Vihreä vihannes nenän limakalvolla...

• 987
  • 1

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minua on jo pitemmän aikaa kyrsinyt tämä viime vuosina yleistynyt tapa vetää herne/herneitä nenään milloin minkäkin asian takia. Siis tuohan on suorastaan jalon ja suolistoa mukavasti kutkuttavan vihanneksen pahoinpitelyä! En muutenkaan käsitä että aikuisetkin ihmiset raahaavat mukanaan hernesäilyketölkkejä esim. jäähalliin tai jalkapallo-otteluun, ja ihan vaan sen takia että siinä matsissa saattaa keljuuntua siihen pisteeseen että on tarve vetäistä herne nenään! Ei saamari! Ja sen säilyketölkin avaamista varten täytyy vielä urheilutapahtumaan salakuljettaa purkinavaajakin! Eikös sen jo kiellä teräaselakikin?
Minä olen ainakin vakaasti päättänyt että en vetele herneitä nenääni tällä kaudella (enää!) HIFK:n suoritusten takia! Minä siirryn käyttämään vähän rajumpia metodeja! Nimittäin koripallon kokoisia vesimeloneja! Sen kun vetäisee klyyvariinsa, niin naapurikin huomaa että nyt on vitutuskäyrä ylittänyt sadan prosentin yläreunan, ja on siis parempi pitää turpansa kiinni!
Saas nyt sitten nähdä miten jäähallin järkkärit suhtautuvat siihen kun kausikorttilainen marssii sisään vesimelonia kantaen. Noh, ei kai se ole sen vaarallisempi kuin ne kymmenet lasiset viinapullot jotka pyöriskelevät jäähallin vessojen lattioilla toisella erätauolla........ pitäiskö lisätä hyymivö... no en sitten piruuttanikaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy