Vastaavaa en haulla löytänyt tai sitten en osaa sitä käyttää. Eli idea on sama kuin tuossa "minkä CD:n viimeksi ostit" vai miten se nyt oli, mutta kuitenkin. Kerro kaikki uusimmat DVD hankitansi (elokuva, musiikki jne) ja ettei menisi pelkäksi listaukseksi niin kerro siitä jotain. Mistä ostit? Paljonko maksoi? Jne.
Itse olen hankkinut kolme viimeisintä muutamien viikkojen sisällä ja kyseessä ovat:
Kill Bill vol. 1, Kill Bill vol. 2 ja Reservoir Dogs.
Vol.1 ostin R-kioskista naurettavaan 4,90€ hintaan. Vol. 2 löytyi huuto.netistä hintaan 6,80€ kuluineen ja Reservoir Dogs (2DVD) samasta paikasta kuin äskeinen ja maksoi 7e kuluineen. Niinkuin huomata saattaa niin elokuvat ovat Tarantinon käsialaa ja tarkoituksena onkin hankkia kaikki QT leffat pikku hiljaa.
Itse olen hankkinut kolme viimeisintä muutamien viikkojen sisällä ja kyseessä ovat:
Kill Bill vol. 1, Kill Bill vol. 2 ja Reservoir Dogs.
Vol.1 ostin R-kioskista naurettavaan 4,90€ hintaan. Vol. 2 löytyi huuto.netistä hintaan 6,80€ kuluineen ja Reservoir Dogs (2DVD) samasta paikasta kuin äskeinen ja maksoi 7e kuluineen. Niinkuin huomata saattaa niin elokuvat ovat Tarantinon käsialaa ja tarkoituksena onkin hankkia kaikki QT leffat pikku hiljaa.
Viimeksi muokattu: