Ville Leskinen IFK:ssa

  • 124 266
  • 582

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lelle on ihan ok - Lödde käy myös, sellainen lähiövivahde ysäriltä (vrt. mm Kinde, hande, Stinde yms.), ja Ouluhan on liki Stadin lähiö monelle flygarilla duunissa käyvälle.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Siis ei sitä nimeä vielä voi valita. Se mennee suorituksen mukaan.

Riski - jos tulee reeneihin mamiksis. rikoo on riskillä ruma
Läskinen - jos riskit realisoituu ja hommat menee läskiksi, tai jos liike kentällä on vajavaista
Hese - ylläolevaan kenties etäisesti liittyen
Lerssi - vain jos käyttäytyy kuin dikki
Lelle Viskinen - Jos viihtyy turhan paljon viihteellä

Le Skine (erittäin versatiili lausumisspektri) - jos loistaa
Sköne - jos on sekä loistava että ihana, ja jollain lailla merellinen
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma ehdotukseni on Leisure. Lausutaan sillai vähän juntisti manselaisittain lesuuri. Ei paineita :D.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jude

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mitäs jos nimeä lähtisikin hakemaan M.A. Nummisen historiasta? Gommi vai Pommi? Vai kenties "Baarin mies"?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mitenkäs meidän maalaispoika on pärjännyt isossa kaupungissa?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mitenkäs meidän maalaispoika on pärjännyt isossa kaupungissa?

60 tehopisteen tahdissa ja muutama tehopiste viety sen takia että herrat Sallinen, Jääskä ja Ahonen ei ole osunut ”tyhjiin” paikoissa jotka Leskinen on tarjoillut.

Loistava jääkiekkoilija.
 
Suosikkijoukkue
Liiga: Kärpät&SaiPa NHL: Kings&Hurricanes
M.A.:lla ja Junttilalla taitaa olla sama "ominaisuus", että muissa liigoissa ei välttämättä homma toimi, mutta Liigassa eliittiä.

Leskinen on keväällä kova luu teille.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
M.A.:lla ja Junttilalla taitaa olla sama "ominaisuus", että muissa liigoissa ei välttämättä homma toimi, mutta Liigassa eliittiä.

Leskinen on keväällä kova luu teille.

Paljon on kiinni roolista myös. Esim. Sallinen ei saanut jostain syystä yv-aikaa siellä muistaakseni yhtään, vaikka hänellä on todella hyvä silmä ylivoimaan sekä kiekon kanssa että kiekottomana (sijoittuminen). Niin kumma kun ei mj:ssa tullut yv-tehoja :)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Leskisellä liikkui luistin tänään hetkittäin melko vauhdikkaasti. Eiköhän äijästä ole vielä paljon iloa keväällä. Ja yksi byyrikin tietysti.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tajuan, että kun tulee uutena pelaajana joukkueeseen saattaa haluta erityisen paljon näyttää olevansa joukkuepelaaja.

Mutta tuosta tilanteesta olisi pitänyt perkele ampua eikä syöttää slotista pois.

Edit: Niin siis se edellinen harhasyöttö, ei heti perään omassa päädyssä tapahtunut.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Leskinen jatkaa piste per peli tahdilla. Ja omasta mielestä olisi kyllä vielä varaa parantaa. Joku jo vertaili Salmiseen...kyllä tässä ihan eri tason ukosta on kyse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leskinen jatkaa piste per peli tahdilla. Ja omasta mielestä olisi kyllä vielä varaa parantaa. Joku jo vertaili Salmiseen...kyllä tässä ihan eri tason ukosta on kyse.

Aamen. Ainoa miinus eilisessä pelissä oli heikko ratkaisu jatkoajalla. Niin hyvästä paikasta olis voinu yrittää vetää itse. Vähän sellainen helmasynti koko jengillä tällä hetkellä, että haetaan vaan syöttöä tai kikkaa tyhjiin.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamen. Ainoa miinus eilisessä pelissä oli heikko ratkaisu jatkoajalla. Niin hyvästä paikasta olis voinu yrittää vetää itse. Vähän sellainen helmasynti koko jengillä tällä hetkellä, että haetaan vaan syöttöä tai kikkaa tyhjiin.
Tätä Leskisen tilannettakin räikeämpi esimerkki taisi olla se Keräsen syöttö maalin edestä Kangasniemelle kulmaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pakko nostaa ketjua ylös, tuntuu ettei Leskinen ole ollut lähelläkään parastaan, mutta silti joka peliin napsuu pisteitä ja yli PPG mennään. Jännä kaveri, ilman noita tehopisteitä sanoisin olleen iso pettymys, mutta vaikea on haukkua kaveria joka tosiaan on yli PPG kaveri. Sanoisin kuitenkin, että varaa parantaa on vielä paljon! Muistaakseni oli kuitenkin Kärpissä koko ajan vaarallisen oloinen maalitykki.

Toki on kärsinyt noista poissaoloistakin niin eihän se ihme ole jos paras terä vielä puuttuu...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Parissa ekassa pelissä näkyi heti vauhti, saadessaan kiekon vauhtiin purjehtii helposti pakeista ohi maalille... ei kun kulmiin.

Eilen tosiaan hieno (sokko)syöttö Sallisen maaliin. Selostajakin sanoi että Sallinen unohdettu maalin eteen, no se kiekko menee pari senttiä pakin mailan edestä Salliselle ja siitä veto.

Joka tapauksessa paljossa on mukana ja hyvä niin. Uskon että kokeneena pystyy suorittamaan keväällä hyvin ja on meille hyödyksi.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella erikoinen ja hämmentävä pelaaja. Välillä tuntuu, että hiihtelee missä sattuu, mutta kuten todettua, pinnoja tippuu. En ole seurannut aikaisemmin Leskisen uraa kovin tarkasti, mutta mulla oli hänestä kuva nimenomaan taiteilijatyyppisenä maalintekijänä, joka on juuri niin itsekäs kuin hyvän maalintekijän kuuluukin olla. Tällaista Ville Leskistä en ole HIFK:ssa nähnyt, vaan paikoittain jopa liian epäitsekkään syöttelijän. Eikä siinä, mulle on se ja sama, kuka maalit lopulta tekee.

Odotan kovasti, että Ville olisi hivenen itsekkäämpi, sillä olen siinä käsityksessä, että maalinteko on nimenomaan hänen erityisosaamisensa. Voisiko olla joku käsivaiva, miksi laukoo kovin harvakseltaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ville on selkeästi lukenut Jatkoaikaa. Kun hänet on täällä selkeästi rankattu itsekkääksi maalinsylkijäksi, näyttää Ville vittuillakseen, että ”...ossaanhan minä syötelläkkii...”
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisessä matsissa oli kyllä aikamoinen katastrofi, joka tappoi ylivoimat ja tasaviisikoin pelatessakin teki jatkuvalla syötöllä vääriä ratkaisuja, menetti kiekkoja ja syötti suoraan vastustajille lapaan. Jotenkin onnistui välillä saamaan koko viisikon pelin sekaisin, eikä mistään tullut mitään. Sitten kuitenkin taas hieno syöttö hyvin pelatussa tilanteessa ja siitä piste plakkariin. En oikein tiedä mitä miehestä ajatella.
 

Pota67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomalaiset NHL:ssä
Odotan kovasti, että Ville olisi hivenen itsekkäämpi, sillä olen siinä käsityksessä, että maalinteko on nimenomaan hänen erityisosaamisensa. Voisiko olla joku käsivaiva, miksi laukoo kovin harvakseltaan?
Sori vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta täysin oikeassa olet. Lese on kyllä täysverinen maalinsylkijä, joka elää kiekosta. (Ollut tätä aina junnuajoista asti) Mitä itse Villen edesottamuksia punaisessa nutussa nähnyt niin poikkeaa kyllä huomattavasti siitä, mitä me Oulussa nähtiin. Lese on kiekolla paljon "arempi" ja tietyllä tavalla nöyrempi mitä itse tottunut näkemään. Tiedä sitten, onko itseluottamuksen puutetta, onko hänen käsketty jakaa kiekkoa enemmän vai onko Ville itse halunnut muuttaa pelaamistaan peliätekevämpään suuntaan.

Loppuun vielä klippi Leskisen soolomaalista Jypiä vastaan, vastaavanlaisia maaleja, joissa Lese on yksin luonut paikan tyhjästä ja vienyt homman loppuun asti on tullut todistettua monia kertoja.


 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän Lesestä paistaa läpi että on aivan paskassa kunnossa, silti pisteitä ropisee laariin. Salaa toivoin että toi viimeisin loukkaantuminen ois oikeesti että kaveri on laitettu kuntokuurille pleijareita varten. Kärpissä oli täysin pitelemätön, nyt näyttää 15 sekunnin vaihdon jälkeen siltä ettei jalat kanna enää vaihtoon asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös