Vitutusketju

  • 10 533 733
  • 56 128

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vertical kirjoitti:
Suosittelen lämpimästä kunnon pimennysverhoja eikä mitään näitä ynnämuu sälekaihtimia, itsellä oli viime kesänä samoja ongelmia kun noiden naurettavien sälekaihtimien kanssa joutui pelleilemään, nykyisin huoneeseeni saa säkkipimeyden vaikka kirkkaana päivänä ja hyvä niin. Nukkuminen helpottunut huomattavasti enkä oikein osaisikaan nukkua pelkkien säläreiden verhoamassa huoneessa.

Justkin noin. Itselläni saan oman makkarin täysin pimeäksi, siis tarkoitan olemaan ilman valoa. Siinä ei pieni metelikään häiritse unta, kuin säkissä nukkuisi. Mulla ratkaisu oli sellainen ikkuna+40 cm tummanvihreä lamelli verho alennuksella. 17 € + 15 minsaa asennnukseen. Heh, en ole sitä verhoa nostanut kohta kahteen vuoteen ylös, saadakseni valoa pesääni.

Uni on hyvä. . . Parisen vuotta sitten itse kärsin unettomuudesta. Viikossa tuli nukuttua ~20 tuntia. Stressillä oli tosin tekemistä sen kanssa. Siinä ei auttanut verhotkaan. Normaalisti nukun 5-6 tuntia arkisin. Viikonloppuisin parin tuntia tuohon päälle.

Hyviä ja rauhallisia unia kaikille.

-duud-
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihmiset, jotka lukevat toisten ykstyistä keskustelua ( = sähkpostit) ja vetävät maissipellon kuonoonsa sieltä lukemastaan lauseesta.. WTF!? Kieltäydyn edes kommentoimasta asiaa jonka toinen saa laittomin keinoin tietoonsa. Ole itseksesi sitten!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Talon julkisivu remontti p-le,aamulla 7 jälken alkaa sellainen röminä jotta oksat pois..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Vituttaa kaikki sellaset firmat ja niiden rekrytointivastaavat jotka eivät vastaa mitään työhakemuksiin. Se on lyhytnäköistä ja tyhmää käytöstä firmalta. Fakta asia on se, että jos joku hakee töihin jonnekin, hänelle pitäisi edes vastata, että "pahoittelumme, että et saanut kyseistä paikkaa, vaan sen sai nönnönnöö" ei tarvi henkilön nimeä kertoa eikä mitään vaan joku osviitta edes vaikka henkilön koulutuksesta tai jotain, mutta edes vastaisi. Ihmiset eivän nimittäin hae uudestaan niin helposti enää samaan firmaan jos heiltä ei ole mitään kuulunut. Tuossa asiassa olisi Suomalaisessa yrityselämässä vielä paljon parennettavaa.
 

tutzba

Jäsen
avatar kirjoitti:
Vituttaa kaikki sellaset firmat ja niiden rekrytointivastaavat jotka eivät vastaa mitään työhakemuksiin. Se on lyhytnäköistä ja tyhmää käytöstä firmalta. Fakta asia on se, että jos joku hakee töihin jonnekin, hänelle pitäisi edes vastata, että "pahoittelumme, että et saanut kyseistä paikkaa, vaan sen sai nönnönnöö" ei tarvi henkilön nimeä kertoa eikä mitään vaan joku osviitta edes vaikka henkilön koulutuksesta tai jotain, mutta edes vastaisi. Ihmiset eivän nimittäin hae uudestaan niin helposti enää samaan firmaan jos heiltä ei ole mitään kuulunut. Tuossa asiassa olisi Suomalaisessa yrityselämässä vielä paljon parennettavaa.

Yep. Ja vituttaa tuo meininki Latviassa nytten. Jäätä ei saada kuntoon. Perse
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei vittu tätä pelleilyä. Jääkiekon A-ryhmän MM-kisat ja ottelu keskeytetään kentän huonon kunnon takia! Katastfori! Mitäs se Nemo sanoikaan viime vuonna kun Itävallassa oltiin, "kuuhun lennetään mutta jäätä ei saada pelikuntoon". Viedään vaan nämä kisat näihin kiekkoilun kääpiömaihin, järjestelyt kyllä pelaa! Ei tätä tapahtuisi Suomessa, Tsekissä tai Ruotsissa. Puhumattakaan P-Amerikasta.

Latvia WC 2006 - kaikkien aikojen paskimmat MM-kisat

Vittujen vittu. MM-kisat joka toinen / neljäs vuosi ja vain todellisissa kiekkomaissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
avatar kirjoitti:
Vituttaa kaikki sellaset firmat ja niiden rekrytointivastaavat jotka eivät vastaa mitään työhakemuksiin.

Odottele vaan, niissä voi joskus kestää. Ei tästä ole, kuin kolme viikkoa, jolloin sain vastauksen kesätyöhakemukseeni, jonka olin jättänyt vuonna 2003. Minua ei kuulemma valittu tehtävään.

Huvittavinta asiassa on, että olen ollut kyseisessä firmassa töissä jo vuoden päivät...

Niin, minua vituttaa työnteko tällä hetkellä. Tai se, että on niin paljon tullut tällä viikolla vastoinkäymisiä siinä, että ei ole todellistakaan. Tuntuu joskus siltä, että "en vaan osaa". Huomennakin tiedossa helvetin pitkä työpäivä... ja perjantaina.... Itse työpaikka on kyllä helvetin loistava, mutta... nyt vituttaa omat säätämiset.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
8.30 jaksoin herätä, että ehtisi duuniin tekemään hommia...no neljään asti venyi ennenkuin mitään saatiin aikaan ja täällä sitä vielä ollaan. Tämä siis kuriositeettina Sistikselle.
Palkkakin on paska, mutta toisaalta eipähän tartte hikoilla auringonpaisteessa pyöräillessä takaisin himaan joskus tunnin/puolentoista päästä.

Niin, oisihan se tietenkin hienoa, jos sattuisi jostain hommaamaan oikean työnkin, nää tutkijanhommat on loppupeleissä aika syvältä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Hyvin menee joo. Eilen ei saanut allergian takia aluksi unta ja lopulta sitten klo 14.00 ylös. Lenkillä tuli käytyä ja ei mennyt ihan nappiin, allergian takia niin saatanan tukossa että nopeasti piti ryömiä takaisin kotiin. No nyt väännän Hold 'emia ja joku täysi tahvo pitää meikäläistä pilkkanaan. Äsken turnista kurko ja riveristä toinen kurko; kaverin nelospari muuttuu täyskädeksi ja minun suorani muuttuu arvottomaksi. Ei siinä mitään, ei ollut ainoa kerta häntä vastaan. Myös vedoista jäi muutama saturainen saamatta; oli sekä Sveitsin lohkovoiton ja Ruotsin voiton puolesta rahat sisällä; tasapelin takia molemmat kusivat. Kiitos vitusti.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyvähän se olis katsoa Edmontonin ja San Jose peliä jos digiboksista jotain näkyisi. Pimeänä koko paska. Molemmat! Joten johtuukohan jostain muusta täällä oulun alueella..prkl. Heräsimpä sitten turhaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Neljäs päivä lähtee hienosti pienessä allergiapöhnässä. Stana, varmaan kymmeneen vuoteen mitään oireita ja nyt ihan paskana. Lääkkeetkin auttaa aivan helvetisti. Vituttas jos en tietäs jotta onneksi on taas kohta talvi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
sunnuntai kirjoitti:
Neljäs päivä lähtee hienosti pienessä allergiapöhnässä. Stana, varmaan kymmeneen vuoteen mitään oireita ja nyt ihan paskana. Lääkkeetkin auttaa aivan helvetisti. Vituttas jos en tietäs jotta onneksi on taas kohta talvi.

Allergia-aiheinen vitutus riivaa täälläkin. Koko ikänä ei mitään oireita, kunnes vuosi sitten keväällä ensimmäisen kerran ja nytkin nokkaa kihelmöi ja pää on täynnä räkää. Menee tämä paras vuodenaika nyt sitten näin.
 

scholl

Jäsen
Salatut Nilkit. Miksei Jussi Pajunen puutu tohon vittuiluun. Taas kuvataan ja metelöidään. Kaiken lisäksi jos katsoo ikkunasta ulos niin keltaliivinen jengi on taas jotain rastatukkaa, jolla tukka ulottuu perseeseen asti. Sen lisäksi löytyy pujoparta, eikä minkäänlaista ryhtiä. Hinttareita koko kööri. Suomessa ei sallita minkäänlaista eutanasiaa, mutta silti jos toi meininki jatkuu vielä vuosia niin jossain vaiheessa veikkaan aika monen rauhallisenkin ihmisen takovan ton porukan kaivonkannen alle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä minä

Päätin tänään sitten ostaa "radiopuhelimet". Näitä halpispuhelimia saa noin 50 euron hintaan ja ajattelin, että jos homma ei mökillä kahden veneen välillä toimi, niin lahjoitan ne broidin lapsille leluiksi. Voivat sitten talon takaa kutsua toisiaan.

Sain sitten herätyksen ja ajattelin kerrankin lukea manualin läpi. Luin sen ja sitten asettamaan puhelimia lataukseen. Ihan ohjeiden mukaan ja vastaava homma kun kännyn lataaminen pöytälaturilla.

Laitoin siis puhelimet lataukseen, hirveä palaneen kumin/muovin haju. Aikaa meni noin 5-10 sekuntia. Tajusin ottaa puhelimen pois laturista ja se oli sulanut koko alaosaltaan. Aika rajuja värkkejä. Lienee turha sanoa, että meillä ei ensi viikonloppuna ole radiopuhelimia mökillä. Sen sijaa huomenna aamulla minulla on asiaa liikkeeseen josta nuo ostin. Soittanut sinne jo olen. En ollut ystävällinen, vittu mitä paskaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
bozik kirjoitti:
Laitoin siis puhelimet lataukseen, hirveä palaneen kumin/muovin haju. Aikaa meni noin 5-10 sekuntia.

Kai muistit ottaa mahdolliset muovinpalat laturin ja akun välistä pois?
Tämähän lukee ohjekirjassa mikäli näin on.
 

Aishoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Turku
Juuri poistettu viisaudenhammas + Särky + Allerginen nuha + Lääkkeet loppu = Ei hyvä..

.. ei siinä sit mitään, Veri lentää suusta ja pirummoinen särky päällä lisäksi hirvee allerginen nuha ja hengen ahdistus ja jos ei siinä oo tarpeeks, niin Zyrtecit, Beconase Aquat ja Buranat loppu.. saattaa olla "tiukkoja" tilanteita tulossa paikallisessa päivystävässä apteekissa..

..Tilannetta tosin tasoittaa se tosiasia että telkusta tulee MM-Lätkää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommy kirjoitti:
Kai muistit ottaa mahdolliset muovinpalat laturin ja akun välistä pois?
Tämähän lukee ohjekirjassa mikäli näin on.
Jep. Otin ne pois ja koetin tehdä kaiken mahdollisimman oikein. Mikään inssi en ole, mutta en pysty kuvittelemaan mitä olisin voinut tehdä toisin.

Huomenna neuvotellaan asiasta. Ei minulle mitään traumoja tästä tullut, pelottaa vain se, mitä olisi tapahtunut jos olisin ohjekirjan mukaan laittanut akut lataukseen 8-12 h ja lähtenyt kauppaan ?

Nyt ei palanut kuin näpit. Terveen järjen mukaan omasta mielestäni toimin, töpseli irti seinästä, puhelin (sulanut) metalliselle tiskipöydälle ja näpeille jääkylmää vettä. Olipa kokemus, kiva kuulla mitä myyjät (tiedän etteivät tunne kaikkia tuotteita) koettavat minulle huomenna selittää. Pikkusen vituttaa tämä. Se siitä viikonlopputestistä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
bozik kirjoitti:
Pikkusen vituttaa tämä. Se siitä viikonlopputestistä.

Älä bozik lannistu, osta kaksi jalostajan hernekeittopurkkia ja vedä nahkaasi, sen jälkeen pinkoita naru väliin ja sinulla onkin kätevä viikonloppu puhelin valmiina testejäsi varten (korva purkin eteen ja toinen hihkaisee toiseen tölkkiin). Koita kuitenkin pysytellä hieman kauempana nais-seurasta muutaman tunnin, sillä hernekeiton vaikutukset saattavat tulla esille yllättäen. Se sitten taas saattaa aiheuttaa pahenusta ja kaikenlaista vitutusta muissa henkilöissä. :)

veini

Ps. Muista pitäää naru tiukalla !
 

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Miksi ihmiset käyvät uimassa, juovat vettä ja vievät jopa vesipulloja kaikkialle, mutta kun taivaalta sataa vesipisaroita, niin alkaa heti paniikki iskeä? Kun päälleni tippuu vesipisaroita, niin minä nautin siitä. Miksi helvetissä pitää olla niin hätäinen, että panikoi jostain sateesta? Mitä siitä jos takki kastuu, se kuivuu tunnin kuluttua!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Johnny Cool kirjoitti:
Miksi ihmiset käyvät uimassa, juovat vettä ja vievät jopa vesipulloja kaikkialle, mutta kun taivaalta sataa vesipisaroita, niin alkaa heti paniikki iskeä? Kun päälleni tippuu vesipisaroita, niin minä nautin siitä. Miksi helvetissä pitää olla niin hätäinen, että panikoi jostain sateesta? Mitä siitä jos takki kastuu, se kuivuu tunnin kuluttua!

Samaa olen itsekkin miettinyt.

Kaiken kruunaa jos on kalassa ja rupeaa vähän tihuttamaan. Oi sitä mahtavuutta kun saa kalastella ja olla sateessa.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Johnny Cool kirjoitti:
Miksi ihmiset käyvät uimassa, juovat vettä ja vievät jopa vesipulloja kaikkialle, mutta kun taivaalta sataa vesipisaroita, niin alkaa heti paniikki iskeä? Kun päälleni tippuu vesipisaroita, niin minä nautin siitä. Miksi helvetissä pitää olla niin hätäinen, että panikoi jostain sateesta? Mitä siitä jos takki kastuu, se kuivuu tunnin kuluttua!

Seinfeldin materiaaliahan tämä.
 

jason

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu että vituttaa nämä saatanan amerikkalaiset... Menivät äänestämään American Idolseista ylivoimaisesti parhaan ehdokkaan. Perkele. Käsittämätöntä Penailua; meillä ei ole käyttöä tämmöiselle idolille.

En viitsi sanoa kuka se oli, ettei kellään tule paha mieli, mutta sen voi käydä katsomassa www.americanidol.com
 
Vituttaa kybällä YLEn päätös olla näyttämättä Kanada-Latvia ottelun loppua. Ehkä vieläkin enemmän vituttaa kyseisen ottelun pillipiipari vaikka en Latvialainen olekaan.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
jason kirjoitti:
Vittu että vituttaa nämä saatanan amerikkalaiset... Menivät äänestämään American Idolseista ylivoimaisesti parhaan ehdokkaan. Perkele. Käsittämätöntä Penailua; meillä ei ole käyttöä tämmöiselle idolille.

En viitsi sanoa kuka se oli, ettei kellään tule paha mieli, mutta sen voi käydä katsomassa www.americanidol.com
Huh, onneksi kävin katsomassa. Pelkäsin, että sieltä oli joku misukka äänestetty ulos, mutta ei onneksi. Mistäs lähtien joku on näissä oikeasti laulamisesta välittänyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös