Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 754
  • 11 287

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eilen illalla ryöstäjä pysäytti minut puukolla uhaten ja sanoi: rahat tai henki!
Vastasin: Olen naimisissa, joten minulla ei ole rahaa, eikä juuri syytä elääkään.
Sitten me halasimme ja itkimme hieman.
Se oli kaunis hetki.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Olin kaupassa vihannesosastolla. Mietin onkohan kokonainen ananas painavampi kuin puolikas vesimeloni. Puntaroin sitä pitkään.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olin kaupassa vihannesosastolla. Mietin onkohan kokonainen ananas painavampi kuin puolikas vesimeloni. Puntaroin sitä pitkään.
Olen punninnut 6 kg painoisen vesimelonin, mutta onhan niitä etelän maissa paljon suurempiakin
Suurin kaupasta ostamani ananas painoi melkein 2 kg.
edit. Ai niin tämä olisin vitsiketju eikä ihmettelyketju...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Osallistuin kesällä eturauhastutkimukseen. Nyt sain tiedon, että tutkimuksen tulokset eivät ole luotettavia, koska otos oli aivan liian pieni.
Mäkin kävin. Siinä kun Herr Doktor tunnusteli sormillaan mun reccua, oli pakko kysyä että vaikka oot ammattimies, niin eikö tää toimenpide tunnu yhtään kiusalliselta?

Se vastas:

"Kiältämättä olis mukavampaa kun et yrittäs ratsastaa mun sormilla ja lopettasit ton runkkaamisen."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi impotentti tykkää ajella kaveriporukalla autolla pillurinkiä?

se on tasavertaisempaa, kun katellaan naisia, mutta kukaan ei pysty seisomaan
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pariskunta tulee laadukkaaseen ravintolaan ja asettuu pöytään. Tarjoilijan saapuessa isäntä ilmoittaa että ovat vegaaneja ja kysyy mitä tarjoilija näin ollen suosittelisi tilaamaan? Tarjoilija viittaa ovella seisovalle kynäniskagorillalle joka tulee ja heittää hipit hiuksista vittuun. Tarjoilija huutaa ovelta perään: "Tilakkaa taksi!"
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Mies meni lääkäriin kiusallisen vian takia.
- No, mikäs teitä vaivaa, kysyi lääkäri.
- EN PYSTY PUHUMAAN KUIN HUUTAMALLA! vastasi mies.
- Kauankos tätä on jatkunut, kysyi lääkäri.
-SIITÄ ASTI KUN TÄYTIN 14! vastasi mies.
Perinpohjaisten tutkimusten jälkeen, lääkärillä oli ikävää asiaa: - Ongelmanne johtuu siitä, että teillä on huomattavan suurikokoinen penis. Valitettavasti vaivanne paranee vain elinsiirrolla, eli vaihtamalla elimenne pienikokoisempaan. Jätän teidät nyt harkitsemaan asiaa.
Murheellisin mielin, päätti mies lopulta suostua opetaatioon, sillä hänen massiivinen äänensä oli aiheuttanut hänelle niin paljon harmia sekä työ- että sosiaalisessa elämässä.
Leikkaus onnistui hyvin, mutta pian mies tuli katumapäälle. Hän meni takaisin lääkärin luokse.
- Minua alkoi kaduttamaan se operaatio, vaimonikin piti enemmän siitä suuresta peniksestäni. Voisiko sen vanhan alkuperäisen peniksen saada vielä kiinnitettyä takaisin?
-MYÖHÄISTÄ, HEITIN SEN JO MENEMÄÄN! vastasi lääkäri.
 

SgtMarkov

Jäsen
Tarzan ja Jane olivat juuri rakastelleet, ja vielä sikareita kärytellessä Tarzanin mieltä alkoi painaa, miksi Jane halusi aina lisätä massiivisia tekopeniksiä aktiin.

"Meidän seksi on muuten ihan kivaa, mutta minä vain kaipaan isompaa kalua mitä sinulla on tarjota", Jane vastasi.

Tästähän Tarzan kimpaantui. Hän marssi saman tien viidakon plastiikkakirurgin puheille ja kertoi, että nyt on hätätilanne. Kalusta pitää saada niin iso kuin mahdollista. Kirurgi näytti erilaisia vaihtoehtoja kuvastostaan, ja kun mikään ei tuntunut riittävän Tarzanille, hän ehdotti, että jos ompelisi norsun kärsän hepin paikalle. Silloin hänellä olisi taatusti suurin vehje koko maailmassa. Tarzan oli ajatukseen hyvin tyytyväinen ja operaatio toteutettiin vielä samana päivänä.

Joitain päiviä myöhemmin kyseinen kirurgi kohtasi Tarzanin ja kysyi, oliko hän tyytyväinen kärsäänsä.

-No enpä tiedä, vastasi Tarzan, Jane on kyllä tyytyväinen, mutta aina kun lähdetään savannille kävelylle, kikkelini nyhtää maasta ruohoa ja yrittää tunkea sitä perseeseeni.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Naiset on nykyään armeijassa. Siellä on myös tuttavani Pie, jolla on kansainvälinen nimi, ulkomaalaisen isänsä vaikutuksesta.

Pie on nyt päässyt reserviupseerikouluun ja eilen hän laittoi someen kuvan itsestään siellä. Tekstinä oli Pie Rukissa.

Tykkäsin
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Voi hyvänen aika, miten noloa. Nyt tuo ikivanha ruosteinen Ladakin ohitti meidät!" Onerva vaikeroi auton etupenkillä.
"Alä kitise vaan tule auttamaan työntämisessä", hänen miehensä huusi takaisin
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olen alkanut epäillä, että parhaalla kaverillani Matilla on suhde vaimoni kanssa, sillä Matti on viime aikoina vaikuttanut kovin onnettomalta.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
koko_suomi_paskoo -järjestö oli tehnyt merkittävän lahjoituksen Nenä Päivän-lahjoitukseen. Vielä on epävarmaa millä toimitus saadaan vietyä turvallisesti perille.

Itse ehdottaisin Janne Katajaa.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Janne Katajalta oli kysytty Sannin keikan jälkeen, että mitä hän haluaisi tietää, juuri tässä ja nyt 2080-luvusta?

"Mitä Arja Samulinille kuuluu ja miltä hän mahtaa näyttää.", oli ollut hänen vastauksensa.

Kun häneltä lisäksi tarkennettiin, "Etteikö edes lasten lukumäärää Nina Lahtisen kanssa?"

Hän vaikeni täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös