Videovalmennusapua!

  • 1 734
  • 2

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hellou,

Pitäisi saada otteluvideoita pätkittyä fiksusti per erä ja per kentällinen, olen tehnyt tätä ihan perinteisellä videoeditorilla, mutta onko antaa vinkkiä jostain fiksummasta ratkaisusta? Esimerkiksi sellaista, että voisi vaikka numeroilla bookmarkata eri kohdat ja siitä sitten ohjelma osaa automaattisesti pätkiä ja yhdistää videot yhteen?

Eli fiksu video-ohjelmaa ollaan vailla.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hellou,

Pitäisi saada otteluvideoita pätkittyä fiksusti per erä ja per kentällinen, olen tehnyt tätä ihan perinteisellä videoeditorilla, mutta onko antaa vinkkiä jostain fiksummasta ratkaisusta? Esimerkiksi sellaista, että voisi vaikka numeroilla bookmarkata eri kohdat ja siitä sitten ohjelma osaa automaattisesti pätkiä ja yhdistää videot yhteen?

Eli fiksu video-ohjelmaa ollaan vailla.
Ilmaisista tai edullisista ei mitään käryä, mutta Liiga jengit käyttää Stevaa tai Dartfishia. Saattaa joku käyttää muutakin mutta nuo kaksi yleisintä videovalmennus ohjelmaa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Hellou,

Pitäisi saada otteluvideoita pätkittyä fiksusti per erä ja per kentällinen, olen tehnyt tätä ihan perinteisellä videoeditorilla, mutta onko antaa vinkkiä jostain fiksummasta ratkaisusta? Esimerkiksi sellaista, että voisi vaikka numeroilla bookmarkata eri kohdat ja siitä sitten ohjelma osaa automaattisesti pätkiä ja yhdistää videot yhteen?

Eli fiksu video-ohjelmaa ollaan vailla.


Tuollainenkin on ja ei ole ihan yhtä hinnakas kuin Steva. Perushommat tuolla ainakin hoituu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös