Ville Nieminen #39 - "Laatikossa"

  • 2 620
  • 15

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hyvät ihmiset,

suokaa anteeksi nämä asiat:
1)sivut on parisen kuukautta myöhässä,
2)graafinen asu puuttuu vielä täysin,
3)sisältöä ei vielä ole paljoakaan,

kunhan nämä asiat saan korjattua, etenkin jos saisin hiiren koneeseeni ja pääsisin vääntämään grafiikkaa, ovat nämä sivut sitten paremmat. Tämä on vain huonosti viritelty testiversio:

Ville Nieminen #39 - "Laatikossa"

Ja kunhan itse Mestari tulee suomeen, koetan jossain vaiheessa saada mieheltä itseltään sivuille lisää täytettä.

Melkein hävettää laittaa ne tuollaisenaan nyt nettiin, mutta ajattelin että ihmisiä saattaa kiinnostaa nyt tämä herra, kaiken sen jälkeen mitä on viime päivinä tapahtunut.

Ah, eikös vaikutakin taas siltä että "heti-kun-mies-voittaa-jotain-niin-nettisivut-tulee" jutulta? ;) Well, jostain vanhasta tappelu-viestiketjusta löytyy viesti jossa lukee että sivut on tulossa...mutta...eipä ne valmiit todellakaan oo..

Minä vaikenen.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nimon paino...?

Niin mitkäs ovat Nimo tarkat mitat, jossain oli 182cm ja 91kg mutta tuolla näytti olevan lukemat 181cm ja peräti 95kg...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ihan hyvät sivut Cairns.

Jos kiinnostaa Nemo niin lukekaa uusin veikkaaja...siinä Nieminen heittää hyvää läppää.:p

Tai siis oikeastaan siinä heitetään hyvää läppää Niemisestä...
 
Viimeksi muokattu:

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Palautetta

Videopätkät olivat hyviä! Kun tavallisesti videopätkät näyttävät vain kerran maalin ja senkin normaalilla nopeudella, jolloin kiekon seuraaminen on usein mahdotonta, eli käytännössä on aivan sama katsotko pätkää ollenkaan. Toisin oli nyt. Pätkät on valittu hyvin ja tarpeeksi pitkänä versiona, jolloin pääsee mässäilemään kunnolla syntyneillä maaleilla.
Kuvat saisivat olla hurjan paljon suurempia. Ei pikkukuvista mitään näe.
Kokonaisuus varsin hyvä... :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Niemisen Fight Card?

Löytyykö keltään?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Löytyy toki mutta mies ei itse pidä siitä että hänen kohdallaan puhutaan tappeluista. Tappeluita on ollut kaikkiaan seitsemän ja näistä saattaa tulla juttua sivuille KUNHAN grafiikat ja muut valmistuvat, kuten sanoin, sivu on vasta noin 50% valmiina sisällöllisesti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko mahdollista...?

Että e-mailaisit mulle sen fight cardin...Kiinnostaa paljonkin.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Joku poraa sunnuntain Hesarin yleisön palstalla että lopetti lätkän C- junnujen jälkeen koska Nieminen tuuletti virnuillen aina tehtyään maalin. Uskomatonta kateutta
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti seetre
Joku poraa sunnuntain Hesarin yleisön palstalla että lopetti lätkän C- junnujen jälkeen koska Nieminen tuuletti virnuillen aina tehtyään maalin. Uskomatonta kateutta

Ei se ollut yleisönosasto, vaan sunnuntaisivujen pienien kolumni- ja pakintayyppisten juttujen sivu, siis Hesarin toimittajan kirjoitus. Eiköhän tuo ollut lähinnä vitsi.
 

fanityttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakkohan munkin on kehasta sivuja, kun vihdoinkin sellaiset on tehty suosikki-pelaajastani!:) En tiedä kuin moni täällä on Nimoo seurannu jo junnuajoista, mutta mä voin ylpeenä sanoo että: minä olen!

Mulla muutes on Nimon mitoista tälläset tiedot : 184 cm , 91 kg. Ehkäpä pitäis mieheltä itteltään kysästä tarkat tiedot niin sais niihinkin si varman tiedot. Tosin vaihteleehan se paino varmasti monilla muutenkin ja pituus on yleensä sentin/pari pidempi aamulla mitä se illalla on kun luut lyhistyy kasaan kaikilla päivän aikana.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Päivän IS kertoo että Äiti Nieminen ja Mikko Leinonen ovat "sodassa" keskenään johtuen siitä että Äiti sattui kuulemaan Mikin sanat että "Ville ei pelaa koskaan NHl:ssä " ja Nimo ei nyt halua osallistua mihinkään Tapparan järjestämiin juhlallisuuksiin.Nimo myös kertoi että hänellä on edelleen Tappar-sydän mutta tietyistä tyypeistä hän ei välitä.
 

pykli

Jäsen
Tämän päivän Karjalaisessa (19.6.) oli erinomainen puolen sivun juttu Nimosta, enpä tiedä oliko STT:n kautta vai kys. lehden oman toimittajan, mutta erinomainen kuitenkin. Ei ikävä kyllä löydy Verkko-Karjalaisesta, joten joku voisi sen näpytellä tännekin jos sattuisi lehden omaamaan.

--- pykli
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiesittekö että Avsin pelaajat saavat Stanley Cup sormuksen vasta tulevan kauden ensimmäisessä kotiottelussa... Vaimot saavat samaan aikaan vastaavan kaulariipuksen. Olen itsekin funtsinut että milloin sormus pelaajille annetaan. Turun Sanomien verkkolehdestä löytyy varsin hyvä juttu Villestä.. Jälleen kerran osoitus TS:n urheilutoimituksen valppaudesta. Jos vaikka Aki Berg voittaisi Stanley Cupin joskus Torontossa tai missä vaan niin tuskin Aamulehti kirjoittaisi asiasta muuta kuin sen mitä STT kertoo.

Tapparan edustajina oli tänään Villeä onnittelemassa ja vastaanottamassa ainakin Juti ja Tappara RY.stä Timo Mäkinen joka totesi nähneensä Villen ensimmäisen kerran neljävuotiaana sorsapuiston kentällä.

Cairnsille tietysti kiitoksia kun olet perustanut Villelle oman sivun. Toivottavasti aikasi riittää päivittää sivuja riittävän usein ja lisätä juttuja mahdollisuuksien mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Urheilulehdessä oli myös tarinaa Niemisestä. Mieleen jäi kommentti New Jerseyn hyökkäyksen materiaalin leveydestä:
"Onhan tuosta puhuttu mutta kattokaa nyt meidänkin kakkosta: intiaani Hinote, Drury ja mä." Tuo kommentti nosti jo hymyn huulille ja seuraavana nauratti kommentti puolikoheltajista eli Daneykosta ja Whitesta. Oli kuulemma em.pakit käyneet hieman lämpösenä. Taisi olla White, joka sai Niemisestä itselleen erikoisinhokin.:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös