Mainos

Veroehdotus-gallup

• 2 579
  • 44

Palautusta vai mätkyjä?

• Kyllä! Ihanaa! Palautusta tulee.. :)

Ääniä: 55 57,3%
  • Ei! Voi surkeuksen surkeus! Mätkyjä mätkyjä..:(

Ääniä: 15 15,6%
  • En tiedä, sillä vielä ei ole verokarhun kirjettä tullut..

Ääniä: 18 18,8%
  • En kommentoi..

Ääniä: 8 8,3%

• Äänestäjiä
    96

Pioneer

Jäsen
Eilen sain oman veroehdotuksen käsiini ja yllätyksekseni siellä komeili peräti 167 euron palautukset. Tiesin kyllä saavani palautusta, mutta oletin verottajan heltyvän antamaan vain jokusen kympin, mutta tuollainen vanha tonni lämmittää mieltä kyllä kovasti.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jokunen satanen tuli kotiin päin.

Vituttaa muuten tuossa veroehdotuksessa se, että siihen joutuu joka jumalan vuosi tekemään samat korjaukset. Itselläni esim. on noita elareita maksettavana ja joka kertaa joutuu erikseen lähettelemään lippuja ja lappuja sinne. Luulisi, että ymmärtäisivät kerralla ja se vähennys pysyisi siellä niin kauan kun sopimukset ovat voimassa, mutta ei kun ei.

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti t4
Mitähän pitäisi tehdä, että pääsisi veroehdotuksen piiriin?

Alkuvaiheessa lähdettiin liikenteeseen kokeilulla, jota laajennettiin koska koettiin sen toimivan hyvin. Kysyn mielenkiinnosta samaa kuin t4 eli miksi veroehdotusta ei laajenneta kattamaan kaikkia? Siihen on varmaan joku järkevä taloudellis-tekninen syy.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Aksu
Alkuvaiheessa lähdettiin liikenteeseen kokeilulla, jota laajennettiin koska koettiin sen toimivan hyvin. Kysyn mielenkiinnosta samaa kuin t4 eli miksi veroehdotusta ei laajenneta kattamaan kaikkia? Siihen on varmaan joku järkevä taloudellis-tekninen syy.

Ei kai mitään muuta kuin se, että osan ihmisistä henkilöverotus on niin vaikea toteuttaa ja esim. metsän omistamisesta maksettava veron määrä vaihtelee vuosittain. Kaiketikin valtaosa niistä henkilöistä, jotka eivät veroehdotuksen piirissä ole, omistavat jotain, joka tekee verottamisesta konstikkaampaa.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Aksu
Alkuvaiheessa lähdettiin liikenteeseen kokeilulla, jota laajennettiin koska koettiin sen toimivan hyvin.

Mutta nytpä on ilmeisesti niin, että tuota ei laajenneta enää yhtään ja sen vuoksi, että se ei olekaan enää toiminut ollenkaan hyvin. Ja jos omista veroehdotuksistani voisi vetää johtopäätöksiä, niin enpä ihmettele tuotakaan ollenkaan.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Siinäpä herra Karhu ehdottelee, että maksaisin vielä reilu 550 € lisää. Saa sitä ehdotella kaikenlaista... jahka pistän vähennyksiä kehiin, niin taidan päästä saamapuolelle.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Aika heikosti meni, ajattelin, että olisi tullut takaisin jotain pari sataa edellisvuosien malliin... Tulikin tuhat ja pari sataa...

Joululahjoja on siis tiedossa lähisuvulle :D

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
85 euroa tuli takaisin. Odottelin muutamaa kymppiä, mutta enemmän tuli.

Ihan tyytyväinen olen.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Reilut 500€ tulee takaisin, vaikka laskeskelin itse joutuvani maksamaan muutaman satasen. Vaan eipä tuo haittaa, päinvastoin.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Roisit mätkyt, toistaiseksi

Niin, itselleni lätkäístiin yli tuhannen euron mätkyt.

On tosin mainittava, että kun täytän työmatkakuluni em. lomakkeeseen, niin kassavirta kääntyy minulle suosiolliseksi.

Täältä tähän

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Mitä helv... minulle tuli kyllä tommonen kirje ja verottaja kehtas ilmottaa että olen niin köyhä ettei tarvinnut maksaa kokovuotena veroja. no kyllähän opiskelija 1409€ vuositulolla hyvin pärjää tuleehan siinä ruhtinaalliset 117 € kuukausituloksi.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hieman yli 80€ tulee takaisin eli aika hyvin pystyin arvoimaan tuloni. Ihan hyvältä tuntuu, koska olin jo henkisesti varautunut hieman maksamaankin.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palautusta tulee rapiat 780 ekua, mikä ilolla todettakoon. Tosin osasin odottaakin jotain tuollaista, sillä viime vuonna ennakonpidätys% oli yläkanttiin. Eli valtiolla "lainassa" olleet rahat palautuvat takaisin Eino-Miehen haltuun.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vittu. Laskelmissani petti joku ja pahasti kun arvioin olevani lähellä nollatulosta. No, maksettavaa tulikin n 300 euroa. Saas nähdä kunhan tuon muutosilmoituksen jaksaa rustata paljonko tuota summaa saa hilattua alaspäin...

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Roisit mätkyt, toistaiseksi

Viestin lähetti ervatsalo

On tosin mainittava, että kun täytän työmatkakuluni em. lomakkeeseen, niin kassavirta kääntyy minulle suosiolliseksi.

Täältä tähän

Itselläni tuo summa oli ~180 juuroa pakkasella, mutta matkavähennyksiä tulee kanssa aika mukavasti eli reilusti plussalle täälläkin päästään.

Saatko erva sumplittua nuo matkavähennykset ihan oman auton käytöstä vai julkisten kulkuneuvojen mukaan (lue:juna)?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy