Ja niinku joku täällä nauro, että ei tuo saunaclubi pystyis Karria palkkaamaan, kun on niin suoraa sanonu että seura sekasin.Ettei ois liian iso laiva käännettäväksi Kivelle, ku huhut kerto ettei suostunu tuleen ;)
Ja niinku joku täällä nauro, että ei tuo saunaclubi pystyis Karria palkkaamaan, kun on niin suoraa sanonu että seura sekasin.Ettei ois liian iso laiva käännettäväksi Kivelle, ku huhut kerto ettei suostunu tuleen ;)
Jos tää pitää oikeasti paikkansa, ollaan tultu siihen, mitä jo täällä aikaa sitten ennustettiin. Mainehaitta alkaa olla sitä luokkaa, ettei kukaan itseään kunnioittava ja varteenptettava valmentaja halua liata itseään tässä paskassa, ei enää rahallakaan...Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Vastaus haisee sille itelleen. Tulijoita varmasti olisi ja laatuakin, mutta oma pesä pitää pitää puhtaana median suuntaan viimeisillä uskottavilla selityksillä. Johto on kyllä maalannut itsensä täysin nurkkaan, eikä sieltä tulla ulos puolivillaisilla jargoneilla. Koko kiekko yleisö nauraa röhönaurua puolensuomen joukkueelle. Tämä paska on jatkunut jo puoli vuosikymmentä. .Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Hitto, kaverihan tuntuisi täsmälääkkeeltä tähän tautiin! Laittaisi toimistoakin samalla varpailleen.Ja niinku joku täällä nauro, että ei tuo saunaclubi pystyis Karria palkkaamaan, kun on niin suoraa sanonu että seura sekasin.
Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Huono on tilanne, jos tuo pitää paikkansa. Onko sitten niin, että varteenotettavat valmentajat eivät sittenkään näe riittäviä onnistumisen edellytyksiä tämän kauden Kärpissä? Maalivahtipeli näyttäytyy varsinkin tilastojen kautta tosi huonolta, ja ehkä on myös nähty, että pakisto ei tukisi sitä pelitapaa, jota haluaisivat ajaa sisään. Tietyllä tapaa kyllä saatan jopa uskoa tuohon huhuun. Se nyt ainakin selittäisi, miksi valmennus ei ole vieläkään vaihtunut.Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Ja sitten nimiä kehiin. En usko hetkeäkään, että Kärppien seurajohdosta kerrottais julkisuuteen, että ”kyllä me vaihettais valmentajaa, mutta ketään hyvää valmentajaa ei kiinnosta”.Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Aika erikoista olisi, jos Kärpät etsii valmentajaa, mutta vapaana olevat hyvät valmentajat ei kiinnosta Kärppiä.Niin siis tarkoittiko tuo alkuperäinen kommentti, että Kärppiä ei nämä vapaana olevat kiinnosta vai näitä vapaana olevia ei kiinnosta Kärpät? Minä en ainakaan ota selvää ihan täysin.
Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
”Hyviä jotka olisi vapaana ei kiinnosta”. Minä ymmärrän tuon niin päin, että niitä hyviä valmentajia ei kiinnosta tulla Kärppiin.Niin siis tarkoittiko tuo alkuperäinen kommentti, että Kärppiä ei nämä vapaana olevat kiinnosta vai näitä vapaana olevia ei kiinnosta Kärpät? Minä en ainakaan ota selvää ihan täysin.
No ei varmasti ole kyselty yhtään ketään. Miksi olisikaan, kun vika on pelaajissa.Vahva epäilys, ettei Virtaa ole edes kysytty. Liian vaativa mies löysälle seuralle.
Pyytänyt varmaan puolta milliä ja saanut Kärpät pöyristymään.Itse taasen kuulin, että Kivi olisi hinnoitellut itsensä ulos - ainakin väliaikaisesti.