Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 130
  • 3 229

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tapahtuipa äsken:
Vaimoni pitää kovasti "Töysäläisistä", siis piparkakuista. Kaupassa käydessäni totesin, että ne olivat taas saapuneet kaupan valikoimiin ja ostin yhden paketin. Töistä kotiin tultuaan vaimoni huomasi paketin oitis ja hihkaisi: "Kato, näitä... Ihanaa!"
Hän tuli luokseni halaamaan minua ja minä, ilmeisesti mitään ajattelematta, tarrasin häntä tisseistä ja totesin: "Ja näitä.... Ihanaa!"
Seurasi hetken hiljaisuus, mutta sitten vaimo purskahti nauruun ja minäkin uskalsin virnistää typerästi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
4061 kertaa kiitos ihmisille, jotka olivat Nordiksella. Ja kaikille jotka olitte tänään kattomassa oman suosikkijoukkueen peliä!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nyt vetää iloiseksi ja hymyn naamalle se, että yksin kotona ja telkkarista tulee Hercule Poirot. Tämä on sitä maanpäällistä taivasta ja niitä hetkiä, jolloin akku (=ihmismieli) latautuu. Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille jotka syövät lihaa ja liikkuvat autolla.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Olipas hyvän mielen juttu parista helsinkiläisestä teräspapasta. Olisipa hienoa olla edes etäisesti samassa kondiksessa tuossa iässä. Ylipäätään hienoa jos saa elää +75 ikään ja elämässä edelleen on elämänkumppani tai ystävä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä sekin hyvää mieltä tuo kun asunto on siisti. Etenkin kun asunto oli ehtinytkin tulemaan aika siivottomaan kuntoon. Maanantaina leipoessani sämpylöitä olin kömpelöinyt seesaminsiementen kanssa ja siemeniä tippui sillon paljon lattiallekin. Varsinkin keittiö oli muutenkin sekaisin leipomisurakan jäljiltä. Ja enhän minä noita sotkuja ollut jaksanut siivota kuin vasta nyt pois.

No nyt äsken siivosin ja asunto on taas siisti. Ja minulla on hyvä mieli. Minulla onkin itse asiassa tapana siivota asunto kaksi kertaa viikossa. Kerran arkisin ja kerran viikonloppuisin. Sellainen nopeahko siivous, ei mitään sen ihmempää paikkojen jynssäämistä. Tämä nykyinen asunto onkin siten pysynyt varmaan niistä asunnoista missä olen asunut niin siistimpinä. Ennen imuroin tyyliin kerran kuukaudessa, heh...
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Aamulla Twitterin inboxiin tullut viesti.
" Videolta tarkistettu, kyllä sinne se 3s jäi.. tai kaksi ja puoli, mutta menköön nyt.. Hyvin tuomaroitu muutenkin! "

Eilen päivän viimeisessä pelissä tuli lopulta ratkaiseva kori n,2-3sek ennen pelin päättymistä ja ajanottaja unohti pysäyttää kellon.
Itse näin että kelloon jäi se 2-3sek.

Kyllä nämä lämmittää. Hymy huulilla voi lähteä tämän päivän peleihin tuomaroimaan.
Ja yleensäkin, että pelataan näitä pelejä.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Dualshock 4-ohjaimissa toisessa X-näppäin (käytetään eniten) toimi huonosti ja toisessa oikea tatti "veti" ylös. Olin jo aikaa sitten tilannut uuden tatin mekaniikan, mutta näin eilen videon missä tuo ylösveto ongelma hoidettiin vaihtamalla tatin alaosaan sellainen metallinen anturi.
No otin siitä uudesta varaosasta vastaavan irti ja vaihdoin vanhan tilalle. Alkoi toimimaan eikä tarvinnutkaan tinata 12 kpl tinaustinnejä pieneen piirilevyyn.

Toisesta käänsin väliaikaisesti sen näppäinten alla olevan kumimaton toisinpäin ja nyt X toimii hienosti. Tosin kolmion paikalle laitettu entinen X:n kohta toimii huonosti, mut sitä käytetään vähemmän.

Lapset tyytyväisiä kun ei tarvi pelatessa manata ohjainten toimimattomuutta. Lisäksi jo uusi ohjain ja varaosia tilattu tulevaisuutta varten.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tällä viikolla 20km hiihtoa takana, huomenna vielä yksi kymppi lisää.

Koskaan aiemmin en ole tainnut lokakuussa hiihdellä. On tää parasta!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt oli Dead by Aprilkin tipahtanut viimein postiluukkuun, joten ei muuta ku nupit kaakkoon. Koittakaa kestää seinänaapurit.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapahtuipa äsken:
Vaimoni pitää kovasti "Töysäläisistä", siis piparkakuista. Kaupassa käydessäni totesin, että ne olivat taas saapuneet kaupan valikoimiin ja ostin yhden paketin. Töistä kotiin tultuaan vaimoni huomasi paketin oitis ja hihkaisi: "Kato, näitä... Ihanaa!"
Hän tuli luokseni halaamaan minua ja minä, ilmeisesti mitään ajattelematta, tarrasin häntä tisseistä ja totesin: "Ja näitä.... Ihanaa!"
Seurasi hetken hiljaisuus, mutta sitten vaimo purskahti nauruun ja minäkin uskalsin virnistää typerästi.

Olen useasti käynyt tuolla tehtaanmyymälässä kun mökki sijaitsee siinä melkein vieressä. Mutta viime vuosina ei ole ollut enää tehtaanmyymälää joten olen joutunut pettymään. Kaipa ne vielä siellä pipareita tekevät, mutta tehtaanmyymälä tuskin enää aukeaa.

Hyviä ovat kyllä ja täytyy aina yrittää piparia metsästää kun sielläpäin liikkuu.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Tämä video:


Keke on päällikkö.

Minkähänlaisia kertoimia olisi Iisalmessa tarjottu 1960-luvulla sille, että paikallisen eläinlääkärin pojasta ja pojanpojasta tulee F1-maailmanmestareita?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Syyskuussa tuli YT-neuvotteluiden seurauksena irtisanominen työpaikasta, jossa ehdin koko aikuisikäni (9.5 vuotta) olla. Epätietoisuus varjosti tämän hetken jälkeen ja kävin muutamassa työhaastattelussa kuulemassa - kiitos ei kiitos - lopputulokset, joka hieman latisti omaa fiilistä, koska en ole ihminen joka haluaisi vain maata kotisohvalla tekemättä mitään.

Maanantaina kuitenkin lorviminen vihdoin loppuu ja kymmenen vuoden tauon jälkeen lähden takaisin kouluun!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kerrankin tuli nukuttua seitsemän tuntia ilman että heräsin kertaakaan välissä. En muista ihan hetkeen heränneeni saman tien niin virkeänä kuin heräsin tänään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tein sen. Tai oikeastaan minun ei edes tarvinnut tehdä sitä itse vaan tämä ihastukseni kohde teki sen nyt sitten puolestani. Sanoi huomenet ja tuli juttusille. Voi kun merkitsi paljon, ja alkoi ihan hymyilyttämään. Naureskelinkin sitten, yksistäni toki.

En ollut niin hermostunutkaan nyt naisen läsnäollessa vaan paljon rauhallisempi. Minut oli pudotettu niin hyvin maan pinnalle viikonloppuna täällä.

Nyt on ainakin jää murrettu ja tuskin olen enää niin hermostunut hänenkään seurassa. Se on iso juttu ainakin töiden kannalta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä se vetää hymyn naamalle, kun saa joka aamu vaimolta piparia - "Töysäläinen" maistuu!

PS. Vaimo on kotoisin Kainuusta, ei Etelä-Pohjanmaalta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täällä taas - huomenta-päivää!

Niin, notta veti iloiseksi ja leveän hymyn naamalle, kun vastaleivottu mummu siinä aamutuimaan vieressä hykerteli.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sain tänään tietää että minulla on viisi peräkkäistä vapaapäivää joulun aikaan. Vapaaputki alkaa jouluaatosta ja viimeinen vapaapäivä on sitten maanantai 28.joulukuuta.

Innokkaana jouluihmisenä otan vapaat ilolla vastaan. Kyllä siinä ennähtää sitten joulua viettämäänkin. Ja kivasti rauhoittua joulun tunnelmaan.

Kaikella on sitten kyllä veronsa sillä minulla on tämän vapaaputken jälkeen kuusi peräkkäistä työpäivää ja uutenavuonnakin duunia. Mutta silti, hienoa että on joulu vapaana! Ja vieläpä viisi vapaapäivää silloin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei tää elo sittenkään ole yhtään huonoa.

Pieniä, mutta tärkeitä, juttuja tullut tänään useita. Selkätohtori sai selkäni väliaikasesti kuntoon. Toki töitä on edessä.

Yläkerran rouva sattui samaan hissiin tyttärensä kanssa. Tytär on täällä syöpähoidossa, kun Luxemburgissa ei kuulemma saa niin hyvää hoitoa kuin täällä. On jo voiton puolella. Yläkerran rouva on 90+ ja ihanan iloinen kun nähdään.

pojat, tytöt, miehet, naiset ja muutkin; on monta hyvää syytä olla onnellinen. Tänäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös