Moi. Ajattelin ensin kirjoittaa ongelmastani "kaikkien on pakko kirjoittaa......" ketjuun, mutta koska olisi mielenkiintoista kuulla onko kohtalontovereita, niin ajattelin sitten perustaa oman ketjun ettei "kaikkien on pakko kirjoittaa...." ketju mene ihan kusemiseksi. Eli nyt kun on taas luvattu pakastuvaa, niin se tarkoittaa sitä minun kohdalla, että tekee mitä vaan, niin kusen jälkeen on viimeiset tipat reisissä. Tämä on sikäli ihmeellistä, että tosiaan plussakeleillä näin ei tapahdu, vaan ainoastaan pakkasilla. Ja ihmetystäni lisää se, että itse kuseminen kuitenkin tapahtuu lämpimässä sisätilassa, eli en voi ymmärtää miksi pakkanen asiaan vaikuttaa, mutta niin se vain vaikuttaa. Vaikka itse kusemisen jälkeen ravistaisin pippeliä minuutin verran, niin että sivustakatsojasta se voisi jo vaikuttaa runkkaamiselta, mitä se ei siis ole, niin silti jostain vielä puristuu viimeinen tippa reisille kun olen vetänyt housut jalkaan. Olen jopa kokeillut jättää käsiä pesemättä, koska ajattelin että jos veden lorina aktivoi tipan, mutta ei sekään kokeilu auttanut. Mitään vitsaamiseen liittyviä ongelmia minulla ei ole ja itse virtsasuihku on ihan normaali. Tietenkin ikä voi tässä jo tehdä tehtäviään, en tiedä. Mutta jokatapauksessa olisi kiva kuulla jos on kohtalontovereita, sillä vertaistukea on aina hyvä saada. Ja pyydän myös niitä kenellä ei näitä ongelmia ole jättäytymään vastaamatta tai ainakin pilkkaamatta. Olkaa te muut onnellisia siitä, että teidän munanne on täydellinen.
Ystävällisin terveisin nimimerkki housut vaihtoon
Ystävällisin terveisin nimimerkki housut vaihtoon