Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 689
  • 11 248

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mitä eroa on Pelicansilla ja Jokereilla?
- Jokerit meni KHL:ään ja Pelicans NBA:han.

Nokia osti Alcatel-Lucentin. Risto iloitsi, mutta Rajeev suri.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kopkop
"Kuka siellä"
"Lentokoneen kapteeni"
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
- Mikä on kieltenopettajien lempibiisi, kun he oikein hurjistuvat?
- Villejä supiineja
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi vapahtajamme Jeesus Kristus kuoli ristillä?
- Koska hän unohti turvasanan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Median mukaan Välimerellä uppoaa nykyisin aika usein laittomia maahantulijoita kuljettavia lauttoja ja laivoja.
Tälläkin palstalla on ihasteltu elokuvan käännösnimeä: "Mustat donkkaa tykimmin ~ White men can't jump."
Italian filmiteollisuus onkin nyt käynnistänyt uuden projektin, jonka tarkoituksena on tehdä edellä mainitulle filmille jatko-osa: "Black men can't swim."
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mäkin luulin että "neekerivitsit" lakkasivat olemasta hauskoja 1990-luvulla kun olin alle kouluikäinen. Mut hei, me eletään PerusSuomessa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PerusSuomessa ollaan myös niin ahdasmielisiä, etteivät neekerivitsit naurata. Nauraa saa vain sille, jos joku liukastuu banaaniin (kunhan siihen ei liukastu kukaan vähemmistöön kuuluva)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
PerusSuomessa ollaan myös niin ahdasmielisiä, etteivät neekerivitsit naurata. Nauraa saa vain sille, jos joku liukastuu banaaniin (kunhan siihen ei liukastu kukaan vähemmistöön kuuluva)
Yllättävä kommentti! Meinasin kirjoittaa ton about sanasta sanaan jo valmiiksi tohon oman viestini alle sulkeisiin. Yrittäisit edes!

Vitsi voi olla hauska toisen mielestä ja olla toisen mielestä ihan vitun tyhmä. Mutta se ei ole tässä pointti, vaan se, että kansanryhmän ahdingolla vitsaileminen pitäisi olla kaikkien mielestä itsestään selvästi mautonta, ja jättää siksi tekemättä. Tuo NDT665:n vitsi ei naurattanut mua yhtään, vaan toi mieleen valtavan tragedian Välimerellä.

Hyvissä vitseissä on mun mielestäni aina joku älykäs jippo, ja tietysti myös vähemmistöistä saa kertoa vitsejä. Satojen ihmisten kuoleminen hukkumalla elinikäistä ahdinkoa paetessaan ei mielestäni täytä yhtäkään vitsin kriteeriä, vaikka siinä olisikin jonkun leffan nimen suomennosta muistuttava iskulause (korostamassa rasistista lähestymistapaa).
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvissä vitseissä on mun mielestäni aina joku älykäs jippo, ja tietysti myös vähemmistöistä saa kertoa vitsejä.

Samaa mieltä tässä, vitsi vaatii toimiakseen jonkun oivalluksen. Itse pidän vitseistä, jotka ovat lähellä hyvän maun rajaa, mutta älykkäästi ne pitää olla rakennettu, ehdottomasti.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Median mukaan Välimerellä uppoaa nykyisin aika usein laittomia maahantulijoita kuljettavia lauttoja ja laivoja.
Tälläkin palstalla on ihasteltu elokuvan käännösnimeä: "Mustat donkkaa tykimmin ~ White men can't jump."
Italian filmiteollisuus onkin nyt käynnistänyt uuden projektin, jonka tarkoituksena on tehdä edellä mainitulle filmille jatko-osa: "Black men can't swim."

Huhupuheiden mukaan ihmisiä on hukkunut niin paljon, että projekti on laajentunut käsittämään kokonaisen trilogian.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Would you like to play a raping game?
Pikku Kalle: "Isoäiti, pystytkö arvaamaan minkäikäinen minä olen?"

Isoäiti katsoi Pikku Kallea hetken ja sanoi: "Taidat olla kuusivuotias"

Pikku Kalle: "Mistä sinä sen arvasit?"

-Isoäideillä nyt vain on sellainen kyky.

Pikku Kalle myöhemmin viereisessä huoneessa: "Isoisä, pystytkö arvaamaan kuinka vanha minä olen?"

Isoisä: "Tietysti! Otahan Kalle housusi pois, niin minä arvaan"

Pikku Kalle tottelee isoisäänsä ja ottaa housut pois. Isoisä ottaa hellän otteen Pikku Kallen haarovälistä ja tunnustelee pojan kiveksiä pitkällisesti, kunnes toteaa: "Sinä olet kuusivuotias"

Pikku Kalle ihmeissään: "Miten ihmeessä sinä arvasit?"

Isoisä: "Kuulin kun isoäitisi sanoi"

Äh. Mauttomuus on yleensä vaan lukijan silmissä. Tekopyhyys taasen persereiän merkki.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Äh. Mauttomuus on yleensä vaan lukijan silmissä. Tekopyhyys taasen persereiän merkki.
Onko sulla vieläkin esinahka hampaankolossa vai miksi vertaat mun kertomaa kuvitteellista vitsiä muutaman päivän vanhaan, oikeaan tapahtumaan perustuvaan vitsiin? Oli pakko saada edes joku tuki omalle pikku argumentille? Ei mun kritiikkini ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa että olen kirjoittanut nuo vitsit tänne.

PS. Toi raping game-vitsihän ei muuten ole mitään muuta kuin sanoilla kikkailua...
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Erikoista, että tuosta Välimeri-vitsistä vedettiin herne nenään, mutta Action Bronsonin kop kop -vitsi ohitettiin olankohautuksella (tai maininnalla "Mille naurat juuri nyt" -ketjussa). No, ei toisaalta kaikkeen ehdi tai viitsi reagoida.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
YMutta se ei ole tässä pointti, vaan se, että kansanryhmän ahdingolla vitsaileminen pitäisi olla kaikkien mielestä itsestään selvästi mautonta, ja jättää siksi tekemättä. Tuo NDT665:n vitsi ei naurattanut mua yhtään ...Satojen ihmisten kuoleminen hukkumalla elinikäistä ahdinkoa paetessaan ei mielestäni täytä yhtäkään vitsin kriteeriä.

Häikäisevää! Olen liikutuksesta, löytyneestä lähimmäisenrakkaudesta lähes mykkänä. Monella palstalla on trollinsa tai vaikka palstapoliisinsa - Jatkoajalla on oma Palstajeesus!

Palstajeesuksen tehtäviin kuuluu pitää huolta, että kukaan ei käytä tuhmia sanoja.
Palstajeesuksen tehtäviin kuuluu myös pitää huolta, ettei saatanallista hevimusiikkia ylistetä - ainakaan liikaa.
Palstajeesuksen tehtäviin kuuluu huolehtia, että kenellekään ei tule vitsipalstalla paha mieli.
Palstajeesus voi pestä välillä muiden näyttöjä sinne roiskuneista aamukahveista, jos muilta toimiltaan ehtii.
Otteluiden tuoksinnassa laupias Palstajeesus jakaa työttömille jatkislaisille suklaakuorrutteisia popkorneja ja kielon tuoksuisia kondomeja.
Palstajeesus kuuluu kunnallisvaalien jälkeen avautua hurskaine kommentteine mahdollisimman hölmössä paikassa eli vitsiketjussa. *facepalm*
Nimenomaisessa ketjussa Palstajeesusken tehtävänä on kertoa millainen on hänen mielestään hyvä vitsi ja miten se pitää oikealla tavalla kertoa.

Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka V-G- ja Jumalan sana sekoilevat vaikkapa stand up -klubi Black Doorissa.

Nyt, kun olet avautunut vitsiketjussa, niin olisikohan oikea paikka jatkaa hurskasta missiotasi seuraavaksi vaikka otteluketjuissa tai vaikka joukkueiden omissa ketjuissa, joihin annat ohjeistuksia: Ison pahan Hifki:n ketjuissa ei saisi enää kirjoittaa "Vitun Kusipää", vaan se korvattaisiin ilmaisulla "Himputin Pöhkis", jotta kenellekään ei tulisi paha mieli? Hän voisi kirjoittaa myös jatkislaisten muxuille jänskiä hampaidenharjaamisohjeita ja keksiä hupsuja kristillisiä esimerkkejä vessapaperin käytön tarpellisuudesta.

Kun se on valmis, niin voisit kirjoittaa Mein Kampfin uudeksi versioksi, ettei kukaan siitä pahastuisi ja saisi vaikka nolostuttavia ilmavaivoja.
Raamattua voisit viilata paremmaksi, jotta Isiksen karvaperseet eivät olisi meille koko ajan niin hirrrmuisen kiukkuisia.
Armeijan yleisen palvelusohjesääntökin voisi tarvita taianomaisia teesejäsi?

Kun olet tuosta selvinnyt, niin voisit kirjoittaa vaihtoehtoisesti tänne tai Demi -julkaisun palstalle siitä, että millaisiksi olet suunnitellut prinssi Carl Philipin ja neiti Sofia Hellqvistin häät ja niiden asut?

Kuten olet huomannut, niin Palstajeesuksen tehtäväkenttä on lähes loputon.

Jotta tämä ei mene uuden idolini Palstajeesuksen ylistämiseksi ja offtopicinomaiseksi palvonnaksi, niin:
Miksi puissa istuvat apinat näyttävät niin surullisilta?
- Koska he tietävät evoluution tekevän heistä muutaman miljoonan vuoden päästä neekereitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toi viesti oli hauska puoleen väliin asti. Ajoissa lopettaminen on taito sekin. Mutta kiitos paljon kunniasta. Neekerivitsit on mun mielestä mauttomia, kuten jo sanoin, mutta se aikaisempi välimeri-läppä oli vähän muutakin.

Ja loppuun: en ole uskovainen mutta mun halo ja aura on molemmat tosi kirkkaita, eli Jessen titteli kelpaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mikä oli Estonian viimeinen kuulutus?

- Nyt äkkiä ostamaan viinaa, kohta kallistuu.
Justiin siellä hukkui 852 IHMISTÄ. Onko hauskaa? Menepä itse sinne tuntemattomaan pulikoimaan useiksi tunneiksi, katotaan riittääkö voimat. Päälle vielä huoli sun matkakumppaneistasi.

(pitää kai jonkun moralisoida tätä Estonia-vitsiäkin...)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse mustaakin mustemman huumorin suurena ystävänä pidän usein epäsovinnaisia vitsejä hauskoina juuri epäsovinnaisuutensa takia. Mun mielestä parhaita vitsejä kerrotaan asioista joille ei saisi nauraa. Joku voi olla ja varmasti onkin eri mieltä, eikä siinä mitään, makunsa kullakin.

Tiedättekö miksi kutsutaan kahdeksaa takapihalle haudattua vauvaa?
jälkiehkäisyksi

Mikä on sininen ja sätkii nurkassa?
vauva muovipussissa

Mikä on vihreä ja makaa nurkassa?
sama vauva kuukautta myöhemmin

Nuori äiti oli synnyttämässä lasta ja onnistui lopulta ponnistamaan lapsen ulos. Lapsi oli kuitenkin hiljaa, ja lääkäri alkoi ravistelemaan lasta. Lapsi ei päästänyt ääntä, ja lääkäri alkoi paukuttamaan lapsen päätä vuoteen reunaan. Edelleenkään ei mitään ääntä. Lääkäri leikkasi napanuoran ja kokeili pudottaa lapsen lattiaan. Lopulta lääkäri nosti lapsen, meni avonaisen ikkunan luo ja potkaisi lapsen ulos ikkunasta.
- “Mitä te oikein teette? Lopettakaa!”, lapsen äiti huusi hysteerisenä.
- “Ei hätää”, lääkäri nauraa, ”se syntyi kuolleena!”

Sen varmaan jo tiesittekin, että ensi kesän Down by the laituri-festarien pääesiintyjäksi on varmistunut Pertti Kurikan Nimipäivät.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Olihan tuo kivestentunnusteluvitsikin varmasti hyvin traumaattinen lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutuneille, vaikka olikin kuvitteellinen.

Tämän pöllin nolosti toiselta forumilta kun oli pakko päästä pahoittamaan mieliä enkä keksinyt mitään omaa:

Mitä yhteistä oli Norjalaisella Utöyan saarella ja Helsingin Suvilahdella 22.7.2011 ???
-Kummassakin vietettiin Tuska festivaaleja
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Omasta puolestani pyydän anteeksi, että aiemmin vitsailin lento-onnettomuudella. Toivottavasti läppä lentää tulevaisuudessa paremmin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä oli traagisinta GermanWingsin lentoturmassa?
- Kuolleiden joukossa oli niin vähän neekereitä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Justiin siellä hukkui 852 IHMISTÄ. Onko hauskaa? Menepä itse sinne tuntemattomaan pulikoimaan useiksi tunneiksi, katotaan riittääkö voimat. Päälle vielä huoli sun matkakumppaneistasi.

(pitää kai jonkun moralisoida tätä Estonia-vitsiäkin...)
Puhumattakaan siitä, että jos sieltä käy hakemassa pari keissiä olutta, niin pikkasenko on vaikeeta uida niiden kanssa. Olikohan laivalla pelastusliivejä olutkeisseille?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä tarina on tosi. Tapahtui viime viikolla Oulussa. Keskustelijat olivat tapahtumahetkellä ulkosalla. Kutsuttakoon heitä vaikka nimillä U ja K.
U: Aivan kauhea tuuli, menee luihin ja ytimiin. Inhoan tuulta.
K: Kyllä se näin meren rannalla tuuli tosiaan menee syvälle ihmiseen.
U: Tuo tuuli ei vaan lopu, se on kuin vauvan märinä, jatkuu ja jatkuu koko ajan vaan eikä sitä pääse karkuun.
K: Ja tuulessa on vielä se huono puoli, ettei sitä voi tappaa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Omasta puolestani pyydän anteeksi, että aiemmin vitsailin lento-onnettomuudella. Toivottavasti läppä lentää tulevaisuudessa paremmin.
Ettei kellekään jää väärää kuvaa meikäläisen edellisen sivun ihmettelystä, niin tuo lentokonevitsi on yksi harvoista vitseistä, jolle olen hymähtänyt tällä palstalla viime aikoina. Ajankohtaista ja mustaa huumoria, hyvä yhdistelmä. Aika paljon vanhoja vitsejä täällä kiertää, mutta joillekin nekin ovat uusia.

Vanhoista vitseistä puheen ollen: Mistä poika tietää, että hänen siskolleen on tulleet ensimmäiset kuukautiset?
Faijan mulkku maistuu vereltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös