Vilpertin visaiset, osa V niinkuin vilpertti

• 2 081
  • 25

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
1. Kuka tutkimusmatkailija löysi Tulimaan?

2. Minkä "uuden" elokuvan tuotantoon on liittynyt tanssimusiikkiguru Paul Oakenfold?

3. Oakenfoldilla on kumppanina erään televisiosarjan mukana itselleen nimeä tehnyt henkilö. Minkä televisiosarjan?

4. Kuka ohjasi ko. elokuvan?

5. Mikä alkuaine on antanut nimensä Argentiinalle?

6. Mikä on supersankari Gambiitin erikoiskyky?

7. Montako pistettä tarvitset, että saat ostaa Nokian 3330 -kännykän CocaColan red collection -"kilpailusta"?

8. Mikä on suurikokoisin hammasvalas?

9. Entä mikä on suurikokoisin delfiini?

10. Mihinkä kouluun poppiartisti Dido meni kuuden vuoden ikäisenä?

11. Mikä oli ensimmäinen Faithless -orkesterin kipale, jossa Didon suloista ääntä voi kuulla?

12. Mikä on viimeisin Faithless -orkesterin kipale, jossa voit kuulla Didon laulantaa?

13. Millä vempeleellä Val Kilmer soittaa maahan elokuvassa Punainen planeetta?

14. Mikä on Xon/Xoff?

15. Entäpä SModem?

16. Kuinka monta tuntia on Marsin kierähdys pituusakselinsa ympäri?

17. Kuinka kauan Marsilla kestää pyörähtää auringon ympäri?

18. Millä nimellä tunnetaan paremmin yksikkö wattisekunti?

19. Mitä tekee Punkbuster?

20. Minkä firman prosessori on/oli Alpha?

ehkäpä teidän piinanne vähenee, kunhan pääsen takaisin opiskelemaan, niin on jotain tekemistäkin välillä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2. Ei mitään hajua, mutta olisiko lainausmerkeistä päätellen uusi Apinoiden Planeetta?

5. Hopea

8. Sinivalas?

10. Koirakouluun...

14. Joku tietoliikenneprotokolla varmaan

18. Joule

19. Jahtaa punkkareita :D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ei olis ilmeisesti pitäny laittaa niitä lainausmerkkejä.. prkl :)

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
8. Kaskelotti

19. hmmm... liittynee punkkeihin? Joku punkkien tappaja-aine/laite tms?
(heh, no hyvä yritys ainakin...)

Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Magalhaes?

Tim Burton

tarkennetaan hopeaan että argentum latinaksi

Lamaannuttavan pahanhajuinen henki

7. Montako pistettä tarvitset, että saat ostaa Nokian 3330 -kännykän CocaColan red collection -"kilpailusta"?

3,500,000, jonka jälkeen voit hakea luurin päämiehestä viidellä tonnilla.

kakselotti

olikos se tuo pullonokka-versio

harvard...

14. Mikä on Xon/Xoff?

kommunikointiahan se, tietokoneilla, mutta mitä... sanotaan vaikka virheenkorjausjärjestelmä?

15. Entäpä SModem?
suomalaisen tyypiin (muistaakseni) keksimä ohjelma helpottamaan modemointia

14 h?

hetkinen, oliks tää kyberpunkista...? se antaa sähköiskuja?

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
* Magalhaes?

* Hopea eli Argentum

* 0.75 litran pullo Gambinaa alle 20 sekuntiin

Ike

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

Hopea

50

Kaskelotti

Pullonokkadelfiini?

Esikouluun...

Puhelimella?

Joule

Milo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maple Leafs, DIF, Liverpool
Yhen Tiiän!

Eli 19. Punkbuster = Mahtavan nettipelin Counter-Strike huijaus paljastus ohjelma, joka vaaditaan melkein kaikkialla ku pelaat cs:ssää. Eli pyrkii etstämään ziitit, tosin huonolla menestyksellä.

CS pelaajat, pelaan joko nimimerkillä milo, *milo* tai Lord Hypnoz.
Moikatkaa joa tavataan jossain servulla!!:cool:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
tulihan se sieltä :)

mä läiskyttelen nimillä ruis antero, asok the intern, [10]mucana lähinnä, yleensä edomen servereillä koska niillä on sopivasti peeloja kuten minä

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Minen tiedä kun että 6) Gambiitti pystyy lataamaan esineitä kineettisellä energialla.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vilpertti
Vast: Jacques Menimaa

2. Minkä "uuden" elokuvan tuotantoon on liittynyt tanssimusiikkiguru Paul Oakenfold?
Vast: Nuo ihanat tanssitrikoot lentävissä pohkeissaan...

3. Oakenfoldilla on kumppanina erään televisiosarjan mukana itselleen nimeä tehnyt henkilö. Minkä televisiosarjan?
Vast: Joanna Lumley

Vast: Hannu Karpo

Vast: Hopea

Vast: Sietää vittuilua...

Vast: Who the fuck cares...

Vast: Ryhävalas

Vast: Pullonokkadelfiini

Vast: Eskariin.... tai Abelius Sikatemiaan...

11. Mikä oli ensimmäinen Faithless -orkesterin kipale, jossa Didon suloista ääntä voi kuulla?
Vast: Ja se Oolannin sota oli kauhia...

12. Mikä on viimeisin Faithless -orkesterin kipale, jossa voit kuulla Didon laulantaa?
Vast: Seitsemän sälliä arkulla vainaan, huh-hah-hei...

Vast: Vanhalla kenttäradiolla mallia CCCP-NX-1022-R-3287

14. Mikä on Xon/Xoff?
Vast: Joku sähkölaitteen on/off-kytkin johon joku on lisännyt X-kirjaimen...

15. Entäpä SModem?
Vast: Suomen Muodimessut

Vast: 243,8

17. Kuinka kauan Marsilla kestää pyörähtää auringon ympäri?
Vast: Öbaut van jiör...

Vast: Ennennaikainen siemensyöksy...

Vast: Vastustaa punkkeja...

Vast: Zetor-Traktor

ehkäpä teidän piinanne vähenee, kunhan pääsen takaisin opiskelemaan, niin on jotain tekemistäkin välillä.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
vaikeita visoja

Val soittaa levysoittimella Tuomari Nurmiolle:"täällä tyttöset laulaa la la laa...". :cool:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Punkbuster on vuoden 2020 hittituote. Se jakelee muistaakseni sähköiskuja. Henkilökohtainen valintani itsepuolustusjärjestelmistä kohdistunee kuitenkin legendaariseen Punknaughtiin.:cool:

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko olla totta, että näissä visoissa kysytään jotain, minkä minäkin luulen tietäväni. Punkbuster on CS-holistille varsin tuttu ohjelma, joka skannaa käyttäjän koneelta peleissä käytettäviä cheatteja ja muuttujien arvoja, ilmoittaa niistä muille käyttäjille sekä tietyissä tapauksissa potkaisee pelaajan serveriltä.

Pelin mielekkyyden säilyttämisen kannalta varsin tarpeellinen softa, mikä ei valitettavasti tunnista kaikkia cheatteja. Käsittääkseni netissä vellovalle teiniarsenaalille on tarjolla ainakin wall hack, jota PB ei löydä, sekä muita virityksiä.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tulihan se sieltä :)

mä läiskyttelen nimillä ruis antero, asok the intern, [10]mucana lähinnä, yleensä edomen servereillä koska niillä on sopivasti peeloja kuten minä
LOL!!! Taisit sitten olla äsken eDome seiskalla, kuten meikäläinenkin. Siellä kirmasi ympäri kenttää heppu nimeltä ruis antero ja kiroili pelin kulkemattomuutta.... :)

Itse pelaan nimillä [eq]vimma!, LagGyver, [glaani]TsonFokerti, Omenakanelijogurtti ja [jytkyPYLLY]PLindegren.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo kyllähän mä laggyverin oon pari kertaa aikasemminkin nähny edomeilla.. :)

olitko näkemässä mun ensimmäistä (noin 9/22) sessiota vai epäonnistuneen retrytyksen ja 5 min venauksen jälkeistä abaut 30/18 sarjaa? jos kirosin kovasti, taisi olla tuo aiempi...

on se muuten ihmeellistä, kuinka se pelin kulku on niin kovasti kiinni henkimaailman asioista. uudelleenkäynnistyksen ja dr pepperin jälkeen homma kulki kun unelma ja osumat meni vastustajiin ennemmin kun muhun :)

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Magalhaes

Apinoiden planeetta

Hopea

Ryhävalas

Pullonokkadelfiini

Nokia 2110 ;-)

14. Mikä on Xon/Xoff?
Sarjamuotoisessa tiedonsiirrossa käytettävä merkkipohjainen kättely Xon = transfer on, Xoff = transfer off

15. Entäpä SModem?
Tiedostojen siirtoon pääteohjelmissa käytetty protokolla, joka muistaakseni pakkasi dataa lennossa ja osasi jatkaa katkennutta tiedonsiirtoa. Muita saman aikakauden protokollia olivat Xmodem, Zmodem ja Kermit.

Joule

Digital (Equipment Corporation)

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
on se muuten ihmeellistä, kuinka se pelin kulku on niin kovasti kiinni henkimaailman asioista. uudelleenkäynnistyksen ja dr pepperin jälkeen homma kulki kun unelma ja osumat meni vastustajiin ennemmin kun muhun :)
Itseluottamus on kaiken a ja o tuossa touhussa... Kun homma toimii, tähdätään ensin ja sitten ammutaan. Välillä se menee valitettavasti toisinpäin: KÄÄK, vihollinen (nappi pohjaan - ei osu - yrittää siirtää tähtäintä ja kuolee.)

Klaanimatseissa tuo peli on parhaimmillaan; jännitystä riittää. Toimiva tiimipeli suurimmassa roolissa, mutta loistokkaat yksilösuoritukset kääntävät tiukimmat taistot suuntaan tai toiseen.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo, niihän se tuntuu olevan... joskus sitä ihmettelee, kuinka ihmiset voi yksin jäljellä ollessaan rymistellä vaikkapa dustin käytävässä juosten ja näin ilmottaa paikkansa juonikkaammalle vastapelurille. jokusen kerran on jopa mun kaltasta säheltäjää syytetty wallhackista ja vastaavista, vaikka oikeasti käytin ainoaa skiilllzziäni, eli suht kovalla olevia kuulottimia tai kaiuttimia.

ja sitten tuossa pelissä ei tarviis kai hermostua. mutta vähemmästäkin hermostuu, jos ei millään osu metrin päästä konepistooli5:llä. sitten alkaa tehdä niitä legendaarisia temppuja, että "erkele, mä otan vaan dessun ja russaan niitten syliin" ja kuolee ensimmäiseen kohdalle osuneeseen luotiin. ja kun siitä hermostuu vielä lisää, ottaa seuraavaksi pelkät suojat ja paukkuja peruspislaan ja rynnakoi :)

onpahan sitä tullut joskus voitettua roundi melkein yksinkin, 1 vastaan 4 tilanteessa rauhallisesti edeten. mutta se ärsyttää kaikista eniten, kun porukka hajoaa mapille kun haulikon laukaus eikä tukea saa keneltäkään.

onneks pian pääsee sen 10meg yhteyden ääreen, se ei choketa niinkun tuo mun isdn paska porukoitten luona. parhaimmillaan oli 50 chokea ja tasanen kymppi packet lossia. ohjaappas siinä sitten :)

Milo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maple Leafs, DIF, Liverpool
CS!

Heh, CS:ssästä voisi avata vaikka uuden otsikon...

Itse pelaan eniten peeloportti 14/15 koska pidän siitä että on paljo porukkaa, niin tulee kunnon russit! Oma koneeni on vaan niin susi että joskus vaan vituttaa eikä pelaamisesta tuu mitään. AMD 400 vitun vanhalla ATI:lla ei oo hyvä yhdistelmä:D
Onneks on sentään kiinteä yhteys niin siitä ei oo haittaa.

Täytyy joskus käydä kattoon niitä edomen servuja jos teitä näkys, "tuttuja vastaan on aina hauska pelailla ja sit jälkeenpäin analysoida miten meni.

Lord Hypnoz

ps: aamulla fragit 22/10 ja ykkösenä:)

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perustetaan Jatkoaika klaani ja aletaan vääntämään Counterissa klaanimatseja hampaat irvessä.... ;) Itse olen pelaillut peliä beta4.0 versiosta asti ja aloin viimeisen betan kohdalla kyllästymään siihen pahasti. Sitten selvisi, että yksi koulukaveri, yli 30 vuotta btw, pelaa counteria klaanissa... Touhu sai ihan uutta hohtoa, kun lähdin siihen mukaan. Ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Itselläni on muuten P2 350mmx kone ja Voodoo3 näyttis... siinä on itkussa pitelemistä välillä kun lagaa oikein kunnolla.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mulla on vaivanen p3@500, gf2mx ja 448 ramia. fps pysyy täpö opengllä siinä 60 paikkeilla. sillä kymppimegasella pingit liikkuu noin 20 maissa, välillä 0-50 lähinnä.

mä oon pelannu jonkun 9 kuukautta varmaan, eli versiosta 1,0 asti :)

en oo ikuna pelannu glaanissa, kerran oltiin yksillä kaverin järjestämillä laneilla jossa sitten otettiin osaa turnaukseen, eikä kovin hyvin käyny... vastassa tosin oli jotain superhyper kavereita, ja tippaakaan kehumatta mä taisin olla meiän jengin parhaita. eli ei mikään kovin kaksinen tiimi :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy