Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 443 112
  • 4 839

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Blokatkaa epäsopivien nimimerkkien kirjoitukset. Itse olen blokannut useita nimimerkkejä, myös edellämainittuja, jo aikaa sitten, joten eipä tarvitse lukea turhaa vittuilua.
Turha riidellä, tai provosoitua, kun voi poistaa epäsopivat kirjoitukset pois.
-Tämä oli vain yksi näkökanta.
Lisäys. Ja heh.. varmaankin muutama on minut myös blokannut, ja sekin on oikein.

Tätä olen aina ihmetellyt. Jos joku tyyppi menee netissä niin tunteisiin, että vituttaa ja pelkkä viestin ohittaminen ei muuten onnistu, niin miksi ei blokkaisi?

Ei kai kukaan live-elämässäänkään väkisin hengaile tyyppien kanssa joita inhoaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tätä olen aina ihmetellyt. Jos joku tyyppi menee netissä niin tunteisiin, että vituttaa ja pelkkä viestin ohittaminen ei muuten onnistu, niin miksi ei blokkaisi?

Ei kai kukaan live-elämässäänkään väkisin hengaile tyyppien kanssa joita inhoaa.

Entäs kun tulee livenä vastaan jengiä, jota et voi vain "blokata"? Ilmiselvä kysymys tähän paikkaan. Samalla tapaa se periaatteessa netissäkin menee, sillä aina ne tietyt tyypit tulee vastaan kaikkialla missä palstalla liikut (no ehkä erinäisiä oikeita asiantuntijoita lukuun ottamatta). Ja joskus ketjut menee lukukelvottomaan kuntoon kun puoli palstaa on ignoressa, se vasta ärsyttää. Siitä syystä itse en vain yksinkertaisesti lue, enkä tule paikalle, eikä siihen tarvita ignooramisia. Teen samaa livenä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua ottaa kahden palstalaisen käytös nuppiin niin raivoisasti, että se on vetänyt minut sekä surulliseksi että hiljaiseksi. Nimimerkit @FASlapsi ja @Käyttäjänimetön. Kyseiset kaksi herraa ovat ala-arvoiseen tyyliin vetäneet minut mukaan sotkuun, joka liittyy heidän vuosikausia esiintyneisiin riitoihin ja kaunoihin abianoksen kanssa. Minusta tällainen on todella säälittävää.

Nämä kaksi senkärangatonta kastematoa ovat yrittäneet pelata minulla omaa peliään. Minua on pyydetty vaikenemaan asioista, joita abianoksesta on juoruiltu. Iljettävää paskaa. Nimimerkki FASlapsi, joka on palstan älykäs triplamestari ynnä huumoriveikko, on todellisuudessa karvainen ja pikkuruinen siimahäntä, joka pelkää, että hänen ala-arvoisia viestejään paljastettaisiin hänen vaimolleen. Säälittävä pelkuri.

Viime iltana, kun en suostunutkaan enää tanssimaan herrojen pillien tahtiin, nämä kaksi paskiaista ryhtyivät haukkumaan minua paskamaiseksi sekä mulkuksi ihmiseksi. Pillitetään kuin pienet lapset ja ilmoitetaan että nyt minä lähden täältä pois, ja katsos, herra FASlapsi on tänä iltapäivänäkin ollut paikalla. Katsopas vaan. Etpä lähtenytkään pois kuten taisit luvata.

Sen lisäksi Käyttäjänimetön puhui nimimerkistä abianos ERITTÄIN HALVEKSUTTAVAAN sävyyn muun muassa lapsensa tahallisena vahingoittajana sekä mielenvikaisena homoilijana.

Minusta kyseiset kaksi kerraa ovat ILJETTÄVINTÄ ja SURKEINTA PASKAA, mitä olen joutunut todistamaan täällä hieman yli kolmen vuoden aikana. Älytön määrä juoruilua, KIEROILUA, uhriutumista ja omaan paskaansa mukaan vetämistä vailla syytä. Minut on revitty KYSYMÄTTÄ mukaan tällaiseen ala-arvoiseen sontaan, jota halveksun syvästi koko rintakehästäni.

Arvon senkärangattomat ja toiselle ihmiselle säälittävää kaunaa kantavat kaverit @Käyttäjänimetön ja @FASlapsi: TE HÄVETÄTTE MINUA AIVAN SAATANASTI! Olen raportoinut teistä moderaattoreille ja voitte olla varmoja, että minulta ei heru teille enää MINKÄÄNLAISTA arvostusta. Hävetkää, vitun paskiaiset.

Lisäksi nimimerkin @Malkkinen tietojenkaivelu sekä toisten käyttäjien äidin ja lasten tiedononkimisesta julistaminen täällä on minusta erittäin raivostuttavaa sekä iljettävää paskaa. Ettäs kehtaat! Minä ja @banaaninviljelijä olemme erittäin tuohtuneita siitä, että moista käytöstä kehdataan harjoittaa täällä. Olen törkeällä päällä myös sinulle, säälittävä iilimato. Se että minä julkaisen täällä nimeni EI TARKOITA, että sinulla on oikeutta ILMOITTAA TIETÄVÄSI TIETOJA ÄIDISTÄNI! Hyi vittu! Oletko sinä muka mies? Minusta sinä, @Malkkinen, olet kahden muun herran tapaan SÄÄLITTÄVÄ PASKALÄJÄ! Häpeä, vitun kusipää.

Minulla on ollut tänään huono päivä. On ollut ahdistavaa ja pelottavaa. Siitä menee kiitos näille kolmelle herralle. En olisi uskonut KOSKAAN joutuvani kokemaan tällaista PASKAA rakastamallani kiekkopalstalla. En koskaan!!! Minua melkeinpä itkettää. On raivostuttavaa joutua kokemaan tällaista, vaikken ole tehnyt koskaan mitään ikävää täällä. En ole haukkunut, en ole haastanut riitaa, en ole provosoinut ja vittuillut, en ole tahtonut pahaa.

SILTI JOUDUN KOKEMAAN TÄLLAISTA HÄVETTÄVÄÄ VENKOILUA, joka on saanut sappeni kiehumaan lopullisesti.

Lisäksi nimimerkille @mikko600 sellaiset terveiset, että sinun useita kertoja harjoittamasi paskanheittäminen nimimerkkiä @Breeze Harbour kohti on minusta hyvin iljettävää kuraa.

Koko teidän sankareiden nelikkonne: HAISTAKAA PASKA!

Olen puhunut.

Kiitos.
Tervetuloa aikuisten maailmaan.

Mulla on ollut kaikenlaisia kokemuksia ihmisten kanssa, interneteitse sekä kasvotusten. Olen kohdannut hyviä ja huonoja ihmisiä. Usein tunnistaa heti, kumpaan porukkaan joku kuuluu, mutta ei aina. Jotenkin toivoisi, että omat elämänarvot pätisivät myös muihin, mutta eivät ne aina päde. Minä peräänkuulutan suoraselkäisyyttä, johdonmukaisuutta, rehellisyyttä. Nyt joku irvileuka tulee, ja sanoo että mitäs minä täällä teen, kun haistatin jo ajat sitten pitkät koko palstalle. No, silloin tuntui siltä. Nyt tuntuu tältä. Oman mielipiteensä saa muuttaa. Silti, en usko että kukaan täällä kykenee syyttämään minua selkäänpuukottamisesta. Minä osaan vittuilla päin naamaa, ei tarvitse tehdä sitä piilossa. Ja haluan myös sanoa ja tuottaa hyvää, kun aika on.

Enkä yhtään tiedä mitä on tapahtunut tai mistä nuoren veljeni purkauksessa on kyse. Puhun yleisesti vaan. Ollaan ystäviä, rakastetaan ja piis änd laav. Annetaan kaikkien jne.
 

Glove

Jäsen
Tervetuloa aikuisten maailmaan.

Mulla on ollut kaikenlaisia kokemuksia ihmisten kanssa, interneteitse sekä kasvotusten. Olen kohdannut hyviä ja huonoja ihmisiä. Usein tunnistaa heti, kumpaan porukkaan joku kuuluu, mutta ei aina. Jotenkin toivoisi, että omat elämänarvot pätisivät myös muihin, mutta eivät ne aina päde. Minä peräänkuulutan suoraselkäisyyttä, johdonmukaisuutta, rehellisyyttä. Nyt joku irvileuka tulee, ja sanoo että mitäs minä täällä teen, kun haistatin jo ajat sitten pitkät koko palstalle. No, silloin tuntui siltä. Nyt tuntuu tältä. Oman mielipiteensä saa muuttaa. Silti, en usko että kukaan täällä kykenee syyttämään minua selkäänpuukottamisesta. Minä osaan vittuilla päin naamaa, ei tarvitse tehdä sitä piilossa. Ja haluan myös sanoa ja tuottaa hyvää, kun aika on.

Enkä yhtään tiedä mitä on tapahtunut tai mistä nuoren veljeni purkauksessa on kyse. Puhun yleisesti vaan. Ollaan ystäviä, rakastetaan ja piis änd laav. Annetaan kaikkien jne.
En ainakaan muista, että olisit minua puukottanut selkään. Etkä ole tainnut vittuilla päin naamaakaan. Mutta mun itsemoderointi onkin aika korkealla tasolla. Monet viestit olet poistanut ennen postaamista. Ehkä turhaankin. Mutta kun ei ketään halua loukata niin mitä muutakaan sitä voi tehdä? Joka tapauksessa hyvää vappua @Evil
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ainakaan muista, että olisit minua puukottanut selkään. Etkä ole tainnut vittuilla päin naamaakaan. Mutta mun itsemoderointi onkin aika korkealla tasolla. Monet viestit olet poistanut ennen postaamista. Ehkä turhaankin. Mutta kun ei ketään halua loukata niin mitä muutakaan sitä voi tehdä? Joka tapauksessa hyvää vappua @Evil
Samoin sinulle.

En minä ainakaan halua, että kun minusta aika joskus jättää niin sanoisivat, elämään jääneet, että siinäpä oli vittumainen ja kiero mies. Hyvä kun kuoli. Mieluummin jättää sellaisen mielikuvan, että olisihan se voinut parempikin olla ja raittiimpi ja niin edelleen, mutta parhaansa yritti ja oli kiltti eikä kiusannut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaksi keskenmenoa ja sen jälkeen ero.

Eron kestän, koska onhan niitä ollut, naisia tulee ja menee, mutta noita ensin mainittuja en meinaa kestää. En, vaikka aikaa kuluu. Ottaa niin koville edelleen.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaksi keskenmenoa ja sen jälkeen ero.

Eron kestän, koska onhan niitä ollut, naisia tulee ja menee, mutta noita ensin mainittuja en meinaa kestää. En, vaikka aikaa kuluu. Ottaa niin koville edelleen.
Ei ole ajankohtainen asia omassa elämässä, mutta ymmärrän kuitenkin tavallaan tuskasi. Eräs tuttavapariskunta yritti lasta pitkään. Kolme kertaa meni kesken. Ei sittemmin ole halunneet puhua asiasta saati yrittää. Tuollainen laittaa miettimään omia murheita. Aina välillä tarvitsee tällaista muistutusta, että elämässä on vakavampiakin asioita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole ajankohtainen asia omassa elämässä, mutta ymmärrän kuitenkin tavallaan tuskasi. Eräs tuttavapariskunta yritti lasta pitkään. Kolme kertaa meni kesken. Ei sittemmin ole halunneet puhua asiasta saati yrittää. Tuollainen laittaa miettimään omia murheita. Aina välillä tarvitsee tällaista muistutusta, että elämässä on vakavampiakin asioita.

Kiitos ajatuksista. Tuota asiaa on vaikea kommentoida. Toisaalta olisi helpompaa, jos se olisi julkinen. Kyllä se silloinkin olisi satuttavaa, mutta ainakin kaikki tietäisivät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kouvolan veli, toivotan sinulle Ukon Voimaa ja kaikkea liennyttävää. Musiikki auttaa, ystävät auttaa, perskännikin joskus auttaa. Elämä jatkuu tai sitten se loppuu. Siihen asti, haistamaan Jaanaa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei ole ajankohtainen asia omassa elämässä, mutta ymmärrän kuitenkin tavallaan tuskasi. Eräs tuttavapariskunta yritti lasta pitkään. Kolme kertaa meni kesken. Ei sittemmin ole halunneet puhua asiasta saati yrittää. Tuollainen laittaa miettimään omia murheita. Aina välillä tarvitsee tällaista muistutusta, että elämässä on vakavampiakin asioita.

Tämän takia vihaan näitä "no, milloin te meinaatte lapsia tehdä" kysymyksiä. Kaverilleni hermostuin muutama vuosi sitten, kun hän tuohon tyyliin uteli, ja kysyin että mistä vitusta sinä tiedät, vaikka oltaisiin vuosia yritetty ilman tulosta? Ei kylläkään oltu, mutta ei hän sitä voinut varmaksi tietää.

Meillä tärppäsi käytännössä heti, kohta eletään jänniä hetkiä kun laskettu aika on jo hyvin lähellä. Mutta ei se minusta asiantuntijaa tee, tai oikeuta kyselemään muilta, että milloin teillä. Tiedän omastakin kaveripiiristä pariskuntia, joiden yritys on päättynyt useamman kerran liian aikaisin sairaalaan, kyyneliin ja epätoivoon. Pariskuntia, jotka ehdottomasti ansaitsisivat lapsen, olisivat upeita vanhempia. Mutta näitä kun ei reilusti jaeta, sekakäyttäjä Jonna jakaa persettä saadakseen seuraavan piikin ja pum, lapsi on tulollaan vaikka sitä ei edes haluta.

Toivotan voimia kaikille näiden asian kanssa painiville.
 

MegaForce

Jäsen
Yleisesti ei kyllä kannata mitään nettipalstaa pitää niin tärkeänä, että vittuuntuisi lähes tuntemattomista ihmisistä ja heidän kirjoituksista sekä mielipiteistä, vaikka ei samaa mieltä olisikaan. Jos kiusaamista tapahtuu niin silloin kannattaa todella vain blokata kyseinen käyttäjä eikä antaa arvoa sille, mitä joku tuntematon netissä kirjoittaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun ikää tulee lisää, niin luopumista tulee koko ajan lisää. Joskus nuorena sitä ei tiennyt eikä tajunnut. Viimeistään päälle neljänkympin elämä on myös luopumista.

Kävin tänään kaakossa luopumassa toisesta lapsuudenkodistani. Ensimmäinen meni jo. Mutta nyt puhuttiin talosta, jonka isä rakensi. Ja jonka autotallin seinään olin saanut maalata vapaasti. Jonka autotallissa leikittiin bändiä. Maalattiin naamaa ja leikittiin Nikki Sixxiä. Linnake, jossa olin turvassa. Siellä asui onnellinen perhe.

Hain sieltä viimeiset kamat. Vanhemmat siis muuttavat, ja muuttoa on hankaloittanut korona. Olen porukoiden takia onnellinen, että senioreina pääsevät kaupunkiin ja helpompaan asumismuotoon, mutta kyllä tuo vähän kirpaisi.

En itke perkele. Kotiseutu on sydämessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nummenkallion luopuminen yllä on sellaista johon en ole joutunut. Minä olen luopunut pikkuhiljaa. Varsinaista lapsuudenkotia mulla ei ole ollutkaan, kun ennen yläasteelle menemistä olin jo asunut viidellä eri paikkakunnalla ja kuudessa osoitteessa. Sitten vanhemmat erosivat, luovuin isästä kun hän kuoli, sitten luovuin isoisästäni kun hän kuoli, sitten kaksi parasta ystävääni kuoli, yksi kihlattunikin kuoli... Kuusi erittäin läheistä ihmistä olen henkilökohtaisesti kantanut monttuun. Vittu alkaa ottaa päähän tämä jatkuva ihmisten kuoleminen.
 

Glove

Jäsen
Luopuminen voi olla tuskallista. Minulla on nyt ensimmäinen äitienpäivä, jolloin äiti on enää vain muistoissa. Yleensä tuli käytyä äitienpäiväkahveilla ja joskus lounaallakin.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oma äitini on nukkunut pois jo vuonna 1996, ja silloin olin 12-vuotias. Aina nämä äitienpäivät vetää mielen haikeaksi, kun useimmilla on kuitenkin omassa ikäluokassani vielä äiti jota halata. Kohta saa taas lampsia haudalle, mitä äitienpäivä tarkoittaa omalla kohdallani. Nyt tuntuu vielä vähän erityisen surkealta, kun isäkin makaa sairaalassa toipilaana eikä tiedä palaako hän enää omaksi itsekseen.

Tässä nähdään elintapojen merkitys, koska äitini vei alkoholi ja isäni on elänyt epäterveellisesti koko elämänsä, niinpä kunnoltaan paras sukulaiseni on liki 90-vuotias mummoni joka on elänyt terveellistä elämää. Paljon pirteämpi kuin yksikään näistä 30 vuotta nuoremmista sukulaisistani.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Luopuminen voi olla tuskallista. Minulla on nyt ensimmäinen äitienpäivä, jolloin äiti on enää vain muistoissa. Yleensä tuli käytyä äitienpäiväkahveilla ja joskus lounaallakin.

Sama juttu täälläkin. Jotenkin on erilainen äitienpäivä Tietenkin iloitakin voi, koska lastemme takia vaimoni saa tästä päivästä kuitenkin nauttia.
 
5 vuoden suhde päättyi sitten tyttöystävän kanssa. Meni koko maailma alta. Olisi pitänyt pelata kortit vähän erilailla. Nyt oikeastaan pilasin koko homman väärillä valinnoilla ja sillä, etten kuunnellut toista oikeasti. Siinä oli mun nainen kenet olisin halunnut kihlata, perustaa perheen, hankkia lapsia mutta mokasin täysin koko homman.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari viikkoa sitten vajaa 2-vuotias taapero oli tapettu äitinsä toimesta, nyt Varsinais-Suomessa tutkitaan 4 kuukautta vanhan vauvan tappoa. Vetää todella surulliseksi ja en ymmärrä mitä noiden ihmisjätteiden päässä on pyörinyt tapahtumahetkellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vetää todella surulliseksi ja en ymmärrä mitä noiden ihmisjätteiden päässä on pyörinyt tapahtumahetkellä.
Samat uutiset täälläkin on pistänyt mielen matalaksi. Onhan tällaisia valitettavia tapauksia toki ollu aina, mutta kyllä on käynyt mielessä että varmasti tää korona-aika koettelee ihmisten mielenterveyttä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5 vuoden suhde päättyi sitten tyttöystävän kanssa. Meni koko maailma alta. Olisi pitänyt pelata kortit vähän erilailla. Nyt oikeastaan pilasin koko homman väärillä valinnoilla ja sillä, etten kuunnellut toista oikeasti. Siinä oli mun nainen kenet olisin halunnut kihlata, perustaa perheen, hankkia lapsia mutta mokasin täysin koko homman.

Olin itse tuossa tilanteessa seitsemän vuotta sitten, ja tuntui kyllä pitkään siltä, että suhteen loppumisen myötä meni kaikki muukin, juuri kuten tuossa edellä totesit. Samat itsesyytökset tuli tehtyä ja koettua, mutta kyllä se kliseinen aika parantaa haavat -lause toimii tässä(kin) asiassa oikein hyvin. Sitä tuli aluksi mietittyä, että miksi en osannut olla paremmin läsnä ja pyrkinyt enemmän siihen yhdessäoloon ja yhteisen tekemisen lisäämiseen, mutta näin jälkikäteen olen huomannut, että nuo ajatukset olivat täysin turhia. Minä nyt vain olen tällainen, joka viihtyy paljon itsekseen ja tarvitsee sitä omaa aikaa myös parisuhteessa ollessaan, vanhemmiten tämä asia on vain korostunut. Liian itsekäs ei saa olla, mutta itsestään pitää muistaa pitää huolta kaikissa elämänvaiheissa, ei täällä kukaan muukaan sinun hyvinvoinnistasi vastuussa ole.

Edit. Oikein paljon tsemppiä!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Pari viikkoa sitten vajaa 2-vuotias taapero oli tapettu äitinsä toimesta, nyt Varsinais-Suomessa tutkitaan 4 kuukautta vanhan vauvan tappoa. Vetää todella surulliseksi ja en ymmärrä mitä noiden ihmisjätteiden päässä on pyörinyt tapahtumahetkellä.
Nelikuinen vauva on oppinut jo hymyilemään... Voi näitä avuttomia ja viattomia pieniä ihmistaimia, toisen on tappanut äiti ja toisen ilmeisesti isä. Linssit huurtuvat, kun näitä järjettömän kamalia ja niin turhia tapahtumia ajattelee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nelikuinen vauva on oppinut jo hymyilemään... Voi näitä avuttomia ja viattomia pieniä ihmistaimia, toisen on tappanut äiti ja toisen ilmeisesti isä. Linssit huurtuvat, kun näitä järjettömän kamalia ja niin turhia tapahtumia ajattelee.
Sama täällä. En ole ns. lapsi-ihmisiä, mutta tällaiset saavat kyllä veren niin kiehumaan. Nykyään kun näkee otsikon, niin ymmärtää jättää lukematta ettei rupea vituttamaan niin että on koko päivä pilalla. Samoin on eläinrääkkäysuutisten kanssa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Veti hiljaiseksi "Ghost bike" joka oli tuotu Hertsikaan eilisen pyöräonnettomuuden jälkeen. Ei niitä kovin usein näe, mutta ovat pysäyttäviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös