Vetoomus Helsingin Jokerit Ry:lle: Jokerit-logon käyttö estettävä KHL-seuralta

  • 43 035
  • 185

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Uskon myös, että khl saagan loppua kuljetaan. En kuitenkaan usko, että se tapahtuu vielä ennen pleijareita, jollei EU:sta tule suoraan niin haittaavia pakotteita. Kurri itse pitää "sopimuksesta" kiinni. Toinen asia on sitten jos venäläiset kyllästyvät touhuun(Jokereiden) ja kokevat syystä tai toisesta sen turhaksi/epämiellyttäväksi/vaikeaksi. Itse siis luulen, että ensi tiistaina kiekko putoaa normisti jäähän Jokereiden ja Spartakin välillä. Ja exit tulee kauden jälkeen.
Lähinnä ajattelin Venäjän kyllästyvän touhuun ja pelkäävän yleisökatoa ja väärää kannustusta "Ukraina!" ja vastaavaa. Eteläpäädyn näkemys koetaan mun silmin näinä päivinä Venäjällä loukkaavana kaiken sen jälkeen, mitä Venäjä on Jokereille antanut. Ja näin ajattelee moni muukin alkaen Eteläpäädyn Minsk-protesteista. Miksi ruokkia kyytä kädellään eli Jokereita kun paskaa tulee venäläisten mielestä niskaan?

Mutta pieni mahdollisuus on siihenkin, että Jokerit vetäytyy keskusteltuaan sidosryhmiensä kanssa. Nämä ovat lähinnä Venäjän etuja Jokerien hallituksessa edustavat. Sitten tietenkin Potatin ja ehkä Timchenko.

Voit siis hyvin olla oikeammassa ja loppu tulee kauden jälkeen. Vähän oli toiveajattelua itselläni.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähinnä ajattelin Venäjän kyllästyvän touhuun ja pelkäävän yleisökatoa ja väärää kannustusta "Ukraina!" ja vastaavaa. Eteläpäädyn näkemys koetaan mun silmin näinä päivinä Venäjällä loukkaavana kaiken sen jälkeen, mitä Venäjä on Jokereille antanut. Ja näin ajattelee moni muukin alkaen Eteläpäädyn Minsk-protesteista. Miksi ruokkia kyytä kädellään eli Jokereita kun paskaa tulee venäläisten mielestä niskaan?

Voit siis hyvin olla oikeammassa ja loppu tulee kauden jälkeen. Vähän oli toiveajattelua ititselläni.
Kyllä erittäin toivottava skenaario tuo venäläisten kyllästyminen. Paskaa tulee varmasti jos pelataan, medialta ainakin. Todennäköisesti myös faneilta lisää. Merkittäviä länsimaisia yht työkumppaneita ei oikeastaan ole, joten sillä en koe olevan merkitystä ainakaan venäläisten silmin. Kurrin imago? Sitä ei enää ole olemassa. Kauhanen? Eiköhän tuokin johonkin työllisty ja pesee kätensä helposti kun on niin vähän aikaa ollut mukana. Vuoriselle täytyisi liitosta keksiä jokin suojatyö. Muista sidosryhmistä ry:n sana tuskin painaa päätöksissä mihinkään suuntaan.

Jos Jokerit pelaa niin fiksua olisi olla jakamatta lippuja turuilla, toreilla, kouluissa, harrastuksissa. Sillä olettamalla että KHLstä halutaan exit. Tai olla tarjoamatta jokin naurettava tarjous luokkaa 10€ liput kahteen peliin.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mutta pieni mahdollisuus on siihenkin, että Jokerit vetäytyy keskusteltuaan sidosryhmiensä kanssa. Nämä ovat lähinnä Venäjän etuja Jokerien hallituksessa edustavat. Sitten tietenkin Potatin ja ehkä Timchenko.

Voit siis hyvin olla oikeammassa ja loppu tulee kauden jälkeen. Vähän oli toiveajattelua itselläni.

Ketä nämä Jokereiden sidosryhmät tätä nykyä ovat? Faniryhmät njoo, ei ole hirveästi ennenkään tainnut seuraa kiinnostaa niiden mielipiteet. Sitten rahalliset yhteistyökumppanit ovat tosiaan tasoa mainitsemi "Jokisen kioski". Näitäkö se Kurri nyt soittelee läpi iltaisin, että mitäs mieltä olette tästä menosta?

Finnair voisi ilmoittaa, että meidän koneet eivät teitä enää kyyditä. Menköön joukkue sitten bussilla Svetogorskiin ja soittakoon siitä Aeroflotin kyydin hakemaan eteenpäin.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin mm Yrjänheikin palkka menee KHL budjetista jne jne, mutta on se alemmissa ryhmissä siltikin kallista…tuo kiekkoilu joten ….
Mutta allekirjoitin ja lihatiski myös vaikenee kunnes Suomen sarjat taas koittaa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Allekirjoitettu! Ehkä hieman suolaisella, mutta rehellisellä kommentilla...

Kiitos tästä @-Ville-
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Harras toiveesi toteutuu, eikä hallissa tule olemaan yhtään ainutta katsojaa keskiviikkona! Onneksi olkoon!

Syy tosin on se, että ensi viikon keskiviikkona 2.3.2022 ei ole peliä lainkaan otteluohjelmassa. Play-offien ensimmäiset pelit Helsingissä ovat tiistaina 1.3. ja torstaina 3.3.
Onneksi olkoon! Sait minut kiinni housut nilkoissa. En todellakaan tiennyt milloin KHL:ssä pelataan yhtään mitään. Jostain Luulin että viikon päästä keskiviikkona, mutta ei.

Eikä minua ne pelit edes kiinnosta. Ihan sama. Tulkaa vaan pois sieltä. Se minua kyllä kiinnostaa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Allekirjoitettu! Ehkä hieman suolaisella, mutta rehellisellä kommentilla...

Kiitos tästä @-Ville-

Näen kommentin. Rehellistä tekstiähän se oli. Toimitan allekirjoitukset Ry:lle lähipäivinä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Glove

Jäsen
Yritin etsiä juniri Jokereiden toimintasuunnitelmaa tai jotain muuta läpyskää, missä olisi määritelty toiminnan arvot. En löytänyt, mutta olisi mielenkiintoista tietää toimiiko seura arvojensa mukaisesti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Olen toimittanut tänään sähköpostilla Helsingin Jokerit Ry:n puheenjohtajalle, Kim Borgströmille toissa syksystä tähän päivään asti kerätyt nimet. Adressi siis jäi aikanaan päälle ja sinne on tullut eilen ja tänään kymmeniä uusia allekirjoituksia. Toki addressi ei ottanut kantaa tänään alkaneeseen sotaan, mutta nyt jos koskaan lienee myös Ry:n aika reagoida aiheeseen. Tuolloin 2020 syksyllä he eivät ottaneet aiheeseen mitään kantaa ja valitsivat KHL-seuralta tutun vaikenemisen tien.

Adressi keräsi 827 nimeä sen puolesta, että Helsingin Jokerit Ry estää Jokerit-logon käytön KHL-seuralta.

Otan vapauden kopioida tähän näytille muutamia kommentteja kaikkien nähtäväksi. Toki ilman nimiä.



"Nyt olisi aika lopettaa joukkueen nimen ja logon raiskaaminen, ja tuoda joukkue pois KHL:stä, jos ei muuten, niin vetämällä logo ja nimi pois KHL jokerien käytöstä. En luule, vaan tiedän, että meitä on tuhansia jotka tätä ovat odottaneet, ja jotka ovat valmiita tekemään kaikkensa joukkueen selviytymisen eteen tämän KHL seikkailun jälkeen.

Vaikka Jokerit Ry olisi taloudellisesti riippuvainen KHL jokereista, ei tämä voi enää olla kestävä ratkaisu jatkaa toimintaa venäläisellä rahalla. Väitän, että Jokereilla on Suomen vahvin (tällä hetkellä uinuva) fanipohja, ja nimen ja logon vetäminen pois KHL joukkueelta ei tarkoita seuran loppua. Aikaa, rahaa ja oikeita ihmisiä se tulee tarvitsemaan, mutta meitä on edelleen paljon, todella paljon. Jokerien olemassaolo on historian saatossa ollut ennenkin monta kertaa katkolla, mutta kerta toisensa se on selviytynyt, ja niin se selviytyy tästäkin.

Voisin helposti kirjoittaa 50 sivua tähän mitä Jokerit minulle merkitsee, mutta tyydyn nyt vain toteamaan, että 2009 kuollut isäni haudattiin lipun kanssa, ja itselläni on Jokerit tatuointeja kaksikin kappaletta. Ne ovat vain minua varten, ja kannan niitä loppuelämäni mukanani, niin kuin kannan myös sitä minulle "oikeita" Jokereita sydämmessäni, ja se ei koskaan tule olemaan KHL jokerit, ei ollut sitä myöskään ennen Venäjän hyökättyä Ukrainaan."




"Helsingin Jokerit oli minulle elämääkin suurempi asia ryhdyttyäni kannattajaksi vuonna 2001 -aina vuoteen 2014, kun taival Venäjän sarjoissa alkoi. Kannattamimiseni on ollut tekohengitystä aina tähän päivään 22.2.2022 asti, kunnes siteeni joukkueeseen katkesi toistaiseksi. Jatkossa kannatan vain Suomen sarjoissa pelaavaa Helsingin Jokerit-nimistä jääkiekkojoukkuetta kera mittavin perintein."



"Vaikka en koskaan ole ollut jokereiden kannattaja tein tämän allekirjoituksen suomi kiekon puolesta ja venäjän hybridisodan vastustajana"



"Lopettakaa ihmisiä tappavien ja kiduttavien sortokoneistojen tukeminen, kiitos."



"Pysykää kovina! Jokerit on tekemässä yhtä Suomen häpeällisintä urheilutekoa!"



"Jotkut asiat ovat isompia kuin jääkiekko. "
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen toimittanut tänään sähköpostilla Helsingin Jokerit Ry:n puheenjohtajalle, Kim Borgströmille toissa syksystä tähän päivään asti kerätyt nimet. Adressi siis jäi aikanaan päälle ja sinne on tullut eilen ja tänään kymmeniä uusia allekirjoituksia. Toki addressi ei ottanut kantaa tänään alkaneeseen sotaan, mutta nyt jos koskaan lienee myös Ry:n aika reagoida aiheeseen. Tuolloin 2020 syksyllä he eivät ottaneet aiheeseen mitään kantaa ja valitsivat KHL-seuralta tutun vaikenemisen tien.

Adressi keräsi 827 nimeä sen puolesta, että Helsingin Jokerit Ry estää Jokerit-logon käytön KHL-seuralta.

Otan vapauden kopioida tähän näytille muutamia kommentteja kaikkien nähtäväksi. Toki ilman nimiä.



"Nyt olisi aika lopettaa joukkueen nimen ja logon raiskaaminen, ja tuoda joukkue pois KHL:stä, jos ei muuten, niin vetämällä logo ja nimi pois KHL jokerien käytöstä. En luule, vaan tiedän, että meitä on tuhansia jotka tätä ovat odottaneet, ja jotka ovat valmiita tekemään kaikkensa joukkueen selviytymisen eteen tämän KHL seikkailun jälkeen.

Vaikka Jokerit Ry olisi taloudellisesti riippuvainen KHL jokereista, ei tämä voi enää olla kestävä ratkaisu jatkaa toimintaa venäläisellä rahalla. Väitän, että Jokereilla on Suomen vahvin (tällä hetkellä uinuva) fanipohja, ja nimen ja logon vetäminen pois KHL joukkueelta ei tarkoita seuran loppua. Aikaa, rahaa ja oikeita ihmisiä se tulee tarvitsemaan, mutta meitä on edelleen paljon, todella paljon. Jokerien olemassaolo on historian saatossa ollut ennenkin monta kertaa katkolla, mutta kerta toisensa se on selviytynyt, ja niin se selviytyy tästäkin.

Voisin helposti kirjoittaa 50 sivua tähän mitä Jokerit minulle merkitsee, mutta tyydyn nyt vain toteamaan, että 2009 kuollut isäni haudattiin lipun kanssa, ja itselläni on Jokerit tatuointeja kaksikin kappaletta. Ne ovat vain minua varten, ja kannan niitä loppuelämäni mukanani, niin kuin kannan myös sitä minulle "oikeita" Jokereita sydämmessäni, ja se ei koskaan tule olemaan KHL jokerit, ei ollut sitä myöskään ennen Venäjän hyökättyä Ukrainaan."




"Helsingin Jokerit oli minulle elämääkin suurempi asia ryhdyttyäni kannattajaksi vuonna 2001 -aina vuoteen 2014, kun taival Venäjän sarjoissa alkoi. Kannattamimiseni on ollut tekohengitystä aina tähän päivään 22.2.2022 asti, kunnes siteeni joukkueeseen katkesi toistaiseksi. Jatkossa kannatan vain Suomen sarjoissa pelaavaa Helsingin Jokerit-nimistä jääkiekkojoukkuetta kera mittavin perintein."



"Vaikka en koskaan ole ollut jokereiden kannattaja tein tämän allekirjoituksen suomi kiekon puolesta ja venäjän hybridisodan vastustajana"



"Lopettakaa ihmisiä tappavien ja kiduttavien sortokoneistojen tukeminen, kiitos."



"Pysykää kovina! Jokerit on tekemässä yhtä Suomen häpeällisintä urheilutekoa!"



"Jotkut asiat ovat isompia kuin jääkiekko. "
Kiitos @-Ville-
Omakin nimi listasta löytyy.

Vaikka virallista ilmoitusta ei ole vielä Jokereilta tullut, niin tätä päivää olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että Jokerit tosta läpimädästä ryssäliigasta poistuu.

Tällä hetkellä tietty jääkiekko on todella pieni asia, kun miettii mitä Ukrainassa tapahtuu.

Nyt ei jaksa enempää aiheesta kirjoittaa, mutta kyllä olen itsekin ollut todella jakomielitautinen koko tämän surullisen khl seikkailun ajan. Myös siksi, että oma pikkukundi on jossain määrin innostunut lätkästä, ja Jokereista ja yhdessä olemme muutamissa peleissä käynyt, koska kyllä se Jokerit on niin syvällä sisälläni

Olympialaisten aikaan kundi kysyi multa "milloin Jokerit taas pelaa".
En tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan, mutta koko sydämestäni toivon, että kun seuraavan kerran Jokerit pelaa, niin pelaavat Suomen mestaruudesta, suomalais omistuksessa.

Silloin olemme taas paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös