Mainos

Ville Mäntymaalle kenkää!

• 301 544
  • 2 539

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
On tää kyllä uskomatonta ettei ne ymmärrä heivata valmennusta.

Aivan täydellinen syväjäätyminen käynyt.

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kysäisin sit itse seuran päättäjältä, miksi ette heivaa valmennusta. Vastaus: " Kuka tilalle, joitakin vaihtoehtoja on mutta tilanne ei juuri muuttuisi koska hyviä jotka olisivat vapaana ei kiinnosta. Rahasta se ei ole kiinni."
Jos tää pitää oikeasti paikkansa, ollaan tultu siihen, mitä jo täällä aikaa sitten ennustettiin. Mainehaitta alkaa olla sitä luokkaa, ettei kukaan itseään kunnioittava ja varteenptettava valmentaja halua liata itseään tässä paskassa, ei enää rahallakaan...

Kramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vastaus haisee sille itelleen. Tulijoita varmasti olisi ja laatuakin, mutta oma pesä pitää pitää puhtaana median suuntaan viimeisillä uskottavilla selityksillä. Johto on kyllä maalannut itsensä täysin nurkkaan, eikä sieltä tulla ulos puolivillaisilla jargoneilla. Koko kiekko yleisö nauraa röhönaurua puolensuomen joukkueelle. Tämä paska on jatkunut jo puoli vuosikymmentä. .

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh

Kannattaisi varmasti seurajohdossa miettiä, mistä on kyse kun pelaajia tai valmentajia ei kiinnosta tulla valmentamaan eikä pelaamaan isollakaan rahalla Oulun Kärppiin.

Kärpät ei saa tällä hetkellä värvättyä valmentajaa, eikä uusia pelaajia. Yrittäneet on.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Eiköhän Karrista ole kivempi pysytellä vaan tv-hommissa ja lämpöisen studion puitteissa niin ei tarvitse kuin latoa itsestäänselvyyksiä ja porukka pitää asiantuntijana kun sanoo ääneen asioita joita kaikki Kärppiä läheltä seuraavat näkevät itsekin. Helppoa ja kivaa hommaa, varsinkaan kun ei ole oma lehmä ojassa millään muotoa noissa hommissa. Palkkakin varmasti vähintään mukiinmenevä.

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Huono on tilanne, jos tuo pitää paikkansa. Onko sitten niin, että varteenotettavat valmentajat eivät sittenkään näe riittäviä onnistumisen edellytyksiä tämän kauden Kärpissä? Maalivahtipeli näyttäytyy varsinkin tilastojen kautta tosi huonolta, ja ehkä on myös nähty, että pakisto ei tukisi sitä pelitapaa, jota haluaisivat ajaa sisään. Tietyllä tapaa kyllä saatan jopa uskoa tuohon huhuun. Se nyt ainakin selittäisi, miksi valmennus ei ole vieläkään vaihtunut.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja sitten nimiä kehiin. En usko hetkeäkään, että Kärppien seurajohdosta kerrottais julkisuuteen, että ”kyllä me vaihettais valmentajaa, mutta ketään hyvää valmentajaa ei kiinnosta”.

Sitähän tuo suomeksi tarkoittaa.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Niin siis tarkoittiko tuo alkuperäinen kommentti, että Kärppiä ei nämä vapaana olevat kiinnosta vai näitä vapaana olevia ei kiinnosta Kärpät? Minä en ainakaan ota selvää ihan täysin.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin siis tarkoittiko tuo alkuperäinen kommentti, että Kärppiä ei nämä vapaana olevat kiinnosta vai näitä vapaana olevia ei kiinnosta Kärpät? Minä en ainakaan ota selvää ihan täysin.
Aika erikoista olisi, jos Kärpät etsii valmentajaa, mutta vapaana olevat hyvät valmentajat ei kiinnosta Kärppiä.

Vaikka kaikki kait tuossa seurassa on tietysti mahdollista.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Pekka Virtaa ei olla kysytty? Pari päivää sitten juuri sanoi, että lyhyt pätkä pesti kiinnostaisi ja jotenkin tuntui sen olevan heitto Oulun suuntaan.

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
”Hyviä jotka olisi vapaana ei kiinnosta”. Minä ymmärrän tuon niin päin, että niitä hyviä valmentajia ei kiinnosta tulla Kärppiin.

Itse taasen kuulin, että Kivi olisi hinnoitellut itsensä ulos - ainakin väliaikaisesti. Myös koutsit tietävät, että Kärpillä ei liikaa vaihtoehtoja ole ja mitä pidemmälle ahdinko kasvaa, sitä suurempi tilipussi on tiedossa. Samalla myös Kärpät tietää, että mitään puolivillaista kokeilua ei voida ottaa, vaan uusi koutsi pitää olla "iso nimi".

Todellisuudessa siis korppikotkat kiertelevät sätkivän kärppäraadon ympärillä ja odottelevat, kun viimeisiä uhoja esittelevä niskakarvat pystyssä oleva seura yrittää todistella koutseille, että "meille kannattaa tulla" ja "korkeampaa tarjousta ei ole tulossa", vaikka oikeasti jokainen hävitty peli maksaa meille lisää.

Varmaa on, että uutta koutsia etsitään kaikin keinoin ja ainoa syy sille, miksi Mäntymaa ei ole saanut potkuja on, ettei uutta miestä ole yksinkertaisesti saatu vielä kiinnitettyä.

Valitettavasti seura kaipaa suurempaa tuuletusta ja suojatyöpaikkoja on päässyt syntymään aivan liikaa, joten jos sieltä joku "Karrikivi" kaivetaan naftaliinista ja jollain ihmeen kaupalla pronssia pokataan kauden päätteeksi, se voi olla pitkällä tähtäimellä Kärpille melkoinen Pyrrhoksen voitto.

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tismalleen sama "hinnoitellut itsensä ulos" huhuhan kiersi jo vuosia sitten kun Kärpät oli Kiven perässä. Oiskohan samasta "lähteestä" tämäkin huhu peräisin.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Joo, aivan varmasti siellä nyt pää märkänä etsitään uutta valmentajaa. Tai siis no, neuvotellaan näiden harvojen pätevien kanssa.. Ja heti kun päästään sopimukseen, niin valmennus vaihtuu.

En voi muuta uskoa.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Minä kyllä toivoisin, että Kärppien mahdollisella uudella valmentajalla olisi lähimenneisyyden osalta muitakin näyttöjä, kuin kertoa mediassa samoja itsestäänselvyyksiä kuin mitä palstalla kirjoitetaan.

Guess that’s just me.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ite taas kuulin, että Jukka Rautakorpi oli jo Oulussa, kunnes muisti että onkin Olympiakomitean palkkalistoilla määräaikaisella työsopimuksella. Muuten ois varmasti tullut. Ulkkarikoutsikin oli valmiudessa, mutta Kärpille selvisi myöhemmin, että ei se ollutkaan tarpeeksi hyvä, joten se ei Kärppiä kiinnosta.

Sarkasmitutkat päälle.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Itse en kyllä usko hetkeäkään, etteikö tänne saataisi palkattua tekijämiestä, jos halua olisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy