Ville Heinola – honkajokinen suurlupaus

  • 236 306
  • 918

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Porilainen tuttu sanoi kesällä, kun kyselin Heinolasta, ettei ole kummoinenkaan menetys ja tuskin tulee pelaamaan montaa liigapeliä Lukossa seuraavan kolmen vuoden aikana, kun täällä ei muutenkaan nuoriin luoteta. Onneksi oli väärässä. Eletään lokakuuta ja Heinola on avannut jo pistetilinsä Liigassa.

Virta tosin höpisi Länskärissä jotain, ettei voi antaa nuorille liikaa kuormaa ja siellä on Riikola ja Auk myös, keitä voi kokoonpanoon laittaa jne. mutta kyllä itse peluuttaisin vain "kuumaa" pelaajaa. Nuorillahan sitä energiaa luulisi riittävän paremmin kuin esim. juuri kuntoutuneella Riikolalla.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Riikolan voi laittaa pelaamaan Niskalan tilalle. Nikke on selvästi huonoin pakki.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
No jos jatkaa näin tai vielä parantaa, mikä ei olisi lainkaan yllättävää niin ei olisi mikään yllätys/vääryys tuo ykköskierroksen varauspaikka. Kaveri on ollut todella positiivinen näky tän kauden peleissä.
 
Heinolalle hyvän peruspelin jälkeen taas perinteinen teholukema +2. Tehotilaston 4. sijalla tällä hetkellä lukemalla +8 (8-0).

Päivän Länsi-Suomessa oli juttua Heinolasta jossa mm. kerrottiin, että Lukko oli jo kaudella 2017-18 hänen perässään, mutta silloin päätti jäädä vielä Ässiin.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Olen lähes satavarma, että Heinola syötti Koiviston toisen maalin. #14 vetää slotista patjaan ja #22 laittaa karat sisään. Eli Reunaselle merkitty syöttö kuuluu Heinolalle...?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kyllä se Reunanen oli joka laukoi. Ihan oikein meni syöttäjät tuossa.
Ohhoh, niin näkyy selvästi maalikoosteessa. Puusilmäisyys ei ole myytti. Olen itse sellainen.
 
Heinolalle tänään Lukon puolustajista toiseksi eniten peliaikaa, 21.01. Koko peliaika oli tänään ainakin ansaittu. Pelasi taas tosi hyvän pelin.
 
Heinola valittiin U20 maajoukkueeseen joka matkaa Tshekkiin 9.11.-11.11. Suomi kohtaa siellä Venäjän, Ruotsin ja Tshekin.
 

senilix

Jäsen
Aika hyvin 2 vuotta alaikäiseltä.
Muita 2001 syntyneitä joukkueessa ovat Kakko, Kokkonen ja Lundell (mistään tarkistamatta)
Keväällä sitten U-18 MM-kisat
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Miksi muuten Heinola ei pelaa häkki päässä? Eikö alle 18-v ole pakko...? Näin olen aina luullut.
 

senilix

Jäsen
Kyllä B-ikäiset A-liigassa pelaavat häkki päässä.
Ei ilmeisesti koske aikuisten pelejä???
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Liigassa ei saa pelata häkki päässä muuta kuin poikkeusluvan kanssa.
Ohhoh. Miksi ei? Eli jos joku haluaisi pelata kaikki pelit häkin kanssa, täytyisi hänen erikseen pyytää siihen lupaa? Jos minä olisin päättämässä niin häkki olisi pakollinen. Säästyisi hampaita ja haavoja kaikkien naamavärkistä.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Ei mitään hajua miksi. Muistaakseni jos on loukkaantunut ja täytyisi käyttää häkkiä, niin siihenkin täytyy pyytää lupa. Joku paremmin tietävä voi korjata jos olen väärässä, mutta noin muistaakseni on.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Marko Kiuru käytti joskus ennen nuijasotia eli 80-luvun lopulla tuommoista häkkiä ja kyllä siitä muistaakseni silloinkin puhuttiin että siihen piti erikoislupa hankkia. Eikä kaikki siitä silti tykänneet että joukossa meni joku semmoinen ruma häkkyrä päässä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kyllähän se tietysti myös pelaajan omaan näkökenttään vaikuttaa niin ei semmoista kukaan halua käyttää.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Valtavan tärkeää keskutelua ja vielä Ville Heinolasta.

Jos nyt unohdetaan, että poika paikaa ilman häkkiä niin pelityyli on ilo silmälle. Kylmän rauhallisesti pitää kiekkoa, ei panikoi paineen alla ja se pelisilmä. Jos kehitys jatkuu niin Heiskanen saa haastajan ison veden taakse 2-3 vuoden sisällä.
 
Valtavan tärkeää keskutelua ja vielä Ville Heinolasta.

Jos nyt unohdetaan, että poika paikaa ilman häkkiä niin pelityyli on ilo silmälle. Kylmän rauhallisesti pitää kiekkoa, ei panikoi paineen alla ja se pelisilmä. Jos kehitys jatkuu niin Heiskanen saa haastajan ison veden taakse 2-3 vuoden sisällä.

Eikä nyt yhtään lähde keulimaan? Mietin vain kun Heiskanen on ikäluokkansa ykköspuolustaja maailmassa, niin onhan Heinolalla tuohon matkaa. Niin hieno pelaaja kuin honkajokelainen onkin ja niin vaikea kuin pelaajan kehitystä onkin ennustaa, niin jotenkin vaikea nähdä Heinolan syövän isoja minuutteja NHL:ssä 2-3 vuoden kuluttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös