Vesa Keskisen mediaristiretki aikalaisten silmin!

  • 7 084
  • 33

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, katselinpa tuossa eilen televisiosta tullutta Maria Veitolan toimittamaa Maria, Maria -ohjelmaa, jossa vieraana keikkui ja keikisteli värikästä elämää elävä tuurilainen, hetero ja joltistakin roskalehtijulkisuutta nauttiva kyläkauppiasguru ynnä suuri ajattelija, Vesa Keskinen.

Asiaa tarkemmin tuntemattomille kerrottakoon, että kyseessä on nykypäivänä harvinaisempi oikeasti toimitettu ja älyllisestikin viihteellinen haastatteluohjelma, jossa em. Maria Veitola haastattelee lähinnä julkisuuden henkilöitä.

Yhtä kaikki, eilisessä ohjelmassa em. kyläkauppias päätyi itsensä pelleksi tekemisen ja totaalisen älyjäätymisen ohella julistamaan, että vuonna 2008 hän tulee paitsi voittamaan median, myös pistävänsä killumaan, tahi polvilleen, kaikki häntä kaltoin kohdelleet tahot ja henkilöt.

Samaan syssyyn tämä halpahalli-don quijote julisti vielä suomalaisen median läpimädäksi ja esimerkkien valossa pää täristen kertoi mm. eräästä kameraepisodista, jonka päätteeksi Vesa kyörättiin putkaan kuin konsanaan isompikin kekkeruusi ja kokovartaloretale.

Ajattelinkin asiain tässä valossa olla puoleeton ja ahtisaarimainen kriisitarkkailija ja avata ketjun, jossa seurataan aikalais-silmin ja vailla paatosta ynnä mediataustaa, herran ristiretkeä, tahi jopa via dolorosaa, valitsemallaan tiellä.

Jotta tämäkin asia ei menisi pelkäksi ulkoiseksi arvioinniksi, päädyn ehdottamaan, josko mekin osallistuisimme Vesan ristiretkeen antamalla ohjeistusta, vinkkejä ja tukea hankkeelle, koska em. sodanjulistusta ei nyt valitettavasti saa enää tekemättömäksikään edes vetoamalla vaikkapa humalatilaan ja siitä seuranneeseen patologiseen arvostelukyvyn puutteeseen.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Oletko varma tuosta hetero -luonnehdinnasta? Huhupuheiden mukaan Keskinen aterioi Antti Tuiskun kanssa alastomalta mieheltä. Siihen verrattuna joku kuvitteellinen Sillanpään ja Föhrin ryyppyilta dtm:ssä on mietoa kamaa.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Vesan "Uuno Turhapuro" Keskisen tulisi naapurimaasta käydä bongaamassa se kauniimpi prinsessa, jonka jälkeen onkin aiheellista julistaa mies Suomen kuninkaaksi. Linnahan hänellä jo on.
Digitaalisen kamerakännykkäajan-saturomantiikkaa parhaimmillaan, kun Vesa linnansa torneilta torjuu verenhimoisia paparazzeja, tuulipukuun sommistautuneen Tarja "Tarja Halonen" Halosen kahmiessa ale- tonnikalaa ja akvaariokalaruokaa alakerrasta, median keskittyessä tarjous-laarien siniveriseen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oletko varma tuosta hetero -luonnehdinnasta? Huhupuheiden mukaan Keskinen aterioi Antti Tuiskun kanssa alastomalta mieheltä...

Niin, ko. ohjelmassa todellakin aterioitiin alastoman suomalaisen miesvartalon päältä.

Parasta ko. tapauksessa oli Keskisen suoranainen ja fundamentalistisen homokammoinen paniikkitila kun paljastui, että nyt syödäänkin sushia miehen päältä.

Itselleni tuli välittömästi äijän sakkaamisen tasosta mieleen, että vain seksuaalisuudestaan todella epävarma ihminen voi jäätyä noin pahasti. Samassa tilanteessa ollut Antti Tuisku ei ollut moksiskaan vaan otti tyynesti puikot ja rupesi pistämään sushia naamariin.

Vesa sen sijaan vääntelehti kuin turistiripulia kärsivä balettitanssija ja sönkkäsi jotain, että saako ottaa tyttöystävän katsomosta mukaan, koska ei ole vahvana heterona tottunut näin rankkoihin juttuihin.

Muutenkin herra oli ohjelman haastattelussa niin pahassa syväjäässä, että toimittaja Veitolan ei tarvinnut edes avata suuta, kun tämä älykääpiö jo putosi rattailta. Tuli oikein mieleen tämä legendaarinen Rahnasto-Turhapuro -ottelu sillä erotuksella, että Vesa ei tainnut saada edes kenkiä jalkaan.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
scholl kirjoitti:
Huhupuheiden mukaan Keskinen aterioi Antti Tuiskun kanssa alastomalta mieheltä.

"Söivätkö makkaraa"?

Harmi että meni kyseinen ohjelma siut suu, niin kuin Raumalaisittain sanotaan. Aikaisemmin olen pääsyt todistamaan mm. Uutisvuodossa Vesan jäätymisiä, ja tätä onkin hyvä aina muistella jos luulee itse joskus jäätyneensä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
"Söivätkö makkaraa"?

Harmi että meni kyseinen ohjelma siut suu, niin kuin Raumalaisittain sanotaan. Aikaisemmin olen pääsyt todistamaan mm. Uutisvuodossa Vesan jäätymisiä, ja tätä onkin hyvä aina muistella jos luulee itse joskus jäätyneensä.

Mattimyöhäset voivat katsoa ohjelman Ylen Areena-sivuilta.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Muutenkin herra oli ohjelman haastattelussa niin pahassa syväjäässä, että toimittaja Veitolan ei tarvinnut edes avata suuta, kun tämä älykääpiö jo putosi rattailta.

Kuten eräässä toisessa ketjussa kirjoitin, minusta Keskinen oli jurrissa. Puheesta ei saanut selvää senkään vertaa kuin yleensä ja jutut olivat umpityhmiä. Edes Matti Nykänen ei kykene puhumaan noin pahasti läpiä päähänsä.

"Sut mä voisin ottaa. Ootsä hyvä", kyseli Vesa juontaja Veitolalta, joka kieltämättä on kivan näköinen nainen.

Se sushin syönti alastoman miehen päältä oli tosiaan aivan huippujuttu. Vesaa ei meinattu saada millään istumaan äijän viereen. Sen sijaan Tuiskulla ei tehnyt heikkoakaan. Kehaisipa vielä, että kyllä suomalainen miesvartalo on kaunis ;).

Ei hyvänen aika Vesa Keskinen. Jos jutut eivät tuosta parane, rupeaa kohta bisnes kärsimään. Sietämätön tyyppi.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Ajoin eräällä reissulla vartavasten k.o kyläkauppaan. Ensiksi en tajunnut olevani perillä. Luulin sitä joksikin lähiseudun ladoksi.Kävin sisällä,peruskamaa, mitään en ostanut.Kassoilla hinnat lyötiin manuaalisesti,ei ollut viivakoodin lukijoita.
Yleensä suhtaudun myönteisesti ja ihaillen rohkeisiin ja hyvin pärjänneisiin yrittäjiin.Tämän ladosta myyvän VäärinKirjoitetulla taikauskolla pelleilevän Aku Ankka- miehen menestystä en kuitenkaa kertakaikkiaan käsitä.
Osaako hän laulaa?
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Sattumalta katsoin itsekin ko. ohjelman ja ihmettelin oikein ääneen, että onkohan tuo Keskinen a) oikeasti tyhmä vai b) täysin kamoissa.
Harvoin olen nähnyt noin surkeaa esiintymistä keneltäkään julkisessa mediassa. Tekstailin asiasta muutamalla "piireissä" pyörivälle tuttavalleni ja ihmettelin edelleen, että onko tuo Keskinen oikeasti noinkin tyhmä vai kuvittelenko vaan. Kaikilta tuli samansuuntainen vastaus: Kyllä se oikeasti hieman mattinykäsmäinen tohelo on. Ihmettelen kyllä miten on tuollaista bisnestä pystynyt pyörittämää, taitaa olla hyvät assarit.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Oletko varma tuosta hetero -luonnehdinnasta?

Kyllähän huhuja on liikkunut eräästäkin kauppiaasta ja Idols-kakkosesta.

Huhujahan nyt aina liikkuu ja julkisuuden henkilöistä etenkin.

Kovin kova oman heterouden painottaminen saattaa tosiaan tarkoittaa, ettei kaikkia komeroita ole vielä avattu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Oikeinko Keskinen mainitsi ettei hän ole tuonut yksityiselämäänsä julkisuuteen? Taisi puhua paskaa äijä. Joskus aiemmin kun on tullut erästäkin numeron nimellä kulkevaa sontaläjää selailtua, siellä oli ukuli milloin milläkin reissulla kyseisen lehden kuvaajan ja reportterin kanssa, sattumalta varmaankin osuneet samalle matkalle. Ei se olekaan enää kivaa kun silittävä käsi onkin alkanut lyömään.

Nykäsen mediaesiintymiset on sentään ajoittain jopa hauskoja, Veskun kiemurtelu lähinnä noloa katsottavaa.

EDIT: Unohdin vallan antaa tukeni Vesalle, peitsi tanassa taistoihin! Tapa ne!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän Vesa omaisuuttaan itse ole tehnyt, vaan pääosin perinyt. Ne Veljekset Keskinen olivat Vesan isä ja setä, ellen nyt ihan hakoteillä ole. Ja se, että omaisuus ei ole mennyt vaan vieläpä lisinyt, on osoitus nk. kansan syvien rivien loppumattomasta typeryydestä.

Niin, ja Vesa itse on julkisuuskuvansa perusteella Suomen vanhin teini. Poikapissis.
 

d2uce

Jäsen
Voi Vesa sentään. Vesa Keskinen, tuo Tuurin Matti Nykänen. Kyllähän tuo oli humalassa, tai sitten aidosti aivan älyttömän tyhmä.

Antti Tuiskun reaktio Keskisen "Se on isänmaallisuutta" -kommenttiin on kyllä priceless kamaa. Tuli mieleen, että ehkä tuossa ruokailutilanteessa Tuisku yritti vähän uunottaa Keskistä noilla kommenteillaan.

Mutta tietenkin tuen kaikin mahdollisin keinoin Akuankka Keskisen taistoa ja toivon sydämestäni, ettei tälle miehelle enää viritettäisi ansoja.
 

Erik Loka

Jäsen
Vesa on tehnyt itsestään pellen, Vesa on te-te-te-te tehnyt..

Jos haluaa pysyä poissa otsikoista, niin ensimmäisenä en ehkä suosittelisi menemään televisio-ohjelman kuvauksiin juovuksissa.

Tuo Sushiepisodi olikin jo huikeaa. "Sa-sa saanks mä pyytää mun tyt-tyttöystävän tänne..?"

Hyvä(nnäkönen) tuo juontaja muuten.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mutta tietenkin tuen kaikin mahdollisin keinoin Akuankka Keskisen taistoa ja toivon sydämestäni, ettei tälle miehelle enää viritettäisi ansoja.

Eikö tähän kävisi George W. Tyhmemmän sekoilema sananlasku, nyt toivottavasti oikein tulkittuna: "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."

Kai se julkisuus sitten on niin mahtava houkutin että ansaan mennään kerta toisensa jälkeen, eikä tarvinne paljon houkutella. Ehkä hän on mies joka ei osaa sanoa ei.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eihän Vesa omaisuuttaan itse ole tehnyt, vaan pääosin perinyt. Ne Veljekset Keskinen olivat Vesan isä ja setä, ellen nyt ihan hakoteillä ole. Ja se, että omaisuus ei ole mennyt vaan vieläpä lisinyt, on osoitus nk. kansan syvien rivien loppumattomasta typeryydestä.

Joskus luin juttua kyläkaupan historiasta, ja kyllä siinä ainakin kävi ilmi, että Vesan aikana suurin kasvu on tapahtunut. Esim. asiakasmäärä on tuplaantunut kuuteen miljoonaan kävijään Vesan aikana.

Milloin olet viimeksi käynyt Tuurissa? Kansan typeryyttä en ala kiistää noin yleisesti, mutta kyllä siellä on nykyään varsin moderni ja hyvällä valikoimalla varustettu ostoskeskus. Ei se millekään stockmanneille pärjää, mutta kyllä muut hypermarketit jäävät Vesan jalkoihin. Minua se ei liiemmin enää iske, mutta sen verran voin sanoa, että liki vuosittain tuolla tulee käytyä pohjalaisten kavereiden morjestusreissulla, ja viimeisen kymmenen vuoden aikana se on kehittynyt halpahallimeiningistä ihan ok paikaksi. Ravintola nyt melkoinen karvalakkiviritys, mutta tavaratalon viihdeosasto on suht laaja, samoin musiikki ja elektroniikka. Lisään vielä sen, että itse arvostan kuitenkin enemmän rauhallista meininkiä ja hyvää palvelua kuin Keskisen hälinää ja kiireisiä myyjiä, enkä erityisemmin enää jaksa innostua koko paikasta. Ei se silti mikään varastomyymälä enää ole, ja varsinkin ruokapuolella on melko edullistakin.

Vesan persoonaan en jaksa sen kummemmin puuttua. Ei kutita mun pallejani.
 

scholl

Jäsen
Kyllähän huhuja on liikkunut eräästäkin kauppiaasta ja Idols-kakkosesta.

Siis kenestä kauppiaasta?

En tajua kyllä tuota Idolsiakaan kun tuntuu, ettei sinne juuri heteroita mene. On Tuisku, Ari Koivunen ja muut kumppanit. Juontajakin taitaa olla niitä miehiä. Ellen ja Jone tsiisus sentään heitäkin. En tiedä kumpi on vaimo ja kumpi ei. Molemmilla taitaa olla melkoinen aatamin omena, mutta muuten... Jännä nähdä, koska Big Brother voittaja ja se Sub TV:n chatjuontaja menevät Idolsiin.

Vesa Keskinen on oikeasti kuten Aku Ankka. Se johtuu siitä, että mies ei zoukilla hölmöile, vaan yrittää tosissaan, mutta kyläkauppaa lukuunottamatta kaikki menee perseelleen. Kuten nyt yksityiselämä ja julkisuusasiat.

Harmittaa jotenkin vähemmistöseksuaalisuuksien pitäminen siistinä muotijuttuna.
 

scholl

Jäsen
Eihän Vesa omaisuuttaan itse ole tehnyt.

Tuosta olen kyllä eri mieltä. Keskinen on tehnyt pienestä kyläkaupasta valtavan kyläkaupan. Ja jokainen voi miettiä sitä, että kumpi tuo omaisuutta - pieni kyläkauppa vai valtava kyläkauppa. Vähän sama juttu on Lidlin kanssa. Tottakai Dieter Schwarz peri yrityksen faijaltaan, mutta se oli pieni yritys ja Dieter itse perusti tuon discounter ketjun. Eli siis kyllä hän on tehnyt reilun 10 miljardin omaisuuden itse, vaikka yrityksen onkin perinyt.
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
Keskisellä on hyvä pr-strategia; mies on ulkoistanut firmansa mainostamisen kohderyhmän parissa suosittuihin medioihin seikkailemalla artikkeleissa milloin milläkin tavalla, joissa artikkeleissa kuitenkin mainitaan aina miehen status, firman nimi ja sen sijanti + joku attribuutti paikasta.

Julkisuus on kuitenkin vapaaehtoista, l. toimittajien puheluihin ei tarvitse vastailla tai huomioida heitä millään tavalla. Keskinen on havainnut sen hyvänä myynninedistämiskeinona.

Periaatehan toki on, että hänelle maksetaan kunnes kilpailijat maksavat ilmoituksista kys. medioissa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
muy bien junnupesä

Todettakoon suht lyhyesti että asiaan paneutuneena Keskisen ja Cicciolinan yhteinen Ferrari-kuva on photoshoppia ja kuvamanipulaatioita harrastaville tietokone- ja viihdeihmisille paras osoitus siitä että joskus räävittömimpiä taidekuvia syntyy ihan ilman editointia, ja että loppupeleissä Monty Pythonin ja Frank Zappan biiseissä ja sketseissä esiintyvät absurdeimmatkin hahmot ovat oikeasti vain mukahauskuuksia aidosti ja vielä aidommin esiintyvien ns. oikean elämän ihmiskomedioiden rinnalla. Ts. yksikään koomikko ei pystyisi samaan mihin Keskinen parhaimmillaan pystyy.

Elämälläni ei olisi ihan samaa merkitystä ilman Vesa Keskisen tyylisiä aitoja törkysankareita.

PS. se Keskisen entinen poliisipesä oli kerran kahvilla tuossa Hämptonin torilla. Kivasti hame hulmusi ja paljasti pikkarit. Kaikkia Keskisen oikeita saavutuksia arvostavana, siinä meisselin värähtäessä, olin pienen hetken ajan eniten nöyränä tuosta hyväkuntoisesta kimalaisesta. WUH!
 
Maria: Pitäiskö sun tarkistaa vähän sun naismakua?
Vesa: Ööö... en kuitenkaan aio siirtyä ... heteroista

Keskisen "kansainvälisyys on isänmaallisuutta" -kommentin jälkeen Antti Tuisku virnistää veikeästi katsomoon. Sushipöydän äärellä Vesa vielä jahkailee tuskaisena, kun Tuisku on istuutunut jo aikaa sitten. Lopulta Vesa tiedustelee, että meneekö tämä tv:seen ja nyppii tikuilla miehen rintakarvoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vesa oli kyllä koomassa. Oli sillä jotain ajatusta noissa jutuissaan, mutta ne jäi kitalakeen kiinni. Kummallista mokeltamista.

Täytyy silti sanoa, että hiukan minuakin visvottaisi syödä ihmisen kropalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös