Jotenkin luulen, että sopimuksen purku alkaa olla lähellä.
Kuten kuiskutteleva laulaja radiossa lallatteli: Makso mitä makso.
Ei tämä voi enää jatkua, kellään ei ole hauskaa.
Jotenkin luulen, että sopimuksen purku alkaa olla lähellä.
Kolehti pystyyn. Ostetaan Lese ulos.
Eikös se perinteinen "kasvatuslaitos" ole Imatran Ketterä.Mulla on idea. Annetaan Leskinen Mikkeliin ilmaiseksi niin niiden peli sekoaa vielä enemmän ja ainakin varmistetaan ettei jäädä tällä kaudella jumboksi :)
On toki mutta eihän me nyt Ketterän kautta haluta pilata.Eikös se perinteinen "kasvatuslaitos" ole Imatran Ketterä.
Koitin jo käydä tarjoamassa Leskistä Mikkeliin mutta ei ilmeisesti kelvannut. Voi voi kun oltaisiin tajuttu ottaa meille Ruuttu kun oli vielä vapaana....Taas -2 tehotilastoon. Liigan paskin pelaaja tällä hetkellä.
Muut joukkueet joutuu hommaamaan pelaajia jotta pelin taso paranisi. KooKoo taas pystyisi parantamaan omaansa tiputtamalla yhden miehen kokoonpanosta.Koitin jo käydä tarjoamassa Leskistä Mikkeliin mutta ei ilmeisesti kelvannut. Voi voi kun oltaisiin tajuttu ottaa meille Ruuttu kun oli vielä vapaana....
Nojaa menee offtopiciksi mutta, Ruuttu mielestäni kaikkea muuta mitä me tarvitaan. Menetetty lupaus, hikisesti sellanen 20 pinnan mies.Koitin jo käydä tarjoamassa Leskistä Mikkeliin mutta ei ilmeisesti kelvannut. Voi voi kun oltaisiin tajuttu ottaa meille Ruuttu kun oli vielä vapaana....
Turha on väärä sana. Haitta on parempi.Kyllä Lese on tällähetkellä niin turha palanen kentällä, että melkein tietää mitä tapahtuu kun Lese saa kiekon - > kiekonmenetys tavalla tai toisella.
Tämän päivän palvelus: Vajaa 8 minuuttia, yksi jäähy (2 min.) Ja tuo -2. Kiitos!Taas -2 tehotilastoon. Liigan paskin pelaaja tällä hetkellä.
Tuota ei kannata tavoitetella. Kohta on avattava ketju "Pysäyttäkää Lese".Lese tällä hetkellä -66 pakkaslukeman tahdissa!
Surullinen tarina. Mutta kun paperi on tehty, on vaikea kuvitella, että Ville itse jättäisi runsaan lihapadan. Kysyntäpuoli suunnista, joissa on maksukykyä, on varmasti olematon. Tämä on urheilua ja siihen liittyvää inhimillistä tekijää. Eteenpäin.Alan olla myös sitä mieltä, että KooKoo-ura voisi olla tässä. Liiga on nykykuntoiselle Leskiselle vain liian kova sarja. Kyllä Leskisellä taidot on tallella ja jossain heikommassa sarjassa voisi olla kova tekijä edelleen.
Toivottavasti lähtisi ulkomaille ja purkaisi sopimuksen. Sekin voisi tulla kalliiksi KooKoolle mutta parempi vaihtoehto kuin roikottaa mukana. Ei riitä millään uskoa, että Leskisestä olisi iloa esim. keväällä jos KooKoo playoffeihin pääsee. Suunta kun on tosiaan vain alaspäin.
Liiga on nykykuntoiselle Leskiselle vain liian kova sarja.
Muistetaan sekin, että tällä kaudella hän pelaa koko loppu-urastaan.
Ihme olisi, jos KooKoo pääsisi sopimuksesta ilmaiseksi irti ja siksi kirjoitin että kalliiksi voi tulla. Aina voi toivoa, jos peliaikaa ei tule, että pelaajalla olisi itsekin motiivit purkaa sopimus jollain ehdoilla. Etenkin jos on tarkoitus jatkaa uraa. Eli jonkinlainen kompromissi, josta @Everton mainitsi.Surullinen tarina. Mutta kun paperi on tehty, on vaikea kuvitella, että Ville itse jättäisi runsaan lihapadan. Kysyntäpuoli suunnista, joissa on maksukykyä, on varmasti olematon.
Surullinen tarina. Mutta kun toimisto lyö hutin, toimisto myös hoitaa asian. Toivottavasti tämä saaga päättyy pian. Kaveria ei tule ikävä eikä sääli, sen verran hyvän korvauksen hän Kookoon haarniskassa vuodattamistaan hikipisaroista saa. Emme jää kaipaamaan. Mutta onnea Villelle elämäntaipaleelle. Kiekkorintamalla sinulla oli eväät paljon parempaan.Leskinen pelaa kyllä uransa loppua noilla otteilla.
Tuskinpa se edes kaveria haittaa. Käsittämätöntä, ettei mieheltä löydy ammattiylpeyttä edes sen vertaa, että pelaisi täysillä joka pelissä. Samaa löysäilyä oli jo Kärpissä ja jäävuoren huipuksi realisoitui kuppikunnissa pyöriminen sekä siltojen polttaminen Lauri Marjamäkeä kohtaan. Itse asiassa Leskinen oli yksi niistä pelaajista, joiden läsnäolo sekoitti Kärppien pelillisen sapluunan kokonaan. Selkä suorassa hiihtelyä viisikon sisällä pelin ulkopuolella, sama kun olisi ollut vajaamiehisenä Leskisen ketjun aikana.
Hävettää kaverin puolesta. Ei voi mitään.