Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2010-2011

  • 28 725
  • 145

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silmiini ei ainakaan osunut että tällainen ketju olisi vielä avattu. Eli tänne voisi kirjoitella jos on lähdössä katsomaan Lukon vieraspelejä ja omassa autossa on vielä tilaa tai jos olisi kiinnostusta lähteä peliin mutta kyyti puuttuu. Myös Rauman ulkopuolella asuvat kannattajat voisivat kirjoitella tänne, jos ovat johonkin päin suomea Lukon peliä lähdössä katsomaan mutta kyytiasiat ovat epäselviä.

Ainakin täällä Tampereella tuntuu asuvan useita Jatkoaikaankin kirjoittelevia Lukko-faneja, joten jos kiinnostusta lähteä peleihin löytyy niin tähän ketjuun vaan viestiä. Ainakin itse olisin enemmän kuin kiinnostunut lähtemään paikanpäälle katsomaan esim. kevään pleijariotteluita Raumalle/muualle Suomeen. Itselläni on auto käytettävissä mahdollisuuksien mukaan ja ainakin nyt keväällä olen pelejä lähdössä katsomaan aina kuin vain on mahdollista. Joten halukkaat lähtijät ja autonomistajat vaan ilmoittautumaan mieluiten mahdollisimman ajoissa ennen peliä jotta saadaan kyyti järjestettyä!

PS. Voisitteko moderaattorit laittaa tämän ketjun pysyväksi?
 
Viimeksi muokattu:

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Erinomainen idea! Itse olen monesti halunnut lähteä lukon vieraspeleihin mutta kyydin puutteessa ei ole tullut lähdettyä. (tämän päivän peli hyvänä esimerkkinä) Varsinkin lähistöllä pelattaviin vieraspeleihin olisin useinkin lähdössä (mm. Ässät, TPS, Ilves, Tappara) Tämähän voisi pelata niin että ihmiset jotka omalla autollaan on lähdössä ilmoittaisi täällä että autoon mahtuu. Toki ymmärrettävää on jos jotkut ei halua tuntemattomia chat-ihmisiä autoonsa matkaseuraksi :)
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Tässä ketjussa voisi mielestäni kertoa hieman noista Lukon fanimatkoistakin. Esimerkiksi että mihn katsomoon liput ovat, koska me ulkoraumalaiset ei nähdä nettilärssistä mitään mainoksia ja tuo Lukon nettisivuilla oleva fani-osio on suorastaa surkea tuon tiedottamisen suhteen.

Kun tietää katsomon, niin voi sitten nekin, jotka tulevat omalla kyydillä, niin tulla samaan katsomoon ja näin ollen saadaan parempi tunnelma peliin. Esimerkiksi itse käyn kyllä katsomossa nämä pääkaupunkiseudun 3 kotihallia ja lauantaina Hämeenliinnaankin. Julkisilla kuljen eli autokyytiä en ole tarjoamassa, mutta olisihan se hyvä saada niistäkin infoa. Meinaan vaan, että jos tulee esim. viikonloppuna Raumalle käymään, niin sitten kuulee siellä, että on fanimatka vaikkapa nyt Tampereelle ja se olis tänään. Sitten kyselet paikkaa, niin busi on jo täynnä eli kun olisi aikaisemmin tiennyt, niin olisi voinut varata lipunkin jo aiemmin.

No sen nyt tiedän, että Turkuun ja Hämeenlinnaan on fanimatkat tiedossa, mutta katsomoista ei ole edelleenkään mitään tietoa. Ainahan todennäköinen arvaus on se pääty, jonne Lukko hyökkää 2 kertaa...Sekavaa tekstiä.. en tiedä ymmärsikö kukaan tästä mitään..
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Meinasin samaa kirjoitella kuin locksmith, välillä jäänyt pääkaupunkiseudun matsit katsomatta, kun en ole saanut vaimosta seuraa katsomoon enkä ole tiennyt missä katsomossa olisi lukkofaneja. Se olisi hyvä tietää.


Mitenköhän Blues-Lukko, onko tulijoita? Mihin katsomoon?
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Kyllä sivullekirjoittanut ainakin saapuu Tapiolan liepeille keskiviikkona.. hyviä katsomoita voisi olla esim. 401 ja 406
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Raumalla asuvien kannattaa seurata Uudenrauman urheiluseurat ilmoituksia, siellä Lukkofanit ilmoittelee fanimatkoista tietoineen.. tietysti jatkossa ne tekstit voisi tänne joku kopioida, itse kun asun Turussa niin on aika hankalaa..

Katsomopaikat on aina ollut sieltä päästä minne Lukko hyökkää 2 kertaa ja jos Lukkofanit on varannut lippuja etukäteen niin yleensä seuran lipunmyynnissä tiedetään minne raumalaiset on menossa..

EDIT: Itse kuulun Lukkofanit Ry:n hallitukseen mutta nyt tuo homma on jäänyt vähemmälle muuton takia.. ilmoittelu esim fanimatkoista on aika heikkotasoista mutta koitan vaikka parhaani mukaan saada infoa tänne jatkoaikaan..
 

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Itse kuulun Lukko-fanit RY:öön ja suunnilleen kaikki tämän porukan järjestämät fanimatkat kierrän. Kovin suurta vaivaa ei siis minulle olisi kirjoitella näiden fanimatkojen infoja Uudesta Raumasta tännekkin. Ilmoituksista tosin ei yleensä tuo katsomo selviä, mutta ainakin tietäisitte, koska matkoja on ja minne....

Huomenna siis on tosiaan fanimatka Hämeenlinnaan, mutta sinne on jo myöhäistä ilmottautua, joten ei siitä sen enempää...
 

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Itsekin kuulun Lukko-fanit RY:öön ja suunnilleen kaikki tämän porukan järjestämät fanimatkat kierrän. Kovin suurta vaivaa ei siis minulle olisi kirjoitella näiden fanimatkojen infoja Uudesta Raumasta tännekkin. Ilmoituksista tosin ei yleensä tuo katsomo selviä, mutta ainakin tietäisitte, koska matkoja on ja minne....

Huomenna siis on tosiaan fanimatka Hämeenlinnaan, mutta sinne on jo myöhäistä ilmottautua, joten ei siitä sen enempää...
 

Golden Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
1. Rauman Lukko, 2. Tappara 3. Colorado Avalanche
Itse olin ns. ensimmäisellä fanimatkalla Turussa torstaina mutta en fanibussin mukana.

Olen lähinnä käynny katsomassa pelit Raumalla ja lukon vieraspelit Porissa.

Olen kotoisin Porin lähistöltä niin ei ole ollut oikein aikaa tai mielenkiintoa lähteä.

Jos nyt play-offeihin päästään niin eiköhän sitä tule varmaan mentyä mukaan vieraspeleihin.

Mutta seuraavaan kauteen ajattelin hiukan panostaa tota
asiaa. Liittymällä ekaksi Lukkofani ry:n.

PS. Rahaa näemmä ei ole koskaan liikaa, kun katselee hintoja fanimatkoihin.

www.irclukko.cjb.net
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Tuolta löytyy faneista vähän tietoa: http://www.raumanlukko.fi/?s=fanit

Jos tosiaan aikoo ostaa seisomakatsomoon kausikortin niin faneihin liittyminen kannattaa ehdottomasti.. Ja maksun saa muutenkin takaisin nopeasti fanimatkojen alennuksista ja fanituote alennuksista.. (pieni mainosspiikki)

Play-offeihin tehdään varmasti matkoja joten ilmoittelua kannattaa seurata ja varata paikkansa hyvissä ajoin..
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Mitenköhän Blues-Lukko, onko tulijoita? Mihin katsomoon? [/B][/QUOTE]


Minä olen ainakin menossa katsomaan Blues - Lukko matsia.
Raumalta ei ole tietääkseni tulossa fanikuljetusta. Jos jotain faneja tulee niin tulevat omilla autoilla.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Nyt vielä viime hetken tietoja kehiin, missä katsomossa aiotte majailla, lukkomieliset?

En ole vielä päättänyt jaksaako vaivautua Itä-auto areenalle, koska eilinen oli kuitenkin kova pettymys. Mutta varmuuden vuoksi olisi kiva tietää missä muuta aikovat istua
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Blues - Lukko

tarkotus olis mennä tuonne 402 missä olin viimeksikin katsomassa, paikka oli jotakuinkin keskeltä ja ihan hyvin sieltä näki. Sinne vaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Liput hommattu, katsomosta 406.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Itselläni ei vielä ole lippua, mutta hallilta sellaisen ostan. Tarkoituksena oli ostaa lippu katsomoon 401 tai 406 eli ostan sitten vaikka tonne 406 katsomoon lipun.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Joo

no ostan sitte itellenikin tuonne 406 katsomoon lipun kun te muutkin olette sinne menossa. Eipähän siinä kuin näkyy hallilla ja pidetään meteliä :)
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kyllähän siellä tuntui tosiaan olevan Raumalaisia, juuri tuolla 406:ssa.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raumalaisia tosiaan näkyi tänään olevan Espoossa. Itse hieman ihmettelin lippua ostaessani teksti '10 euron liput loppuunmyyty', joka oli liimattu siihen lipunmyynti kojun ikkunaan. En kylläkään tiedä missä ko. 10 euron paikat hallissa ovat, mutta aika tyhjää näytti hallissa olevan. No lippuemäntä arpoi koneestaan paikat katsomoon 405, josta kyllä näkyi ihan hyvin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Espoon halli oli kyllä todella hiljainen ja tylsä paikka vaikka puitteet ovat alusta lähtien olleet komeat. Ei tuota oikein jäähalliksi voi kehua. Äijänsuo voittaa tuon tyhjiön 100-0.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Ojo
Raumalaisia tosiaan näkyi tänään olevan Espoossa. Itse hieman ihmettelin lippua ostaessani teksti '10 euron liput loppuunmyyty', joka oli liimattu siihen lipunmyynti kojun ikkunaan. En kylläkään tiedä missä ko. 10 euron paikat hallissa ovat, mutta aika tyhjää näytti hallissa olevan. No lippuemäntä arpoi koneestaan paikat katsomoon 405, josta kyllä näkyi ihan hyvin.
Ostitko lipun ennakkoon vai matsiin saapuessa?

Niitä 10 euron lippuja saa nääs vain ennakkoon, matsia ennen halvin on 11 euroa.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Hpk - Lukko 13.3

No niin. Runkosarja on taaksejäänyttä elämää ja tosipelit alkavat. Lukko aloittaa oman urakkansa Hämeenlinnassa 13.3 lauantaina. Nyt kaivataankin kaikkien tuki Lukolle, että saadaan kotietu Raumalle. Siispä kaikki kynnelle kykenevät mukaan ja huutamaan voitto Lukolle. Todennäköisesti fanikuljetus järjestetään Raumalta, mutta itse olen ainakin lähdössä Helsingistä katsomaan tuota ottelua. Jos jollakin on tietoa mihin katsomoon Lukon kannattajat meinaavat asettua, niin infoa vaan tänne, että muutkin osaavat ostaa lipun samaan paikkaan.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parin fanibussin voimin on tarkoitus lauantaina lähteä. Inga sanoit että bussi lähtee 13.30 ja hinta on jotain 33-35 egen kieppeillä. Siitä mihin katsomoon mennään ei ole vielä tietoa.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko kukaan lähdössä Tampereen suunnalta Raumalla 15.03 pelattavaan HPK-otteluun? Kyytiä tarvittaisiin, laittakaa yv:tä tulemaan jos joku on menossa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onko kukaan menossa pääkaupunkiseudulta ensi viikon peleihin Raumalle? Jos olet, ja haluat jonkun jakamaan bensakuluja, ilmoittele ihmeessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös