Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 574
  • 11 248

Glove

Jäsen
Liigajoukkue hankki Kanadasta kovuutta riveihinsä. Pelaajan lempinimikin on ”Novascotian noutaja.”
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jussi tuli silmät ristissä vaimonsa luo ja alkoi leuhkia viisaudellaan: "Olin lähdöshä Alkosstha, enkä uskaltanut laittaa kashia mopon sarveen. Pelkäshin, että kaavun ja kosshupullot hajoaa. Niinpä mä join kosshun ja she olikin oikhein hyvä, shillä kotimatkalla ajoin neljä kertaa ojaan".
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Riideltiin vaimon kanssa
- Et kyllä laita sitä sisään pesemättä, vaimo huusi
- Nimenomaan kuuluu laittaa likaisena sisään
- Voisit aloittaa kuitenkin aina takaa
- Hyvä on, helpompi vaan aina sujauttaa tuohon eteen, kun hirveen ahdasta yrittää laittaa tuonne taakse
- Katsonkin, että opetat lapsille tän saman!

Siinä vaiheessa kävelin ulos. Mun mielestä 2- ja 3- vuotias saa olla vielä lapsi ja aikuiset täyttää tiskikoneen
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jouko oli töissä automurskaamolla. Hän oli tunnettu siitä, että vähät välitti turvamääräyksistä, ja lopulta siinä kävikin niin, että Jouko rusentui kuoliaaksi murskaimessa.

Mikä todettiin kuolinsyyksi poliisitutkimuksissa?

Joukossa tyhmyys tiivistyi
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jussi tuli silmät ristissä vaimonsa luo ja alkoi leuhkia viisaudellaan: "Olin lähdöshä Alkosstha, enkä uskaltanut laittaa kashia mopon sarveen. Pelkäshin, että kaavun ja kosshupullot hajoaa. Niinpä mä join kosshun ja she olikin oikhein hyvä, shillä kotimatkalla ajoin neljä kertaa ojaan".
Voisi olla omasta elämästä. Nimikin mätsää.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Äsken liikennevaloissa punaisten palaessa viereen pysähtyi auto, jota ajoi jumalattoman kaunis nuori nainen.
Minä hymyilin hänelle ja avasin sivuikkunan.
Nainenkin hymyili ja laski oman ikkunansa.
Tässä vaiheessa huusin hänelle: pääsikö sultakin pieru?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä Tola sanoi kun osotin sen paljasta pinppiä jä kysyin että mitäs tolle vois tehrä?

-Paa melaa
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viksu Vileeni

Vileeni päätti aikoinaan pistää elämän risaseksi, ja osti saksalaiselta merimieheltä pullon konjakkia.
Lauantaina lavatansseissa, kun kavereitten pullot alkoivat jo vajeta, Vileeni kaivoi oman pullonsa esiin, ja julisti kavereille, että "nyt olis sitten hyvää ainetta tarjolla, ostin sakemannilta konjakkia!"
Vileeni avasi pullon, otti pitkän hörpyn, ähkäisi nautinnollisesti ja pisti pullon kiertämään ringissä. Seuraava mies otti myös pitkän hörpyn, mutta sylkäisikin aineen saman tien suustaan ja kirosi: "Saatana, sakemanni huijasi sua. Täähän on kusta, mikset perkele varottanu?"
Vileeni vastasi:
"No jos olisin varottanu, niin alkasit levittää kylillä juttua, että Vileeni se joi sakemannin kusta. Nyt et juttuja levitä, kun itekkin joit."
Siitä lähtien Vileeni tunnettiin nimellä Viksu Vileeni.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
- Täällä Mauno Ahonen ja Tampereen Acuta. Täällä on tänään tapahtunut kamalia. Pitääkö paikkansa tohtori Istvan Zenelius, että täällä on tänään pantu lasta
- Kyllä, pitää paikkansa. Niitä on tänään jouduttu panemaan lähes taukoamatta
- Miten tähän tilanteeseen päädyttiin tohtori Zenelius?
- Näin täällä tapahtuu aina, kun on riittävän liukasta
 

Liitteet

  • mauno.jpg
    mauno.jpg
    19,8 KB · kertaa luettu: 144

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Matti Vanhanen tuli linnan juhlilla Paavo Väyrysen luokse. Matti kysyi Paavolta: "tiedätkö, kuka on minun äitini poika, mutta ei minun veljeni?" Paavo vastasi, ettei tiennyt. Matti paljasti: "No sehän olen minä itse!"

Paavo piti Matin juttua hauskana ja meni kertomaan sitä Salelle. Paavo kysyi: "Tiedätkös Sauli, kuka on minun äitini poika, mutta hän ei ole minun veljeni?" Sauli hymyili Paavolle ja vastasi: "Se taidat olla sinä itse, Paavo." Paavo naurahti ja kertoi Saulille voitokkaana: "Ehei, hän on Matti Vanhanen!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä yhteistä on paloittelusurmilla ja tuhopoltoilla?

ympäristöstä alkaa löytymään erilaisia paloja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös