Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 839 015
  • 11 288

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Why is pussy like a weather?
-When it's wet, it's time to go inside.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Reeva Steenkamp: Oscar, it's Valentine's day. Would you like to take me out...?
Oscar Pistorius: Challenge Accepted.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jouluaattona poliisi löysi yliajetun miehen keskeltä tietä ja kysyi:
- Satuitko saamaan rekkarin ylös?
- Ei siinä ollu mutta kyllä mää ne porot saatana tunnistan jos nään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oscar Pistorius on aina ollu tosi kunnianhimonen ja määrätiatonen. Ei todellakaan mikään "jalat maassa" -tyyppi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miks Oscar Pistoriuksen ehdonalanen on paljon liävempi kun normaalisti?

Ei tartte rajottaa menemisiään nilkkapannan takia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pertti Kurikan Nimipäivät kirjotti levydiilin ison amerikkalaisen levy-yhtiön kanssa. Sopimukseen kuului että bändin nimi tulee vaihtaa kansainvälisemmäks, koska jenkit on kumminki että mikä vitun Pertti Kurikan Nimipäivät. Mikä valittiin bändin nimeksi?

Syndrome Of a Down
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies toi vaimolle kukkia kotiin.
Vaimo kysyi: "Pitääkö nyt sitten olla viikko perse pystyssä?"
Mies vastasi: "Ei, kaipa talosta nyt joku maljakko löytyy."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paavi Fransiscus on pyytäny kansaa rukoilemaan edeltäjänsä, Paavi Benedictuksen puolesta koska tämä on "hyvin, hyvin sairas."

On tainnu Frankie päästä käsiks edeltäjänsä kovalevyn sisältöön...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun mä tyydytän itteeni niin mun pikkurilli sojottaa aina suarana. Ei sillä että koittasin hianostella, vaan kun en saa persereikääni mahtuun kun neljä sormee.

************************************

Vaimo oli mulle tosi kiukkunen. Meidän tytär astu huaneeseen just kun runkkasin ihan vimmalla. Muija mouhos: "Siis meidän tytär, 6v. tulee mun tykö ja kysyy ihmetellen että miks isillä on pippeli kädessä?! Olsit ny voinu vaikka runkkailla selkä ovelle päin varan vuaks!" Mää totesin vaan siihen että "Eipä se olis isommin hyädyttäny. Siinä tapauksessa se olis tullu kysyyn sulta että äiti, miks isillä on peukku perseessä?"
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä yhdistelmää Ähtärissä toivotaan?

Lumipyryä
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pari oli ollut naimisissa 10 vuotta. Aina rakastellessa mies vaati valojen sammuttamista.10 vuoden jälkeen vaimo päätti lopettaa tämän typerän tavan ja kesken villin romanttisen session laittoi valot päälle.

Hän näki miehensä pitelemässä tekopenistä ja huusi miehelleen:
"Sinä impotentti roisto! Miten olet voinut huijata minua kaikki nämä vuodet! Tälle on parasta löytyä hyvä selitys!"
Mies katsoi vaimoaan suoraan silmiin ja sanoi rauhallisesti: "Minä selitän lelun, selitä sinä lapset."
 

SgtMarkov

Jäsen
Elton John ja Michael Jackson olivat yhteisellä maailmankiertueella. Suuren luokan produktio kun oli kyseessä niin välimatkat keikkapaikalta toiselle kuljettiin yksityiseen käyttöön tarkoitetulla suihkukoneella. Mukana kulkivat esiintyjien lisäksi taustabändi sekä ympäri maailmaa kasattu lapsikuoro.

Kuinka ollakaan, eräällä etapilla koneen moottorit simahtivat ja kapteeni ryntäsi matkustamon puolelle ja huusi, "Save yourselves! This plane is going down and we only have 3 parachutes, one for me, one for Elton and one for Michael!"
Elton: "But what about the kids?"
Kapteeni: " Fuck the kids!"
Michael: "Do we really have time for that?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös