Virvoitusjuomaketju sinisen Pepsin inspiroimana

  • 150 230
  • 831
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
K-Ruoka sovelluksen viikon toinen Oma plussa-etu on sokerittomat Coca Colat, Fantat ja Spritet 6-pack kolmella eurolla eli 50 senttiä per tölkki, oikeastaan 35 senttiä jos miinustaa vielä pantin. Mä kävin hakee tänään Fantan Etelän hedelmät, joka on käytännössä sokeriton versio legendaarisesta Fanta Exoticistä uudella nimellä. Ylivoimaisesti parasta sokeritonta limsaa mitä Suomen markkinoilta saa mun mielestä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vaikka miten yrittäisin olla avoin ja ymmärtäväinen, niin kaikki sokerittomat limpparit ovat pahanmakuisia. Viimeisimpänä "Kenties kaikkien aikojen paras Jaffa", Jaffa Lemonade. Ihan paskaa. Legendaarinen Palma on jumalten nektaria tähän verrattuna.
 

Sawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli napattua Haaparannasta ruottalaisten tekemää appelsiinilimua eli Zingoa. Täähän on melkein parempaa kuin Hartwallin jaffa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ihan paskaa. Legendaarinen Palma on jumalten nektaria tähän verrattuna.
Mää näin joskus kovassa krapulassa yöllä pienen pätkän untakin ja siinä yöpöydällä oli pullo kylmää Palmaa. Ihan hirveä pettymys kun siitä tokkurasta taas heräsi.

Ruotsipoikkain Zingo on kyllä maittavaa, aina lodju otettava mukaan.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
K-Ruoka sovelluksen viikon toinen Oma plussa-etu on sokerittomat Coca Colat, Fantat ja Spritet 6-pack kolmella eurolla eli 50 senttiä per tölkki, oikeastaan 35 senttiä jos miinustaa vielä pantin. Mä kävin hakee tänään Fantan Etelän hedelmät, joka on käytännössä sokeriton versio legendaarisesta Fanta Exoticistä uudella nimellä. Ylivoimaisesti parasta sokeritonta limsaa mitä Suomen markkinoilta saa mun mielestä.
Näköjään saa 2-packia hyödynnettyä tuolla kupongilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös