Viimeiset 9 ottelua, missä mennään?

  • 50 139
  • 155

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei voita isolla jäällä KalPaa millään jos KalPa pelaa tosissaan. Näin mm. KalPan ja HIFK:n välisen pelin ja siinä KalPa oli noin kaksi potkua koko ajan HIFK:ta edellä ja olisi voittanut halutessaan aivan totaalimurskanumeroin.

Tämä kausi on tässä.

Totta kai KalPa on suuren suuri ennakkosuosikki, mutta jättiyllätyksiä on urheiluhistoria täynnä. Sen verran kokenut penkkiurheilija olen, että en lähde täysin ampumaan Jokerien mahdollisuuksia alas.

Cobol! Minä haluan nyt sinulta kirjallisen esseen siitä minkä takia luovutit jo vaikka toivoa oli, ja analyysin siltä miten Jokerit pystyi tekemään mahdottomasta mahdottoman! :D

No läppä läppä. Hienoa että Jokerit onnistui todella vaikeassa paikassa. Huikea ottelu!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hyvä peli todellakin, yksi Jokerien kauden parhaimmista. Ja erittäin harvinaista noin yleensä, että se tulee ns. tosiviimeiseen pakkopaikkaan. Itse en enää siihen uskonut. Ilveksen apua silti tarvittiin, josta iso kiitos perinteikkäällä tamperelaisseuralle.

Nyt mennään sääleihin ja vastaan tulee Tappara. Jos kirvesrinnat hoidetaan, sitten Jyp. Palataan näihin kun tässä ensin tuuletellaan komeaa voittoa :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palataan näihin kun tässä ensin tuuletellaan komeaa voittoa :)
Lähdetäänkö torille laulamaan "Me ollaan sankareita..." ?? Ei toki ihan vielä, pari rohkaisevaa ja sydämenlyönnit tasoittavaa on otettava ensin.

Nylander muuten tuuletti maaliaan siihen malliin, että hätäisempi voisi luulla häntäkin kiinnostavan ja kritiikki + selässä oleva apinalauma ovat Nyllenkin tiedossa.

Nyt on kyllä niin hieno fiilis, että kiitokseksi Masa voisi hieroa Jortikkaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lähdetäänkö torille laulamaan "Me ollaan sankareita..." ?? Ei toki ihan vielä, pari rohkaisevaa ja sydämenlyönnit tasoittavaa on otettava ensin.

Torstaina kun Jokerit jatkaa, mennään narinkkatorille ja hoilataan koko biisi. Tuo sä kattila, mä otan nakit jääkaapista.
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
KIITOS JOKERIT tämän päivän pelistä! Torstaina nähdään !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös