Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 406
  • 11 287

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miehellä oli aivokasvain. Meni leikattavaksi. Lääkäri kertoi, että tässä leikkauksessa poistetaan aivoistasi 10% mutta 90 prosenttia kuitenkin jää, eikä sivuvaikutuksia pitäisi olla. Potilas sanoi ymmärtävänsä. Leikkaus tehtiin.

Vähän ajan kuluttua lääkäri tajusi, että tuli moka. Aivoista poistettiinkin 90 prosenttia. Potilas heräsi. Lääkäri selitti tilanteen, pahoitteli mokaa. Potilas katsoi lääkäriä ja sanoi että vad säger du?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Potilas oli lääkärillä, valitteli ripulia. Lääkäri kirjoitti reseptin, lähetti potilaan apteekkiin. Tunnin päästä tajusi, että saatana, enhän minä kirjoittanutkaan sille ripulitroppia vaan masennuslääkkeitä. Soitti sitten potilaalle. Kävitkö jo apteekissa, otitko lääkettä? Kävin, otin. No millainen on olo? Jaa, paskat on housussa mutta ei vituta yhtään.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Miehellä oli aivokasvain. Meni leikattavaksi.
. . .
Vähän ajan kuluttua lääkäri tajusi, että tuli moka. Aivoista poistettiinkin 90 prosenttia. Potilas heräsi. Lääkäri selitti tilanteen, pahoitteli mokaa. Potilas katsoi lääkäriä ja sanoi että vad säger du?
(Lyhensin lainausta)
Toinen versio kuuluu näin, että potilas viittasi tapahtuneelle kintaalla ja hihkaisi iloisesti: "Nåå det gör ingenting!".
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vaimo potkaisi meikäläisen pihalle yllätettyään minut mittaamasta penikseni pituutta.
Ihan vain tiedoksi. Penikseni yltää vaimon siskon kurkkuun asti.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pikku-Kallella meni pelikentällä molemmat kädet poikki kaatuessa ja niihin piti panna kipsit. Kotiin tullessa ei jyrkkien rappusten kiipeäminen onnistunut, kun ei saanut kaiteesta tukea, joten Kalle tarvitsi vähän työntöapua. Syöminenkään ei onnistunut yhtään ja Kallea oli syötettävä.

Seuraavana päivänä kouluun palatessa opettaja kauhisteli
- Mitä sulle Kalle on tapahtunut?
- Kompuroin ensin itse, mutta sitten äiti työnsi mua rappusissa ja sen jälkeen sain isän kädestä
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä kiinalainen tavarantoimittaja huusi tullessaan paikalle?

SUPPLIES!!

Olen yrittänyt selittää 5-vuotiaalle, että housuun kakkaaminen on ihan normaalia, mikä voi tapahtua kenelle tahansa. Hän ei vaan suostu uskomaan ja edelleen pilkkaa mua siitä.

Kerroimme lapselle äsken, että hänet on adoptoitu. Hän ei voinut uskoa sitä, mutta lopulta alkoi vaatia, että saisi tavata biologiset vanhempansa. Sanoimme, että kyllähän sä meidät jo tunnet, mutta kohta tapaat ne, jotka adoptoi sut.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
-Ei jumankauta! Onni potkii mua ihan koko ajan ja mua alkaa ihan oikeesti vituttamaan...
-Häh?! Miten se voi mukamas vituttaa? En ymmärrä..
-Onni on mun kuopuspojan nimi...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Olisko mun vitsi kuulunut väärinkerrottujen vitsien ketjuun? :D
Jotain sinnepäin ;)
Ilman ärrävikaa sun vitsi menee näin:
Arvatkaa mikä on merirosvojen suosikki jumppatekniikka?
Pirates!
*heh* :)
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Reissuilleinsa unohtuva Jokke oli saanut pitkän maanittelun tuloksena vaimoltaan luvan lähteä miesporukan mukaan laivalle vähän risteilemään. Viikkari irtosi satamasta, laulu raikasi ja riemu laivalla oli ylimmällään. Ehkäpä reissua voisi lähteä vielä vähän jatkamaan jonkun kämpille laivan rantauduttua, miesporukassa tuumittiin. Tästä on ehkä kuitenkin hyvä laittaa viestiä vaimolle kotiin päin, mietti Jokke.

Viikon kuluttua raihnainen Jokke palasi kotiin ja vaimo kysyi, missä ihmeessä tämä on ollut. Laivahan hinattiin satamaan jo monta päivää sitten, mutta mitään miehestä ei ole silti kuulunut. Etkö nähnyt mun viestiä, että ”Karille ajettiin, voi vähän venähtää reissu”, kysyi Jokke.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Päätettiin piristää vähän meijän seksielämää mujjan kanssa. Se ehdotti että mä esittäisin lääkäriä ja se itte tulisi sitten "potilaaksi". No mä olin heti juanessa mukana. Kutsuin sen makkarin ovelta ikäänkuin sisään vastaanotolle. Se tuli ja istahti sängyn reunalle.

-Päivää vaan. Minkäslaista vaivaa teillä, kysyin?
-Hih, no vähän yhtä ja toista, hihi. Mitäs hoitoa se herra tohtori suosittelisi, hihihi...?

Tuumasin siinä tovin ja vastasin sitten:

-Jos ny vaikka ens alkuun rupeisit dieetille. On meinaan melko massiivinen perse rouvalla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Telvetuloa tänne Liiga-listeilylle. Tänään puhuvat "Lautakansleli" Kalelvo Kummola, Polin "Iso-Musta" Pekka Lautakallio ja Jali Wahlsten.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Päätettiin piristää vähän meijän seksielämää mujjan kanssa. Se ehdotti että mä esittäisin lääkäriä ja se itte tulisi sitten "potilaaksi". ....
Päivän naurut - kiitos!

PS. Emäntää ei oikein naurattanut, kun kysyi, mille hirnuin sohvalla itsekseni ja tottakai minä kerroin...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Alexander Ovechkin kävi hiljattain vaimonsa kanssa parisuhdeterapiassa; se olikin avointen Ovien päivä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Rakkauselämäni on tällä hetkellä niin köyhää, että kun kävelylenkillä huusin jyrkänteen reunalta: rakastan sinua!
Kaiku vastasi: emmekö voisi olla vain ystäviä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Päätin tehdä tuttavuutta naapurin kolmen mukulan yh-äiteen. Eka peliliike oli että mentiin koko köörin kanssa ravintolaan syämään. Söin ite lasten aterian. Vittuntuhan ne pahasti mutta eipä maksanu mitään ja isoin nälkä lähti.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rakkauselämäni on tällä hetkellä niin köyhää, että kun kävelylenkillä huusin jyrkänteen reunalta: rakastan sinua!
Kaiku vastasi: emmekö voisi olla vain ystäviä?
Seksielämäni on tällä hetkellä niin köyhää, että edes prostituoidut eivät suostu tulemaan kyytiin Grand Theft Autossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös