä? "Oireet" kuulostaisi nimittäin diabetekseltä...
scholl kirjoitti:laihtuminen johtuu kyllä urheilusta ja muut siitä että olin pe radalla.
Nyt vituttaa se, että 2 neekeriä vei multa kännykän about kotiovella.
Yrittivät väkisin kaupata mulle kossupulloa ja sit kun en ostanut niin viedään puhelin.
scholl kirjoitti:Nyt vituttaa se, että 2 neekeriä vei multa kännykän about kotiovella.
Yrittivät väkisin kaupata mulle kossupulloa ja sit kun en ostanut niin viedään puhelin.
Holocaust kirjoitti:Wituttaa aivan vietävästi retuperällään oleva julkinen terveydenhuolto. Jouduin käyttämään omaa poikaani päivystyspolilla. Ensin meni "ilmoittautumisessa" vain noin tunti ja lääkäriä odotellessa lähes viisi tuntia. Kyllä vituttaa!!! No, kyllähän oman pojan vuoksi voi jonottaa vaikka pidempään, mutta kohtuus kaikessa. Kyllähän ne hoitajat ja lääkärit tekevät siellä parhaansa, mutta millä resursseilla?
Se puolue, joka lupaa laittaa sairaalassa jonottamisen edes siedettäväksi, SAA heti ääneni maalisvaaleissa.
Witun leikkaukset sos.- ja terveysmenoissa. Kaikenmaailman tsunamijärjestelmiin ja Irakin jälleenrakentamiseen syydetään veromaksajien rahoja.
Haistakaa pitkä vittu koko "kansanedustajakunta"!
ruoska kirjoitti:Vittu mitä idiootteja tää saatanan maailma on pullollaan. Mustilla miehillä ollut ilmeisesti taas tekemisen puutetta niin viedään sitten puhelimet vaikka väkisin. Kumma, että eivät savinaamat vieneet lompakkoakin vai pääsitkö karkuun?
tuuski kirjoitti:Kiinnostava aihe. Lähditkö perään vai tyydyitkö poliiseille ilmoittamiseen?
scholl kirjoitti:no ei sitä lumisateessa kyllä niitä saa kiinni. Yritin vähän matkaa mutta ei auta mikään. Ilmoitan poliisille.
scholl kirjoitti:no ei sitä lumisateessa kyllä niitä saa kiinni. Yritin vähän matkaa mutta ei auta mikään. Ilmoitan poliisille.
Jomppa kirjoitti:Onneksi sentään sain sen itse takaisin paikoilleen.
scholl kirjoitti:Nyt vituttaa se, että 2 neekeriä vei multa kännykän about kotiovella.
Kuten myös tekopyhät ihmiset.Pee kirjoitti:Rasismi vituttaa.
Mites sinne schollin nurkille on luikerrellut rikollista ainesta? Eikö missään ole enää turvallista?scholl kirjoitti:Nyt vituttaa se, että 2 neekeriä vei multa kännykän about kotiovella.
Jeffrey kirjoitti:Ihan näin vinkkinä, että niveliä ei kannattaisi itse vääntää takaisin paikoilleen. Ellei oikeasti hommaa osaa. Siellä menee nimittäin ihan mukavasti kaikennäkösiä hermoratoja, suonia ja jänteitä jotka voi jäädä ikävästi puristuksiin mikäli niveltä ei osaa laittaa oikealla tavalla takaisin, tai vaikka osaisikin. Tästä saattaa kova kipukin johtua.
Poimin nyt taas olennaisimman syvällisestä viestistäsi, mutta eikös rikosilmoituksen voi tehdä myös netin kautta. Tästä: http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/99229D0AF359133DC2256B98004305DAscholl kirjoitti:Joo nyt ei jaksa lähteä edes poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta. Täytyy ottaa aikalisä ja miettiä että onko tässä touhussa mitään järkeä.
scholl kirjoitti:no ei sitä lumisateessa kyllä niitä saa kiinni.
Trenchtown kirjoitti:Voi vittu mitä paskaa. Ainut mahdollinen jousto revittäisiin duunarin selkänahasta. Tuosta jutusta saa muutenkin sellaisen kuvan, että "jos tähän ei suostuta, niin siirrämme tehtaan Kiinaan."