Virupunkki

• 881
  • 5

Virumaa

Jäsen
Virupunkki on lähiaikoina kolahtanu meikäläiseen ja kovaa, lähinnä tuon nopea tempoisuuden ja veikeältä kuulostava laulun vuoksi mutta joukkoon mahtuu myös hidastempoisempia renkutuksia. Mulla taitaa toi musiikkimaku olla muutenkin ihmeellinen ja ykstoikkonen.

Bändeistä mainittakoon legendaarinen J.M.K.E. , Director of the universe, Conflikt OK, Genialistid ja Vennaskond.

Elikkä löytyykö jatkoaikalaisista muita virupunkin ystäviä ?

Ja jollei vielä ole kyseistä musiikkia löytänyt niin täältä löytyy useita mp3sia http://punk.bumpclub.ee/bunker/mp3/index.html

Mille kulul me elame?

Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ei taida löytyä

Mutta kuuleha sie Virumaa!! MIehän otan miellelläni selvää ja kerron sitten oman mielipiteeni (joka ei yleensä ole kovin hääppöinen) ja psitän sitten kommenttia, jookosta joo??

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
J.M.K.E. on kyllä hyvä, niillä on muutamia aivan klassikkotason biisejä, mutta noista muista en ole kuullut... Eikä tuo punk enää jaksa vanhaa miestä paljon kiinnostaakaan...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
J.M.K.E:tä tuli joskus aikoinaan parin ensimmäisen levyn aikaan diggailtua. Minulla on jossain videolla olemassa vielä jostain Ajankohtaisesta kakkosesta tai vastaavasta aikoinaan tv:ssä "livenä" esitetty "Tere perestroika".

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
JMKE on kerrassaan loistava. Vennaskondilta olen kuullut pari kappaletta, jotka tosin eivät kovin liki punkkia liipanneet. Paria pikkubändiä(?), joiden nimiä en valitettavasti muista tässä kaukana kodin kasettipinosta, olen diggaillut muutaman biisin perusteella.

Sanooko bändi Tubekuloited Virumaalle mitään? Kaverit kehuivat olevansa jonkinlainen Viron Eppu Normaali, eli punkilla aloittanut ja sittemmin mainstreamrokkiin siirtynyt "supersuosittu" laulu- ja soitinyhtye...

Virumaa

Jäsen
Sanooko bändi Tubekuloited Virumaalle mitään? Kaverit kehuivat olevansa jonkinlainen Viron Eppu Normaali, eli punkilla aloittanut ja sittemmin mainstreamrokkiin siirtynyt "supersuosittu" laulu- ja soitinyhtye...

Enpä ole tollasesta yhtyeestä kuullu mut tarvii etsiä jotain materiaalia netistä ja jos se hyvää on niin ei kun levykauppaan.

Ja eihän toi vennaskond mitään punkkia ole, ennemminkin humppaa :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy