Veskun hahmo?

• 1 328
  • 13

Veskun hahmot?

• J.P.Kusela

Ääniä: 1 2,5%
  • Auvo

Ääniä: 2 5,0%
  • Nasse-setä

Ääniä: 6 15,0%
  • Uuno

Ääniä: 31 77,5%

• Äänestäjiä
    40

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tänään kuulin pitkästä aikaa J.P.Kuselan biisin..Edelleenkin mahtavaa!

Kyllä se toi J.P. on ja hyvänä kakkosena Uuno.
:cool:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uunopas. Mutta minä en saa millään päähäni, mikä hahmo toi Auvo oikein oli? Muistan että jossain show:ssa se esiintyi, mutta en muuta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä se on Turhapuron Uuno, joka saa ääneni. Ilmeisesti olen sen verran nuori, etten tiedä mikä tuo Auvo-hahmo on. Kaikki muut sitten ovatkin tuttuja, joista siis Uuno on ykkönen.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Auvo on..

..se "kliffaa hei!" -äijä.

Vesku

Jäsen
Kyllähän mun tähän pitää vastata...:cool:

Uuno näyttää noista selvästi parhaimmalta. Kuselasta tiedän vain sen Naurava kulkuri -biisin ja Nasse-sedällä on pieni rooli, mutta sen sijoittaisin listalla kakkoseksi.

G

Guest

Vesku on selvä Uuno...

Kaikki ovat hyviä Veskun roolihamoja, mutta kyllä kai sentään Uuno Turhapuro on selvä ykkönen elokuvien ja tv-ohjelmien perusteella...:D

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta kai Uuno Turhapuro. Sehän on jokaisen terveen suomalaismiehen roolimalli ja suurin idoli.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ja tässä lisää urheiluelämästä:

-nyrkkeilijä, futisveskari (FinnPa), lätkäveskari (Zoom), käsisveskari (FinnPa), biljardipelaaja.... Loistava kaveri!!

Bob77

Jäsen
Johtaja Uuno Turhapuro

Mun tekis mieli jakaa ääneni noille kaikille roolihahmoille!
Kyllä se uuno on ihan ykkönen, eihän siitä mihinkään pääse.
Auvo on ehkä näistä kuitenkin se toiseksi "kliffoin" roolisuoritus veskulta, mutta ei se Nasse-Setä jää paljoa pekkaa pahemmaksi...
J.P.Kusela saa näin ollen ottaa haltuunsa sen heikoimman sijoituksen vaikkakin "Nauravan Kulkurin" sulosointujen kuuleminen saa kertatoisensa jälkeen suupielet leveään hymyyn. Hyvä Vesku!
"Uuno, Uuno on numero YKSI...Uuno..."

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Kyllä Uuno "Vaimo, missä on retkeilykalsarini..." Turhapuro on ehdoton ykkönen, vaikka kieltämättä osa pätkistä on aika turhia. Legendaarisia silti.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Uuno on numero yksi.

Armeijan leivissä leffan biljardi- ja tenniskohtaukset ovat parhaimpia urheilukohtauksia suomalaisessa elokuvassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy