Virallinen vastusta kiusausta -ketju

  • 4 608
  • 19

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä on tukiryhmäketju kaikille niille, joilla on joskus vaikeuksia vastustaa kiusauksia, olivat ne sitten isoja tai pieniä. Täällä saa purkaa tunteitaan ja vaatia vertaistukea sekä kannustusta taistelussa kiusauksia vastaan. Täällä Sinua ymmärretään. Tuemme Sinua silloinkin, kun olet hävinnyt ja sortunut kiusaukseen. Me emme hylkää Sinua, sillä kiusauksesi eivät tee Sinusta huonoa ihmistä, vain ihmisen.

* * * * * * * * *

Itse olen tässä jo pari päivää yrittänyt vastustaa kiusausta kommentoida erään läskin äijän Facebook-statusta. Tyyppi kun funtsailee, pitäisikö laittaa vyöhön lisää reikiä, ja minä taas funtsailen, pitäisikö kysyä, kumpaan päähän vyötä. En tiedä vielä, miten selviän tästä vai selviänkö ollenkaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ala-asteella vastustin piikkilankaestettä onnistuneesti. Armeijassa samaten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyyppi kun funtsailee, pitäisikö laittaa vyöhön lisää reikiä, ja minä taas funtsailen, pitäisikö kysyä, kumpaan päähän vyötä.
Eiku suosittelet sille suosiolla henkseleitä. Tonnikeijuille ainoa oikea ratkaisu.

Itellä on viime viikkojen rilluttelureissujen jäljiltä omatunto kolkutellut ja suorastaan pimputtanut ovikelloa raivoisasti, mutta siltikin olen saanu hillittyä itteni ja jättäny lenkille lähdön väliin. Nytkin, vaikka olis kiusaus mennä koisaamaan, katon kuiteski töllöstä potkupalloa ja maistelen viskiä.

Eräs tutun tuttu oli nauttinut ateriaksi Janssonin kiusausta, dokaili sen jälkeen isosti, kunnes joutui nöyrtymään ja rykäisi laatan suustaan. Totesi siihen perään, että "en pystynyt vastustamaan kiusausta".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vastustin toki nuorempana Janssonia minäkin piikkilankaesteen muodossa, mutta sitä ennen en pystynyt vastustamaan Jeesuksen viimeisiä kiusauksia.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itellä on viime viikkojen rilluttelureissujen jäljiltä omatunto kolkutellut ja suorastaan pimputtanut ovikelloa raivoisasti, mutta siltikin olen saanu hillittyä itteni ja jättäny lenkille lähdön väliin. Nytkin, vaikka olis kiusaus mennä koisaamaan, katon kuiteski töllöstä potkupalloa ja maistelen viskiä.
Nämä molemmat vastustelut ansaitsevat ehdottomasti joka ikisen kauniin sanan tuosta avausviestistä. Tuen Sinua noissa asioissa sataprosenttisesti.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Alakerran naapuri jaksaa aina vituttaa. Olo on saamarin puutunut ja tuskastunut tuohon junttileiriin, että hyvä kun enää edes veri kiertää. Tosin, enpä heille mitään fyysistä toimenpidettä uskaltaisi tehdäkään, mutta armotonta vitutusta aiheuttavat jatkuvasti ja jonkinlaista elettä tekisi mieli aina näyttää törmätessä näihin moraalisiin maailmanparantajiin.

Taidan riipasta kovan kännin tänään. Viis huomisesta enkun ylppäristä.....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla Facebookissa on kieltämättä päivittäin melkoinen kiusaus kommentoida pienten lasten äitien statuksia, joissa jauhavat muksuistaan, mutta ei viitti turhaan hommata äityleiden vihoja niskoilleen. Harvalla muorilla taitais huumori piisata, jos esim. statukseen "meitin pikkuinen Teuvo-mussukka halus leikkiä piilosta ja laski kymmeneen: yksi, kaksi, kolme, viisi, kolme, kaheksan, kolme, kymmenen!!!" menisi sanomaan, että "onpas saatanan tyhmä pentu".
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vastustin eilen kiusauksista suurinta. Lähdin ajoissa kotiin nukkumaan, koska olin rättiväsynyt. En siis sortunut tyypilliseen virheeseeni, "Mä vedän nyt muutaman virtasen, niin sit jaksaa taas ryypätä", joka luonnollisesti jatkuu aamulla tyyliin "Oho kato, tuli haettua aika monta napsuprikkaa pöytään vissiin... Millähän mä olen tullut himaan?"

Olen kyllä ylpeä itsestäni nyt.
 

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Juuri nyt en voi vastustaa kiusausta lähteä salille.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Koitan olla kovasti ihastumatta tohon mun duunikaveriin, kun kerta on naimisissa ja kahden lapsen äiskä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itse taas yritän olla kiinnostumatta eräästä erittäin näpsäkän ja söötin näköisestä yh:sta.

Ensin meinasin ihmetellä, että miksi pitäisi olla kiinnostumatta, mutta viimeinen kirjainyhdistelmä kertoo kaiken oleellisen.

Minulla tuntuisi olevan vähän samanlaiset ongelmat, kuin muutamalla muulla. Eli olla kommentoimatta ihmisten Facebook -statuksia. Esim. aina samoilla ihmisillä tuntuisi olevan jotain elämää suurempia ongelmia muiden ihmisten kanssa. Tekisi mieli kysyä, että kuuluuko taloutenne varustuksiin peili, mutta enpä taida viitsiä.
 

M10

Jäsen
Kuinka päästä läskeistä eroon?-ketju olisi otollista maata kaikennäköiselle mellastamiselle mutta antaa olla. Ja tuosta otsikosta tulee aina mieleen "Kuinka päästä läskeistä henkilöistä eroon?".
 

Baldrick

Jäsen
Yritän olla tänä viikonloppuna juomatta. Viimeisenä 5 viikonloppuna on pitänyt olla, mutta aina se on vaan mennyt juomiseksi kuitenkin. Viime selvästä viikonlopusta on rapiat puolivuotta ja niitä olisi hyvä pitää silloin tällöin. Nyt aion käyttää kunnolla tahdonvoimaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka päästä läskeistä eroon?-ketju olisi otollista maata kaikennäköiselle mellastamiselle mutta antaa olla. Ja tuosta otsikosta tulee aina mieleen "Kuinka päästä läskeistä henkilöistä eroon?".
Itsehän en ole vuonna 2008 voinut vastustaa kiusausta kyseisessä ketjussa, vaan olen tälläisen sukkeluuden sinne päästänyt livahtamaan näppäimistöltäni.

***

Hiukan samaa ongelmaa kyllä RäpyläRepen kanssa. Meinasin olla viikonlopun juomatta pisaraakaan alkoholia. Onnistuin vieläpä itseäni kunnolla kiusatakseni ostamaan muutaman oluen jääkaappiin kylmenemään. Hyvä mittari sille, pärjääkö kiusausta vastaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pitäisi vastustaa kiusausta olla korkkaamatta vielä yhtä Royal Crown -kolatölkkiä nyt kun olen taas onnistuneesti saanut tuotua ulkomailta tuota herkkua 48 tölkillistä. Samalla vastustan outoa kiusausta lähteä keittämään pussinuudeleita näin iltamyöhään. En yleensä edes pidä pussinuudeleista, nyt tekee silti periksi.

Teen kompromissin eli menen syömään nuudeleita mutta juon vain Zero-kokista sokerin välttämiseksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään vastustin kiusausta mennä Linnanmäen Peacockiin, jossa muun muassa Erika Vikman, Jussi Lampi, Viivi Pumpanen sekä Sari Siikander kera Jaska Saariluoman kanssa olivat kertoilemassa jostain uudesta teatteriesityksestä. Ainoat henkilöt, jotka tuossa esityksessä minua edes jollain tasolla kiinnostavat, ovat Viivi sekä Sari. Viivi ulkoisten syiden vuoksi ja Sari sen takia, että hän on oikeasti todella rento tyyppi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vastustin Zeron juomista mutta söin nuudelien kanssa mikrokebabin. Nuudelipussin parasta ennen -päiväys oli 25.4.2015, joten kovin usein en nuudeleita syö. Uskalsin tuon syödä mausteineen, mutta nakkasin mukana tulleen mausteöljypussin roskikseen avaamatta.

Vielä yksi nuudelipussi jäi ruokakaappiin odottamaan ns. pahan päivän tai oudon yön varalle. Välillä ruokakaapista löytää outoja tuotteita joita ei edes muista ja joista on päiväys mennyt useita vuosia sitten. Edellisen muuton yhteydessä 2015 näitä siivosin, joten toivottavasti tuolla ei tuota vanhempaa tavaraa enää olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös