Ville Leskinen IFK:ssa

  • 124 054
  • 582

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leskisen luistelutyyli on kyllä erikoinen. Hän on toistaiseksi ollut kuin peura ajovaloissa enkä itse kyllä laittaisi Leskistä Michael Keräsen kanssa samaan ketjuun, ainakaan tässä vaiheessa. Jos ei lähde kulkemaan, laitetaan katsomoon. Muuta hävittävää ei ole kuin Salmelaisen ylpeys. Ja raha, mutta köyhälle kaikki on kallista, joten ei koskettele akuutisti HIFK:ta. High risk-high reward, mutta onpahan ainakin pois vastustajien kokoonpanoista.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Pitkä jakso ilman joukkue harjoituksia jäällä, viikko takana joukkue treenejä uuden joukkueen kanssa ja 3 pelin jälkeen Leskinen on tämän vuoden Miles Koules. Tämä palsta ei kyllä petä koskaan :)

Ja oli tosiaan flunssan takia juuri veke, joka keskeytti joukkueeseen ja systeemeihin tutustumisen.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
En tiedä laittoivatko muut merkille, mutta tyhjään maaliin tehdyn osuman jälkeen pojat bondas aika kivasti. Selvästi Leskinen arvosti Keräsen siirtoa (joka olis voinut putata itse tyhjiin).

Leskinen tulee vielä. Mun mielestä se Kärppäpeli antoi parasta osviittaa siitä mitä vielä saadaan. On aivan helvetin nopee kaveri ja omaa raitinpuolen tarkan pyssyn. Pelikäsityskin hyvällä tasolla. Välillä kaartelee, tämä annettakoon anteeksi.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eikös se Turunenkin oltu monien toimesta tuomitsemassa tuhlariksi ja flopiksi ensimmäisten pelien jälkeen. Kuis sit kävikään?

Ei nyt sinällään yllätä, että pohjosen miehellä ottaa aikansa sopeutua Stadin kirkkaisiin huonon alkukauden jälkeen. Kyllä se tosta lähtee. Tyhmä saa olla, jos hänen pelistä ei potentiaalia huomaa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Pitkä jakso ilman joukkue harjoituksia jäällä, viikko takana joukkue treenejä uuden joukkueen kanssa ja 3 pelin jälkeen Leskinen on tämän vuoden Miles Koules. Tämä palsta ei kyllä petä koskaan :)

Voin minä sinulle tavuttaakkin jos ei vahvuudet riitä. En ole julistanut Leseä "tämän vuoden mileskoulesiksi" kuten ehkä huomaat jos oikein pinnistilet. Kirjoitin, että tällä hetkellä todella kaukana omasta tasostaan ja tulee vielä. Mikäli olet eri mieltä niin se sallittakoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin minä sinulle tavuttaakkin jos ei vahvuudet riitä. En ole julistanut Leseä "tämän vuoden mileskoulesiksi" kuten ehkä huomaat jos oikein pinnistilet. Kirjoitin, että tällä hetkellä todella kaukana omasta tasostaan ja tulee vielä. Mikäli olet eri mieltä niin se sallittakoon.

Lähes offtopic. “Lese” on kyllä maalainen lempinimi. Ei myöskään tunnu Pohjoi-Pohjanmaalaiselle, enemmänkin Varsinais-Suomi lähtöiseltä. Olisi “Slerde” hyvä?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihmeellinen keskustelu. Leskinenhän on pelannut ihan hyvin kun huomioidaan pelituntuman puute sekä se, ettei ole ehtinyt olla joukkueen vahvuudessa kuin pari-kolme viikkoa ja tuonakin aikana ehtinyt sairastaa yhden flunssan. Muutenkin ottanee aikansa löytää rooli joukkueesta, joka jo entuudestaan vilisee kiekollisesta pelistä eläviä tähtihyökkääjiä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ihmeellinen keskustelu. Leskinenhän on pelannut ihan hyvin kun huomioidaan pelituntuman puute sekä se, ettei ole ehtinyt olla joukkueen vahvuudessa kuin pari-kolme viikkoa ja tuonakin aikana ehtinyt sairastaa yhden flunssan. Muutenkin ottanee aikansa löytää rooli joukkueesta, joka jo entuudestaan vilisee kiekollisesta pelistä eläviä tähtihyökkääjiä.
Ei oo tehnyt viittä pinnaa per peli, ymmärtäähän tuon. Uskon että Leskisestä tulee vielä olemaan joukkueelle paljon iloa.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Itse en voi osallistua lempinimi-äänestykseen, kun kannatan kunnolla vain IFK:n Fotboll ja Friidrott-jaostoja. Lätkäpuolta symppaan kovasti, mutta tällaiset hommathan vaatii fanin vihkiytymisen. Ulkopuolisena öögaajana ehdotan kuitenkin jotain suomenruotsalaisuuteen vivahtavaa - is loppuista lempinimeä. Luistelu Leskisellä on aina vaikuttanut verkkaiselta vaikka maisema vaihtuukin, joten sanon vain "Letkis".
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mites ”Sladdi” tai ”Slaikkari” ?

Slaikkari oli suht näkymätön lähes koko ottelun ajan, mutta viimeisillä minuuteilla lävähtikin kunnolla esiin ja sai runnottua voittomaalin. Shaatana, tuohan toimisi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Leskisen luistelutyyli on kyllä erikoinen. Hän on toistaiseksi ollut kuin peura ajovaloissa enkä itse kyllä laittaisi Leskistä Michael Keräsen kanssa samaan ketjuun, ainakaan tässä vaiheessa. Jos ei lähde kulkemaan, laitetaan katsomoon. Muuta hävittävää ei ole kuin Salmelaisen ylpeys. Ja raha, mutta köyhälle kaikki on kallista, joten ei koskettele akuutisti HIFK:ta. High risk-high reward, mutta onpahan ainakin pois vastustajien kokoonpanoista.

Mikä ihmeen high risk? Ihan hyvinhän se on aloittanut ottaen huomioon lähtökohdat ja varmasti tulee olemaan kova vahvistus mitä pidemmälle kausi etenee. Ei tuommoisia pelaajia tipu syliin kuin aniharvoin ja silloin ne on hankittava jos on vähänkään saumaa.
 

Speller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja HIFK
Hese

Sisäpiirin tietoa kuulleena.
Ville "Hesburger" Leskinen
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihmeen high risk? Ihan hyvinhän se on aloittanut ottaen huomioon lähtökohdat ja varmasti tulee olemaan kova vahvistus mitä pidemmälle kausi etenee. Ei tuommoisia pelaajia tipu syliin kuin aniharvoin ja silloin ne on hankittava jos on vähänkään saumaa.

High risk siinä mielessä, että hän on jo liigassa kannuksensa ansainnut tekijä, jonka palkka on korkea ja jolta odotetaan tulosta tehojen valossa. Kaikkien ison rahan pelimiesten palkkaukset pitävät sisällään korkean riskin, kunnes tekevät tulosta pisteiden muodossa tai mistä syystä ikinä onkaan palkattu. Että ei Leskinen sinänsä muista tekijämiehistä erotu erityisen negatiivisesti. Mutta niin kauan, kun Leskisen potentiaalin omaavan pelaajan peli on ainoastaan ”lupauksia herättävää ja ajan kanssa tulee varmasti myös tulosta”-osastoa, hän pysyy high risk-tyypin pelaajana. Kun konkreettista tulosta alkaa tulla, riskikerroin tietenkin laskee. Mitään varmuutta meillä kenelläkään ei Leskisen onnistumisista ole, paitsi jos on näkijän kykyjä, mutta todennäköisyys tehokkuudelle on suurempi kuin keskitason möttösten kohdalla. Mutta käsi sydämelle, kuinka moni pitäisi Leskistä hyvänä hankintana, jos hänellä olisi kauden päättyessä vaikkapa 15 pistettä kasassa? Kuinka moni näkee, että Leskinen on niin yleishyödyllinen pelaaja, että hänen arvonsa mitataan muuten kuin tehopisteillä?

Mutta ei Leskinen mikään floppi ole ollut. Kaikki tietää potentiaalin ja kaikki mahdollisuudet onnistua on olemassa. Aikaa on kulunut vasta hyvin vähän. Mutta ihmismieli toimii niin, varsinkin näillä pistenikkareilla, että tehoja pitää alkaa tulla pian. Muuten alkaa pipoa ja rannetta kiristellä. Monesti nämä ovat vieläpä itse itsensä kovimpia kritisoijia ja odotukset ovat kovat. Lopputulos nähdään Leskisenkin osalta sitten kauden jälkeen, kuten muidenkin osalta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@BOL, no jos tuolle linjalle lähdetään niin joo onhan kaikki isot hankinnat sitten tosiaan high risk kamaa, jopa Turunen, mutta en kyllä muista, että ketään olisi pitänyt Turusta riskihankintana kuitenkaan. Kyllä mulle riskihankinnat ovat eri pelaajia, semmoisia joiden onnistumiseen ei oma usko riitä syystä tai toisesta ja joiden varaan joukkue nojaa turhan paljon. Itsellä löytyy luottoa Leskisen tasoiseen pelaajaan, eikä HIFK nojaa pelkästään Leskiseen joten en näe Leskisen hankintaa minään riskinä vaan erinomaisena vetona ja hauiksen näyttönä Salmelaiselta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BOL, no jos tuolle linjalle lähdetään niin joo onhan kaikki isot hankinnat sitten tosiaan high risk kamaa, jopa Turunen, mutta en kyllä muista, että ketään olisi pitänyt Turusta riskihankintana kuitenkaan. Kyllä mulle riskihankinnat ovat eri pelaajia, semmoisia joiden onnistumiseen ei oma usko riitä syystä tai toisesta ja joiden varaan joukkue nojaa turhan paljon. Itsellä löytyy luottoa Leskisen tasoiseen pelaajaan, eikä HIFK nojaa pelkästään Leskiseen joten en näe Leskisen hankintaa minään riskinä vaan erinomaisena vetona ja hauiksen näyttönä Salmelaiselta.

Itse olen pääasiassa ihan samaa mieltä Leskisen hankinnasta yleisesti: hyvä, että hankittiin. Riskejä pitää ottaa, kunhan ne eivät ole hallitsemattomia eikä riskien realisoitumisesta aiheudu liian suuria negatiivisia asioita. Mun mielestäni Leskinen hankittiin sopivalla hetkellä sopivaan kokoonpanoon. Se on sitten täysin eri keskustelu, miten Leskinen lopulta suorittaa HIFK:ssa. Itselläni kestää kyllä jänne odottaa tuloksia vähän pidempäänkin.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Itse olen pääasiassa ihan samaa mieltä Leskisen hankinnasta yleisesti: hyvä, että hankittiin.
Jep, ei näitä pelaajia kerta kaikkiaan voi hankkia ilman riskiä. Stadin kirkkaat valot voivat vielä tänäkin päivänä jotain häikäistä, kunto ja motivaatio eivät välttämättä ole riittäviä, pelaaminen ei ehkä olekaan niin kivaa kun siitä tulosyksikön paikasta on oikeasti kilpailua eikä taiteilijasielu osaa sitä käsitellä. Jos joukkue rakennettaisiin tälläisten pelaajatyyppien ympärille, se olisi liian iso riski, mutta siitä tässä ei ole kyse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
En tiedä laittoivatko muut merkille, mutta tyhjään maaliin tehdyn osuman jälkeen pojat bondas aika kivasti. Selvästi Leskinen arvosti Keräsen siirtoa (joka olis voinut putata itse tyhjiin).

Mä panin merkille ja sanoinkin ihan ääneen, että näyttääpä hienolta, kun jätkät jäi hetkeksi siihen paikalleen halailemaan. Näytti ulospäin juuri siltä, että nyt on hyvä henki jengissä. Pelataan kaverille.
Offtopicina: myös Attea halattiin ihan aidon iloisesti matsin jälkeen ja leveä oli hymy myös herralla itsellään.
Jäi hemmetin hyvä fiilis näistä ja lisäsi uskoa tulevaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
’Slaidi’ kuulostaisi stadilaiselta vähän lesolta lempinimeltä ja viittaisi liukkaaseen liikkeeseen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös