Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2010-2011

  • 28 777
  • 145

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti psychodad
Onko kukaan menossa pääkaupunkiseudulta ensi viikon peleihin Raumalle? Jos olet, ja haluat jonkun jakamaan bensakuluja, ilmoittele ihmeessä.
Sama kiinnostaisi minuakin. Ja bensarahaakin löytyy - voin kahveetkin tarjota. Oikein nisun kera.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Ruutiveijari & Psychodad

Minä olen miettinyt, että vosin lähteä perjantaina 19.3 Raumalle katsomaan matsia. Mukaan kyllä mahtuu ja seurakin kelpaa. On aika pitkästyttävää ajaa yksinään. Mulla ei ole kyllä vielä lippua siihen otteluun, mutta eiköhän se järjesty jotenkin. Mietin vielä viikonlopun ylitse ja ilmoittelen viimeistään maanantaina olenko lähdössä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ok. En ole itsekään vielä 100% varma, mutta mieli tekisi kyllä. Ongelmaksi muodostuu nyt se lippujen saanti. Raporttien mukaan istumaan ei taida enää päästä, tai jos vielä pääseekin niin sekin ikkuna menee kiinni muutamassa tunnissa. Eipä seisomakatsomossakaan vikaa ole.

Tilasin tänään hockey night plussan, mutta onhan se lätkä parasta paikan päällä.


Ilmoittele kun päätät.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Ruutiveijari
Mites tuo HN+ muuten toimii? Mitä vaatii ja mitä maksaa? Näkeekö kaikki Lukon matsit tms...?


Tarvii digiboksin ja ohjelmakortin, oletan että asut pääkaupunkiseudulla, joten jos sinulla on HTV:ltä vuokrattu digiboksi ja siinä jokin ohjelmakortti, he voivat aktivoida siihen tuon palvelun.

Sillä ei valitettavasti kaikkia lukon matseja näe, huonolla tuurilla yhden.

Neljännesfinaalit (paras seitsemästä)


la 13.03. 1.ottelu MTV3+ klo 16.45
ma 15.03. 2.ottelu MTV3+ klo 18.15
ke 17.03. 3.ottelu MTV3+ klo 18.15
pe 19.03. 4.ottelu MTV3 klo 18.15
su 21.03. 5.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 15.45
ti 23.03. 6.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 18.15
to 25.03. 7.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 18.15


Semifinaalit (paras viidestä)


la 27.03. 1.ottelu MTV3+ klo 16.45
ma 29.03. 2.ottelu MTV3+ klo 18.15
ke 31.03. 3.ottelut MTV3 ja MTV3+ klo 18.15
pe 02.04. 4.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+(tarvittaessa) klo 18.15
su 04.04. 5.ottelu MTV3 (tarvittaessa) heti formula ykkösten jälkeen noin klo 16.15


Eli MTV3+ näyttää aina samaan aikaan vaihtoehtoisen matsin kun on nämä normaalit HN matsit, ja lisäksi on näitä ylimääräisiä matseja viikolla.

Palvelun hinta 42e, ja erikseen tietysti nuo digiboksin vuokra ja ohjelmakortin vuokra (mutta esim. minullahan nuo ovat valmiina canalia varten, joten sen suhteen lisäkustannuksia ei tullut). Hinta on kohtuullinen, saman verran saisi varmaan pulittaa yhdessä matsissa käymisestä.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Olisihan se taas pitänyt tietää...3 maksullista matsia on nyt päätetty, ja ne ovat juuri ne kolme muuta kuin lukon matsia. Blues näkyy nyt kolmannen tai neljännen kerran tämän kauden playoffeissa.

Että näin!
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Elikkäs lauantain fanimatkalle hommatut 100 lippua on loppuunmyyty, peruutuspaikkoja tuskin tulee sillä ilmoittautuminen on sitovaa.. Kannattaa kysellä keskiviikon reissulle paikkoja Raumanlinnasta 02/83221, ilmoittautumiset ovat sitovia!

Toki jos Lukko ja HPK innostuu tahkomaan 7 peliä niin meikäläisen budjetti kaatuu.. nyt jo olen ilmoittautunut lauantain ja keskiviikon reissuille + kotipelit..yaiks!
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jeps, itsekin olisi tarkoitus ängetä yhteen noista fanibusseista. Kautta rantain olen antanut huhujen itselleni ymmärtää, että Hämeslinnaan on lähtemässä myös omilla kulkupeleillä niin maan julmetusti sakkia ainakin Raumalta ja Eurasta noiden sadan fanibussilla matkaavien lisäksi, joten eiköhän meteliä ainakin ole luvassa.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kertokaattens asioista tietävät mulle, että lähteekö huomiseen matsiin mukaan bussintynkää myös Eurasta, kuten huhut väittävät? Ja jos lähtee niin kelpaako siihen bussiin sama ilmottautuminen, joka tuli tehtyä Raumanlinnaan alkuviikosta?

Joudun aamusella käymään Eurassa, joten jos sieltäkin on samanlaista kuljetusta lähdössä niin voisin vaikka hypätä sieltä kyytiin eikä tarvitsisi ajella turhan päiten edestakaisin.

Ja jos tällainen Euran bussin legenda pitää kutinsa niin lähtöaika ja -paikka voisivat tulla myös tarpeeseen.
 
Viimeksi muokattu:

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Lukon fanibussi ainakin viimeksi koukkasi Euran linja-autoaseman kautta poimimassa sieltäkin muutaman ihmisen mukaan. Kannattaa soitella Helimon Ingalle, niin mitä luultavimmin järjestyy mukaan tuleminen sieltä. Numero on päässyt unohtumaan, mutta muistaakseni se löytyy Lukon virallisilta sivuilta alaotsikon Fanit alta.

Kahdella viime kerralla on Lukon fanit muuten olleet Rinkelinmäellä katsomossa B1, jossei se edeltävistä viesteistä vielä ole selvinnyt. Fanimatkojen hinnat ovat faneilta 25€ ja ei-faneilta 35€
 
Tämä ketju on kesän ajan ollut alhaalla, koska silloin ei paljon matkalaisia houkuttelevia vieraspelejäkään pelata. Nyt kun uusi kausi lähenee, niin ketju on taas syytä nostaa ylös.

Moderaattorit
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Jokerit - Lukko 17.9

No niin. Kohta se liiga taas pyörähtää käyntiin, joten kait se täytyy aloittaa kirjoittaminenkin tänne taas. Elikkä. Perjantaina 17.9 tosissaan olisi tuo Jokerit - Lukko jonne olen itse ainakin menossa. Onkohan muita tulossa katsomaan mikä on alkukauden kunto ja minkälaisia pelimiehiä sitä on joukkueeseen hommattu?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä ainakin aion olla paikalla.
 
Re: Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat

Viestin lähetti Johto
Eli tänne voisi kirjoitella jos on lähdössä katsomaan Lukon vieraspelejä ja omassa autossa on vielä tilaa tai jos olisi kiinnostusta lähteä peliin mutta kyyti puuttuu. Myös Rauman ulkopuolella asuvat kannattajat voisivat kirjoitella tänne, jos ovat johonkin päin suomea Lukon peliä lähdössä katsomaan mutta kyytiasiat ovat epäselviä.

Tässä ketjun avausviestissä sanotaan riittävän selvästi, mikä tämän ketjun tarkoitus on. Eli ainoastaan siinä tapauksessa että kyytiä vieraspeliin ei ole, tai että omassa kulkuneuvossa on tilaa muillekin, tähän ketjuun voi kirjoittaa.

Pelkän vieraspeliin menon ilmoittamisen tai pelaajien kunnosta keskustelemisen voi tehdä itse otteluketjussa sitten kun se on ajankohtaista.

Terveisin

Moderaattorit
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Pelicans - Lukko 12.10

Onko halukkaita lähteä tiistaina Helsingistä Lahteen. Itse vielä epävarma, mutta jos lähden niin kyytiin mahtuu 3 hlö. Ilmoitukset mielellään tiistai klo. 12.00 mennessä
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiistai 26.10. Lukko-SaiPa

Olisin menossa Turusta Raumalle Lukko-SaiPa -otteluun. Olisiko joku muukin menossa Raumalle tuolloin? Olisin kyytiä vailla. Muuten joudun menemään bussilla, mikä tulee paljon kalliimmaksi (kun ei ole opiskelijakorttia) kuin esim. kahdestaan autolla.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko-Blues 30.10.2004

Olen erittäin todennäköisesti lähdössä lauantaina 30.10 täältä Tampereelta katsomaan Lukko-Blues ottelua omalla autolla. Jos Tampereen suunnasta löytyy halukkaita lähtijöitä niin kyytiin mahtuu jakamaan bensakuluja. Eli yv:tä tulemaan mikäli on haluja lähteä kyseistä peliä katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
6.11. Tappara - Lukko

onko Helsingistä lähtiöitä. Itse olen menossa, mutta jos löytyy muita halukkaita niin ilmoitusta mulle vaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: 6.11. Tappara - Lukko

Viestin lähetti Humppa
onko Helsingistä lähtiöitä. Itse olen menossa, mutta jos löytyy muita halukkaita niin ilmoitusta mulle vaan.

Perhana, olisin kyllä lähtenyt mutta menen just laivalle. Ensi kerralla sitten!
 

Samppub

Jäsen
KÄRPÄT-LUKKO 27.11

Onko lähtijöitä?
Olisin varaamassa lippuja itselleni ja muutamalle kaverilleni. Olisi mukava tietää missä katsomon osassa yleensä näkee pelin aikana kettupaitaisia!!!
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko-Ässät 30.12.

En ala tämän asian takia, otteluketjua avaamaan,eiköhän asian suhteen ole useammallakin taholla pohjatyö käynnissä;) Tänään kuulin Raumalta, että ko. matsin liput ovat tulleet myyntiin ja kauppa on alkanut kiivaana. Menin saman tien Lippupalvelun sivuille varaamaan lippua ja niinhän siinä kävi, että ihan paraatipaikalle ei enää päässyt. No halliin sisälle kumminkin.

Peliin aikoville ulkoraumalaisille siis vinkkinä:

http://www.ticketservicefinland.fi/Lippu.html
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
lipuista

Todellakin, ketkä matsiin halajavat niin suosittelen marssimista "lippuluukulle" todella pikaisesti. Näytti meinaan tossa pari tuntia sitten olevan enää hajapaikkoja ja kahden ensimmäisen rivin paikkoja jäljellä. Tupa tullee olemaan täynnä ja näytös vakuuttava luulisin....
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
TPS-Lukko 8.1.2005

Elikkä Turkuun ollaan menossa lauantaina 8.1 ja kyydissä pääsee Raumalta mikäli tarvetta jollakin on. Mikäli kiinnostaa, niin ota yhteyttä pikaisesti yv:llä.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Tps - Lukko

Onko Helsingistä lähtiöitä? Jos lähtee niin olisin mielelläni tulossa mukaan.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
20.1 Pelicans - Lukko

Helsingistä halukkaita lähtijöitä? Olisi kiinnostus lähteä Lahteen katsomaan jos vaan saan autoon muutaman mukaan. Vastausta tänne jos kiinnostaa lähteä katsomaan Lahteen matsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös