Vetoomus Helsingin Jokerit Ry:lle: Jokerit-logon käyttö estettävä KHL-seuralta

  • 42 860
  • 185

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eivät adressit ja EP:n boikotit yksinään muuta tilannetta, mutta ehdottomasti lisäävät vettä myllyyn tässä asiassa. Ja hyvä niin, tästä lienee n. 99% palstan väestä samaa mieltä tällä hetkellä.
Kyllä, ehdottomasti. Luulen vaan, että tuo ns. hukkuu kritiikin joukkoon, jos nimiä ei tule kauheasti. Ja luulisin adressin toimivuutta heikentävän nimenomaan se, että iso osa allekirjoittajista ei liity Jokereihin millään tavoin.

No, nähtäväksi jää. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Jos huomenna kiekko tippuu jäähän Minskissä ja Jokerit pelaa muina miehinä, alan itse boikotoimaan Jokerien pelejä. Muita pelejä voi katsella, mutta Jokerien matsit olisi boikotissa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se, johtaako tämä vetoomus toivottuun lopputuĺokseen, niin tuskin. Toisaalta en itse koe sitä edes kovin relevanttina tämän vetoomuksen/ ketjun osalta. Nyt on kuitenkin edes yritetty tehdä jotain ja sen myötä saatu asialle enemmän huomiota kuin mitä muuten olisi. Se on jo yksinään saavutus.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Se, johtaako tämä vetoomus toivottuun lopputuĺokseen, niin tuskin. Toisaalta en itse koe sitä edes kovin relevanttina tämän vetoomuksen/ ketjun osalta. Nyt on kuitenkin edes yritetty tehdä jotain ja sen myötä saatu asialle enemmän huomiota kuin mitä muuten olisi. Se on jo yksinään saavutus.
Meni jo yhdelle klikkisaitille läpi, ja näköjään jo 400 allekirjoittanut niin ottaa tulta alleen pikkuhiljaa.

Suomikiekko.comin juttu siis kyseessä, Linkki aiheeseen.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimi alle. Ihan puskista mitään tietämättä ja ymmärtämättä kysyn. Jos Helsingin Jokerit ry saisi logon yksinoikeudella niin eikö voisi vain perustaa uutta edustusjoukkuetta ja aloittaa vaikka Suomi sarjasta. Nousu Liigaan siinä kohdin kun Garden valmistuu ja jakaa halli Hifk:n kanssa kuten Tampereella? Rahoitus joukkueelle löytyisi takuulla Suomestakin
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Allekirjoitettu ja 500 jo mennyt rikki. Veikkaan, että viikonloppuna voi paukkua jo isotkin luvut adressissa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Kiitos jo tässä vaiheessa jokaiselle allekirjoittaneelle! Vaikka olisit jo pistänyt puumerkkisi vetoomukseen, niin vielä voit helposti auttaa jakamalla linkkiä omissa sosiaalisen median kanavissasi.

Linkki: Vetoomus Helsingin Jokerit Ry:lle: Jokerit-logon käyttö estettävä KHL-seuralta

Mä toivon sydämeni pohjasta, ettei yhdenkään toisen jääkiekkojoukkueen tarvitse ikinä kokea Helsingin Jokerien kohtaloa. Ettei yhdenkään toisen seuran kannattajan tarvitse kokea oman seuransa osalta sitä mitä meille tapahtui. Kiitos kun allekirjoitit!
 
Viimeksi muokattu:

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka en ihan satasella ajatuksessa ole niin vanha oli kuitenkin muchos parempi ja nyt uidaan tosi syvissä vesissä joten allekirjoitin minäkin.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 ihan asiallisesti tässä kysyn, että mikä saavutus se on? Jos huomiota tarkoitat niin sen ymmärrän, mutta mitä muuta tällä saavutetaan? Nopeutetaan ehkä KHLstä irtautumista tai sitten ei?
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En sano, että jalkapallo on jääkiekko mutta Jokereiden jalkapallotoiminnan aloittaminen alasarjoista on nyt kohta puoliin vajaat 10v tms. ollut aika pienen piirin toimintaa. Lätkässä käy samalla tavalla? Ajatuksiani, ei provoilua. Pohdiskelen vain mihin tämä johtaa. Rikkominen on helppoa, rakentaminen vaikeaa. Rahan kanssa tuo jälkimmäinen huomattavasti helpompaa. Enkä sano että missään nimessä vetoomuksen tehneet olisivat mitään väärää tehneet. Mietiskelen vain mihin tämä tie vie ja mitkä on herrojen @-Ville- ja @V-G- ajatukset Jokerikiekon uudelleen nousun suhteen kotimaisissa sarjoissa mikäli näin kävisi?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei taida Jokerien jalkapallolla olla kovin paljoa kysyntääkään jääkiekkoon verrattuna, junioreista puhumattakaan. Varmaan juuri Kiekko-Espoo, tai parinkymmenen vuoden takainen Kärpät olisi parempi verrokki.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä on ensimmäinen viestini Jokeri-osioon ehkä 5-6 vuoteen. Sittemmin muutin Tampereen seudulle ja minulle tuli uusi suosikkijoukkue Liigasta. Jossain kohtaa joukkueiden järjestystäkin sai jo vaihtaa. Pohjimmiltani olen kuitenkin Helsingin Jokeri, vaan en Venäjän jokeri.

Allekirjoitettu.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Allekirjoitettu. Johonkin se raja on vedettävä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hyvällä asialle olette. En ole koskaan omannut Jokereihin sen kummempaa suhdetta, kuin sen, että vuosia sitten oli aina hauskaa naljailla heitä kannattaville kavereilleni. Suomalaisen jääkiekon, urheilukulttuurin ja pitkän linjan Jokereiden kannattajakunnan vuoksi olisi kuitenkin omasta mielestäni hyvä, että Jokerit saataisiin takaisin suomalaiseksi seuraksi ja pelaamaan Liigaan. Tällä hetkellä tuossa toiminnassa ei ole kyse enää mistään muusta, kuin bisnesmiesten pelinappulana olemisesta. Kaikki juuret ja sielu on tapettu.

Allekirjoitin addressin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös