VIRON REISSU 2007

  • 2 483
  • 14

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
morjes!

tässä ens viikonloppuna tarkoitus mennä kaveriporukan kanssa viroon ja ideana ei ole tutustua paikalliseen kulttuuriin vaan yllätys yllätys alkoholinhakuun.

niin tallinnaan mennään halpislaivalla ja rahaa käytettävänä ittelläni noin 80-100e joten mitä suosittelisitte ostamaan, olette itse ostaneet?

ja mistä saa halvalla ja mistä kannattaa ostaa ja mitä siinä mielessä että se on varmasti ihan turvallista ettei mitään pimeääviinaa tuu ostettuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina voi luottaa siihen, että torin kulmilla päivystävä nahkatakkivitali ajattelee tyytyväisen asiakkaan tulevan uudestaan ostoksille. Ei se myrkkyä myy.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viheltäjälle:

Jos nyt ollaan vakavissaan, niin käy missä tahansa Tallinnan viinakaupoista/tavarataloista, ja saat ostettua ns. mäyräkoiran vodkaa merkistä riippuen 30-50 euron hintaan, eli budjetillasi 2-3 mäyristä (huom. viinamäyrikset ovat 10 pulloa). Olutta en viitsisi Virosta kantaa, mutta jos pidät siideristä, niin se on ainakin puolet halvempaa kuin Suomessa. Ja maksa viheltää iloisesti kuin viheltäjä konsanaan...
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Itsellä tuli käytyä kyseissä paikassa tuossa viimeviikolla.Viinakaupasta tai laivalta ostettu viina ei kyllä niin kallista ole, etteikö sitä voisi ostaa sieltä? Vai meinaatko ostaa sellaista tavaraa jota kaupoista ei saa?
Itse olin kyllä yhden yön laivalla ja yhden hotellissa tallinnassa. Mainio kaupunki, ja baarikulttuuri oli lyhyesti sanottuna "rietas" :)
Itse en oikeen nuista kovin lyhyistä reissuista pidä, koska ei kerkeä nähdä oikeen mitään.
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
itsellä just osu nenän eteen tuo superalko www.viinarannasta.ee joka sijaitsee ihan sataman lähellä. tuo ainakin vaikuttaa ihan pätevältä, röökit sais samasta.

kaipa sitten semmoisen valgee-päkin otan ja saa nähdä ottaisiko vielä lonkkua/sidukkaa/olutta. niinkun tuolta näkee on halvin olut 24-päkki 9e joten ei pahasti lompakoa raapaise
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Viheltäjälle vielä yksi kysymys: Millon meet sinne Viroon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös