Ville Leino

  • 157 997
  • 366

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jokereiden tämän hetken paras pelaaja. Eilen pelasi jälleen jäätävän pelin. Pitää edelleen kiekkoa välillä aivan liian pitkään, mutta muuten peli näyttää paremmalta tällä hetkellä kuin uskalsin odottaakaan. Leino kävi esimerkiksi eilen katkomassa HPK:n hyökkäyksen moneen kertaan ja silti hyökkäyksessä yleensä ensimmäisenä. Loistavaa peliä siis molempiin suuntiin, josta palkintona joukkueen paras +/- -tilasto +6. Selvästi alkukauden yksi onnistujista. Maajoukkue kutsuu.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei nimim. Luiro ihan hakoteillä ollut, kun kesällä totesi, että Leinossa on vähän samaa, kuin Otakar Janeckyssä. Kyllähän Otto vei vastustajia ihan samaan malliin kuin Leinokin, oli yhtä viihdyttävä pelaaja kentällä ja lähes yhtä epäitsekäskin. Leinohan ei lauo juuri koskaan, ainakaan kotikaukalossa. Tiedän, että tämä saattaa suututtaa jotkin hengenheimolaiseni, sillä vertaus Kuningas Otto I:n ovat tässä yhteiskunnassa ymmärrettävästi mustalla listalla. Varsinkin kun kyseessä on joku savosta lähtöisin oleva janari.

Ei vaan, alkupeleissä vielä tahmasi, mutta sen jälkeen Ville on saanut pistekoneensa käyntiin ja kantanut joukkuetta yhdessä Santalan, Stapletonin ja Markkasen kanssa. Pudotuspeleissä Leino tulee olemaan kingi, sanokaa mun sanoneen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Pudotuspeleissä Leino tulee olemaan kingi, sanokaa mun sanoneen.

No tämähän on ainoa varma asia tässä miehessä. Leinoa ei aina runkkariväännöt kiinnosta, mutta pleijareissa peli-ilme on ihan erinäköinen. Ensimmäisellä kerhokaudella tuli oikein hämmästyttyä, että millä aggressiivisuudella mies ajoi maalille irtokiekkojen perään, vaikka tällaista ei kauden aikana ollut juurikaan näkynyt. Myös satunnaiset selän suoristumiset kiekon hukkaamisen jälkeen jäävät pois.

Hienoa nähdä, että Leino on aloittanut näin väkevästi. Siirron tapahtuessa olin sitä mieltä, että Leinon lievästi kusipäinen asenne sopii hyvin Jokereihin, siellä mies ei mitään kumartele. Kun senttereitä alkoi olla kahden joukkueen tarpeisiin, tuli mieleen, että miten kestää pelihuumori miehen pelihuumori, jos peliaika jää vähäiseksi? Hyvin on vastannut haasteeseen, vaikka alkukierrokset menivät 0+0 -meiningillä.
 

Kojootti

Jäsen
Tässä on oikea Jokerinnäköinen pelaaja! Huhhuh, tänään 3+1! Mahtava hankinta, josta sulka masalle!

Ps. Leino kolmas pistepörssissä ja samalla Staple kärkeen! Loistavaa!

Edit. Ei mennytkään staple vielä kärkeen, sillä tänään vain säälittävät 1+1
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Rajaton kiekollinen taito oli nähtävissä jo kun Leino teki läpimurtonsa Ilveksen paidassa nelisen kautta sitten. Nyt kun vielä taso on noussut muutaman askelman on Leino yksi liigan valovoimaisimmista tähdistä.

Harmi, että ei Ilveksen paidassa.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Mitenkään Leinon hohtoa himmentämättä; saa pelata S/M-liigassa aika pirun hyvät seuraavat 6-7 kautta päästäkseen Oton meriitteihin.

Mikäli lähtee jo ensi kaudeksi muualle saavat jopa Kerhofanit kääntää fanitusta hiukan pienemmälle.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Leino on kiekon kanssa tässä sarjassa ihan suvereeni kaveri, ei siitä pitäisi olla kenelläkään mitään epäilystä. Ja ison Areenan kirkkaammat valot eivät varmasti tee ainkaan pahaa suurelle egolle.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja ison Areenan kirkkaammat valot eivät varmasti tee ainkaan pahaa suurelle egolle.

Kirjoitinkin jo tonne Mestaruus Jokereiden mielessä -ketjuun Leinon suvereeneista otteista. Aivan loistavaa peliä tänään(kin) Saipaa vastaan ja molempiin suuntiin. Asenne tuntuu olevan kohdillaan, ja se näkyy kaikessa. Kiekollisen pelin taidot kaikilla on varmasti jo tiedossa, nyt on selvää skarppausta havaittavissa Leinon suhteen myös muilla osa-alueilla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään oli Leinon ilta. En taida keksiä edes yksittäistä tilannetta, joka olisi mennyt mäkeen. Itse olen kuitenkin eniten yllättynyt asenteesta, joka on saanut jopa Wadelta kehuja. Tuo taito yhdistettynä loistavaan asenteeseen, Leinolle ja katsojille tulossa mukava kausi.
 
Leino on kyllä jotain aivan huikeaa, miehen kiekonkäsittelytaito hipoo täydellistä ja voi olla varma että jos Leino kiekon hyökkäyspäässä saa, tulee taatusti tapahtumaan jotain hyvää. Varsinkin kun se kiekko tuntuu tätä nykyä jopa irtoavan sieltä lavasta kun paikka on. Tänään ei nähty Leinolta oikeastaan yhtään ylimääräistä riplailua vaan liikkeellä tuntui aina olevan joku päämäärä ja tarkoitus ja mies olisi ollut ilman maalejakin(jotka taisivat kaikki tulla hieman epäleinomaisesti maalinedustilanteista ja reboundeista) kentän suvereeni kuningas. Valtava harmi ettei tätä taitoa tulla satavarmasti näkemään enää tätä kautta pidempään SM-liigassa ja samalla valtava ilo että tämä heppu pelaa joukkueessa jonne pelitaitojensa ja -tyylinsä puolesta kuuluukin.
 

beefcake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä, Leinon peliä on mahtava seurata. Kiekko pysyy lavassa minkälaisissa kiemuroissa tahansa.Tänään ilman muuta illan sankari! Tällaista peliä on ilo seurata.
3 tehtyä maalia on erittäin hyvä suoritus kun vielä hakee syöttöjä melkein joka tilanteessa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Leino on kiekon kanssa tässä sarjassa ihan suvereeni kaveri, ei siitä pitäisi olla kenelläkään mitään epäilystä. Ja ison Areenan kirkkaammat valot eivät varmasti tee ainkaan pahaa suurelle egolle.

Monen monta vuotta herran tunteneena pitää ihan ihmetellä että kenen muroihin se on oikein siellä Turengin reissulla kussut. Aika monta diivempaa ihmistä tunnen kuin sen mitä Leino kaukalon ulkopuolella on. Se mitä on kaukalossa lienee se ja sama kunhan tekee sen mistä palkka työnantajan toimesta maksetaan. Vilkaisu pistepörssiin melkeinpä väittää että on hoitanut nytkin leiviskänsä hyvin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Monen monta vuotta herran tunteneena pitää ihan ihmetellä että kenen muroihin se on oikein siellä Turengin reissulla kussut. Aika monta diivempaa ihmistä tunnen kuin sen mitä Leino kaukalon ulkopuolella on. Se mitä on kaukalossa lienee se ja sama kunhan tekee sen mistä palkka työnantajan toimesta maksetaan. Vilkaisu pistepörssiin melkeinpä väittää että on hoitanut nytkin leiviskänsä hyvin.
No minähän en tunne Villeä laisinkaan kaukalon ulkopuolelta ja kirjoitinkin kaukalossa esiintyvästä Leinosta, jota jonkun verran tunnen. Voiko Leinoa enempää ylistää, mitä minä tuossa äsken tein? Mitäs nää nyt hermoat, kuka sinun muroihisi on kussut (kysymys retorinen, ei tarvitse vastata).
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mitäs nää nyt hermoat, kuka sinun muroihisi on kussut (kysymys retorinen, ei tarvitse vastata).

No eihän minulla tarkoitus hermoilla ollut kunhan vain asiaa ihmettelin ja sainkin sinulta näemmä asiallisen vastauksen. En katsos ollut varma puhuttiinko tästä egosta noin yleisesti(kaukalon ulkopuolinen) vai pelkästään tuosta kaukalossa tapahtuvasta "performanssista". Nythän tuo selveni. Kaukalossa herra toki on melkoinen taiteilija joten pienet itkupotkuraivarit sun muut kuuluvat kuvaan kun keitokseen lisätään temperamenttinen luonne. Hieno pelaaja, siitä ainakin oltiin samaa mieltä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mikäli minä olen yhtään kartalla tämän Leinon suhteen, niin on nimenomaan kehittynyt henkisesti ja ottanut enemmän vastuuta joukkepelaamisesta. Taidot on ollut jo kauan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mikäli minä olen yhtään kartalla tämän Leinon suhteen, niin on nimenomaan kehittynyt henkisesti ja ottanut enemmän vastuuta joukkepelaamisesta. Taidot on ollut jo kauan.
On varmasti kehittynyt aikojen saatossa ja tähänkin kauteen, mutta kyllähän Leino oli tärkein palanen jo HPK:n mestaruuskaudella kaikin puolin. Se, että Jokeri-kannattajat tajuavat Leinon ylivertaisuuden vasta nyt, ei yllätä minua ollenkaan, heh.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Se, että Jokeri-kannattajat tajuavat Leinon ylivertaisuuden vasta nyt, ei yllätä minua ollenkaan, heh.
Et tainnut nyt oikein ymmärtää. Taidothan nimenomaan on ollut tiedossa, mutta henkinen kasvu ja joukkuepelaaminen on parantunut entisestään, sikäli kun minä olen yhtään kartalla hänestä tänä päivänä ja aiemmin. Heh.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nii-in. Kyllähän Ville on selvästi kokenut heti Jokereihin siirryttyään aivan uskomattoman henkisen kasvun. Just.
Noh, itse en ole ikinä pitänyt Jutta Jalosta luotettavana henkilönä, joten saattaa se olla että näin ei olekaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On varmasti kehittynyt aikojen saatossa ja tähänkin kauteen, mutta kyllähän Leino oli tärkein palanen jo HPK:n mestaruuskaudella kaikin puolin. Se, että Jokeri-kannattajat tajuavat Leinon ylivertaisuuden vasta nyt, ei yllätä minua ollenkaan, heh.

Kyllä tuo Ville Leino oli noteerattu jo Ipan ajoilta.

Ja et usko kuinka hyvältä tuntui viime kaudella pleijareissa kun Schnapel sai Kerhon parhaimman pelaajan, Ville Leinon, hermostumaan ja ottamaan ulosajon ja automaattisen pelikiellon seuraavaan peliin. Tuo helpotti huomattavasti Jokereiden urakkaa.
 

Outsider

Jäsen
Uskon että Jokerien jonkunlainen tähtien ylitarjonta tulee vielä kääntymään Leinon eduksi, niin kun nyt alku kausi on jo näyttänytkin. Useampi kirjoittaja täällä pelkäsi Leinon kiukuttelua ja asenne ongelmia varsinkin Santalan tulon jälkeen, kun "varmaa" ykkössentterin paikkaa ei ollutkaan tarjolla, mutta uskon että jos mies haluaa jonain päivänä oikeasti menestyä NHL:ssä, on tämä kaikki pelkkää plussaa sitä ajatellen.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös