Viidakon tähtöset 2

  • 44 814
  • 93

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
WTF - miksi tälle tv-sarjalle ei ole kukaan vielä älynnyt avata omaa ketjua?
Siis tämähän on aivan mainiota krapulaviihdettä. Kannattaa tallentaa sarjan jaksot ja katsoa sitten vaikkapa sopivana darra-aamuna.
Sarjassa on sopivasti vauhtia, isoja tissejä, sekopäinen homo, isoja tissejä, tahatonta blondihuumoria, isoja tissejä ja ... no isoja tissejä. Ja sekopäinen homo.
Aivan kymppiveto oli pistää tämä Niko-niminen noubadihomo viidakkoon näiden jurvien naisten kanssa - tähän mennessä parasta komediaa on tarjonnut nimenomaan Niko. Jätkä totesikin ihan itse, että olen enemmän kirkuva ämmä kuin kukaan näistä blondeista.

Ja myönnän seuranneeni sarjan ensimmäistäkin tuotantokautta - silloin Marttiina Aitolehden ns. vittuperseraivarit olivat sarjan todellisia helmiä.
Kyseinen nainen esim. ihmetteli ja noitui, että "miks tää vitun kanootti ei vittu osaa mennä vittu suoraan vittu - ottaen huomioon, että naikkonen itse istui kanootissa melomassa. Vittu.

Jatkakaa!
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Tää on ehkä oikeasti parasta viihdettä ikinä! Joukko hyvännäköisiä (eli isotissisiä) naisia vähissä vaatteissa. Ohjelman suurin ongelma minulle on että en tunnista ketään naamasta kun sitä tulee harvemmin katsottua.

Mitään BBtä, Suomen Survivoria tai muita typeriä tositv-ohjelmia ei tule katsottua, lähinnä vituttavat, mutta tämä on aivan ässä. Viime kauden katsoin kokonaan ja varmasti katson joka ikisen jakson tänäkin vuonna.

Pakko sanoa että kuvani misseistä on muuttunut tämän ohjelman myötä. Viime kauden voittaja, en muista nimeä mutta joku missi, oli oma suosikkini (Maisan tissien ohella), ja tänäkin vuotena symppaan tuota yhtä missiä, en tiedä senkään nimeä, mutta olisikohan ollut joku vuoden 2008 missi tai perintöprinsessa. Ei tuo Strömberg, eikä Särkkä.
Kyllä tuo Niko on aivan uskomattoman ärsyttävä (hyvää viihdearvoa kylläkin). Vetääköhän jotain roolia vai voiko joku oikeasti olla noin uuno?

Ensi viikolla vissiin tiedossa mutapainia, I will enjoy it.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Katselin pätkän edellistä jaksoa, en vaan kykene täysipainoisesti seuraamaan mitään sarjaa, jossa tuo kitisevä nutcase-homppeli on mukana. Väkivaltaisuus valtaa mielen hallitsettomasti.

Mainoksien perusteella ihmettelin mitä salkkareista tuttu Susanna Indrén sarjassa tekee, mutta tämä kävi muutamassa minuutissa selville. Akkahan on 100% lässypissis, lähestyvistä viiskymppisistä kuus.

Tissitarpeen täytän mieluummin Internetissä, koska homo-Niko.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ja myönnän seuranneeni sarjan ensimmäistäkin tuotantokautta - silloin Marttiina Aitolehden ns. vittuperseraivarit olivat sarjan todellisia helmiä.
Kyseinen nainen esim. ihmetteli ja noitui, että "miks tää vitun kanootti ei vittu osaa mennä vittu suoraan vittu - ottaen huomioon, että naikkonen itse istui kanootissa melomassa. Vittu.

Seurasit huonosti. Toi kohtaus oli meinaan ohjelmassa Martina ja Esko Kolumbiassa. Joo joo, katoin sitäkin. Ja katson tätäkin. Jollain sairaalla tavalla ekan jakson jälkeen hyppäsin Nikon kelkkaan, aiheuttaa tietoisesti helvetin hyvää viihdettä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Seurasit huonosti. Toi kohtaus oli meinaan ohjelmassa Martina ja Esko Kolumbiassa. Joo joo, katoin sitäkin.

Kyllä Martina kilahti jossakin veneen tapaisessa myös Tähtöset-sarjassa. Vesiliikennevälineet ja neiti Aitolehti eivät selvästi sovi yhteen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jokainen heteromies pitää tästä sarjasta. Niin minäkin!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen meinannut aloittaa seuraamaan tätä ohjelmaa jo ensimmäisestä kaudesta alkaen, mutta en ole jaksanut. En, vaikka viime kaudella ruudussa heiluivat useampaan otteeseen Maisan tissit.
Tällä kaudella kisassa on huonommat kilpailijat (siis ulkoisesti) kuin viime kaudella ja varsinkin tuo homppeli rasittaa jo etukäteen niin paljon, että olen oikeastaan päättänyt aloittaa seuraamisen ensi kaudella.

Voi kun Kirsi Ståhlberg päättäisi lähteä kisaamaan tuohon ohjelmaan...
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Siis onko tämä mieskilpailija homo?

Saattaa osansa olla väsymykselläkin, kun nauroin tälle kysymykselle ääneen.

Sen verran tositvtuubaa ja kakkalehtiä on tullut seurattu että uskallan veikata myönteistä vastausta.

Näkyy myös joka eleestä, sanasta ja ajatuskatkosta.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Saattaa osansa olla väsymykselläkin, kun nauroin tälle kysymykselle ääneen.

Sen verran tositvtuubaa ja kakkalehtiä on tullut seurattu että uskallan veikata myönteistä vastausta.

Näkyy myös joka eleestä, sanasta ja ajatuskatkosta.

Näkyyhän se, mutta ajattelin varmistaa viisaammilta, nykyyän kun on noita kaikenmaailma bi ja transvestiitti ja eläimiinsekaantujia ja mitä nyt vielä. Jotta näkee tissit, kärsii kyllä katsella tuollaistakin, ei vain ole minulle tuttuja ketään tuolla, vaikka piti olla jotain julkkisia.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Näkyyhän se, mutta ajattelin varmistaa viisaammilta, nykyyän kun on noita kaikenmaailma bi ja transvestiitti ja eläimiinsekaantujia ja mitä nyt vielä. Jotta näkee tissit, kärsii kyllä katsella tuollaistakin, ei vain ole minulle tuttuja ketään tuolla, vaikka piti olla jotain julkkisia.

Ok, toivottavasti en ole sen viisaampi tässä asiassa :)

Sen verran joutunut tuota naamaa kärsimään, että meinasin laittaa kysymyksesi parhaiden letkautusten ketjuun.

Suurin osa nevöhööd perintöprinsessoja.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Anna Strömberg vaikuttaa uskomattoman sympaattiselta ihmiseltä. Sanoisin, että siinä voisi olla mimmi Flipatsun makuun. Okei, hän on ehkä liian pitkä (yleensä F ei diggaa pitkistä, niin kun en minäkään). Ihmetyttää kuitenkin hieman hänen mieshistoriansa, mutta kentien hänen luonteellaan ja miesmaullaan on sittenkin selvä korrelaatio, niin hassulta kuin se kuulostaakin. Saattaa nimittäin olla, että hän on helposti vietävissä.

Kuka ei voi olla tykkäämättä Nikosta? Okei, ymmärrän että voi, mutta reality-hahmonana hän on aivan hulvaton. Kilarit BB:ssä kun "zipa sai leikkikaverin" oli kerrassaan mainiota tositvhistoriaa. Ens jakson kohtaus, jossa Niko sanoo "Mikä julkkis sä oot" kuulostaa jo valmiiksi klassikolta.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Katselin tuota nyt itsekin ajanvietteeksi viikonloppuna. Tää fitness mimmi ja oliko joku Niina Lavonen tms. pistivät ulkoisesti silmään positiivisella tavalla.... Ja tietty sen Leinan boobsit topissa.

Sitten tuo saamarin Niko heitettiin ruutuun jakamaan elämänviisauksiaan. Sitä seurasi joku muovinaama Viron playboysta tmv. jonka jälkeen muut olivatkin jotain perintöprinsessoja.

Tuo Nikon täysin absurdi henkilöprofiili ja playboy muovipää veivät innon hyvältä naiskauneuden katseluelämykseltä. Harmittaa. Kai sitä tietty vois käyttää mutea töllössä aina tietyissä kohdin, niin saisi vielä pari kertaa noita paria hehkeää leidiä vilaista.
 

Jospa

Jäsen
Seurasit huonosti. Toi kohtaus oli meinaan ohjelmassa Martina ja Esko Kolumbiassa. Joo joo, katoin sitäkin. Ja katson tätäkin. Jollain sairaalla tavalla ekan jakson jälkeen hyppäsin Nikon kelkkaan, aiheuttaa tietoisesti helvetin hyvää viihdettä.

Paitsi että se oli jo Martina ja Esko - vauvakuumetta ohjelmassa..
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei liene sattumaa, että niin monen kilpailijan tukan väri on vaalea. Mahtavatkohan esim. työnantajat arvostaa CV:ssä tuollaista osallistumista. Kyllä mä veikkaan, että esim. osallistuminen BB-ohjelmaan on pelkkää plussaa työmarkkinoilla, ja tähän ohjelmaan osallistuminen myös.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ehdoton ei väkivallalle, mutta jos joku tässä maailmassa repisi ton hintin pään irti, hymyilisin oikeasti kuukauden ajan. Ihan kiva ohjelma tämä, silmänruokaa ja eipä tarvitse suuremmin ajatella tai miettiä. Mutta toi kimittävä ylimielinen hintti on oikeasti niin vastenmielinen apina, että ei tätä pysty enää katsomaan. Siinä vaiheessa kun allekirjoittanut huomaa itsessään puolen, että tekee mieli tv hajottaa yhden ihmisen takia, ehkä on syytä vaihtaa kanavaa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ehdoton ei väkivallalle, mutta jos joku tässä maailmassa repisi ton hintin pään irti, hymyilisin oikeasti kuukauden ajan. Ihan kiva ohjelma tämä, silmänruokaa ja eipä tarvitse suuremmin ajatella tai miettiä. Mutta toi kimittävä ylimielinen hintti on oikeasti niin vastenmielinen apina, että ei tätä pysty enää katsomaan. Siinä vaiheessa kun allekirjoittanut huomaa itsessään puolen, että tekee mieli tv hajottaa yhden ihmisen takia, ehkä on syytä vaihtaa kanavaa.

Hyvin sopii tämä Niko tuonne. Eilen kauhea uho päällä ja sitten kun piti alkaa juomaan sitä pashaa, se tyttö alisti sitä ihan satanolla, niin helvetin nolo tilanne että itse olisin sukeltanut sinne järveen vähän liian pitkäksi aikaa. Tuon Leinan etsin kyllä käsiini ja lohdutan hieman sieltä ja täältä, niin huonosti niillä menee vaikka se kuinka yrittää.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ekan jakson katsoin silkasta uteliaisuudesta, toisen jakson koska olen naisista pitävä mies, ja kolmannen vähän kuin vanhasta muistista. Enpä tiedä. Tissit ja sitten tuon Nikon sekoilut on ne sarjan tarjoamat viihdykkeet, ja ei niistä nyt kovin moneen jaksoon sisältöä ole. Puisevaksi menee, jos noihin kilpailuihin ei tuon enempää panosteta, ja puisevaa ohjelmaa ei ole ennenkään katsottu.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Loistavaa pöljäviihdettä.

Parasta jaksossa oli kun kaksi suurinta uhoajaa ei pystynyt edes suorittamaan tehtävää, jotkut käyttää loistavasti kaikki tilaisuudet joissa voi nolata itsensä.
 
Suurin yllätys on ollut, että se Leinahan vaikuttaa ihan fiksulta! Ja sit ne tissit, niin.. No joo. Ja Emmi on kans aika jees, voisin sen kans tehdä kyykkyjä.

Mutta onhan se Minna raskas. Kuvittelee olevansa niiiiiin kova likka, että kaikkia turpaan ja plaaplaa. Ja Niko nyt on suunnilleen syyntakeettomassa kunnossa älyllisesti.

Mutta tissit! Hieno ohjelma!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Eipä noilla eväillä tulla työmarkkinoilla missään muualla selviämään, kuin seiskan juorusivuilla ainakaan Nikon ja ton Minnan kohdalla. Voi tuon playboy muovi-Niinan sinne vielä lisätä.

Ellei ole joku samperinmoinen rooli kyseessä, niin white trash on osuva kuvaus heistä. Mitään eivät ole elämässään saavuttaneet ja silti luullaan, että ollaan me kovia tyyppejä ja noi muut on ihan nevöhööd.

En tiiä. Tissit ja vartalot on ainut asia mitä tuosta ohjelmasta saa irti. Tissitkin on vielä tiukasti toppien sisällä, niin viihdearvo on aika nolla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin olen kyllä Pummien puolella, ja onhan tuo Niko jumalauta viihdyttävä, minua ei ärsytä, näin telkkarin välityksellä. Viidakkoon en mukaan ottaisi.

-Katrilla on kyllä roppa kohillaan, valitettavat silikonipallot tosin, mutta noin muutoin kuin veistos.
-Porin Niina on symppis, mutta hiukan ulkopuolinen, eikä hirveän terävän oloinen (oho!).
-Susanna on täysi turhake, ja ohjelman ärsyttävin olento Minden ja Ninan ohella.
-Sabinalla on yllättävän pienet tissit, ja todella ärsyttävä puhetyyli.
-Leina vaikuttaa about ainoalta ns normaalilta ihmiseltä, Porin Niinan lisäksi, mutta hänestä poiketen myös älyllisesti.

Vaimon kanssa katsotaan.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Onhan tämä aivan loistavaa viihdettä. Olen tässä kolmen jakson jälkeen päässyt siihen lopputulemaan, että fitnessmalli Emmi on koko köörin fiksuin ihminen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tää ohjelma kasvatti mua eilen ihmisenä eteenpäin. Mä oon aina miettiny, olenko mä enemmän tissi-, vai persemiehiä, kummista siis tykkään enemmän. En mieti enää. Tissit ei oikein saanu mitään ihmeellistä eilen aikaan (ei sillä, että niissä vikaa olis) mutta kun ne etsi niitä putkiloitaan mudasta, voi jumalauta mä vaan odotin ja odotin uutta kuvakulmaa takaapäin.

Oli muuten hieno hetki, kun olivat pesulla painien jälkeen. Nikollakin pyyhe oli kiedottuna päälle ns. rintojen yläpuolelta, naisellisen mukavasti.

Onhan tämä aivan loistavaa viihdettä. Olen tässä kolmen jakson jälkeen päässyt siihen lopputulemaan, että fitnessmalli Emmi on koko köörin fiksuin ihminen.

Mä liputan Leinan puolesta, mun mielestä sillä(kin) on edes vähän muumeja paikalla.
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
"Vittu, mä olen tapellut tv:ssa BB-Nikon kanssa". Siinä taisi Emmille selvitä, että mikään ei ole enää kuin ennen. Ehdoton pala suomalaista TV-historiaa.

Sytyin myös tuohon mudassa peuhaamiseen. Kuvaajat hienosti ajan hermolla. Taisivat olla entisiä naisten pituuden kuvaajia.

Niko ja Minna täydellistä tykinruokaa. Missä tommosia kasvaa ja miksi kukaan ei kitke niitä pois?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös