Veikkausliiga

  • 1 960
  • 21

Kuka voittaa veikkausliigan 2004

  • Haka

    Ääniä: 7 6,9%
  • Hjk

    Ääniä: 36 35,6%
  • Lahti

    Ääniä: 5 5,0%
  • Inter

    Ääniä: 4 4,0%
  • Mypa

    Ääniä: 15 14,9%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 34 33,7%

  • Äänestäjiä
    101

Skorppari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja tutkapari Jalkanen & Jäminki.
Niin eli kuka voittaa veikkausliigan........Itse uskon mestaruuden menevän Tampereelle tai Helsinkiin ja toivon että Jazz ei olisi ihan putoamiskarsinnoissa...
 
Viimeksi muokattu:

Miguel

Jäsen
Onpas harvinaisen laiska ketjunavaaja. Ihme juttu, että ei löydy viitseliäisyyttä laittaa kaikkia liigajoukkueita mukaan äänestykseen. Otsikonkin olisi voinut toki muotoilla paremmin, Veikkausliiga 2004 -ketjuhan on jo olemassa.

Itse aiheeseen en sano tällä erää mitään, vähiin on jäänyt joukkueiden pelaajakaarteihin perehtyminen toistaiseksi.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HJK sen kyllä taas vie. Niin moni pelaaja jatkaa myös tällä kaudella, niin eipä tule itse peliinkään paljon muutoksia. Tulevasta kaudesta tulee niin samanlainen kuin viime kaudesta. Litmasen läsnäolo tuskin paljon vaikuttaa Lahden menestykseen. Vaikka tänään nähtiin jo muutamia hyviä pallon siirtoja Litmaselta.
 

Pioneer

Jäsen
Tampereen suuntaan se kääntyy. United vaikuttaisi minun silmääni paperilla kaikkein kovimmalta joukkueelta puolustussuuntaan pelattaessa. Uskon vahvasti myös Pohjan sekä Scheweleffin yhteistyön olevan riittävän tehokasta kovimpiakin Veikkausliigaseuroja vastaan. Lisäksi hirvittävä siirtyminen tunnelmallisesta Tammelasta kolossimaiseen Ratinaan tuo TamU:lle pari säälipistettä.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MyPaan uskon aina. Lähellä ollaan oltu jo vuosia ja tänäkin vuonna mestaruuteen on kaikki edellytykset. Saviniemi saisi olla taas mahdoton paikka voittaa vierailijoille.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ja. Vi älskar F-F Jaaro..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
MyPa on ikuinen hopeajoukkue, HJK voittaa tänä(kin) vuonna. Fc Jazz sijoittuu kaikkien yllätykseksi sijalle 9. Eikä pelkkä Litti Litmanen riitä nostamaan Lahtea mitaleille.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Itse veikkaan TPS:ä, alkukausi alkanut täydellisesti ja pisteitä on vaikea hakea Kupittaalta, vieraissakin on mennyt ihan hyvin! Hjk tulee vielä kovaa, mutta uskon myös Hakan olevan kovassa iskussa ja on mahdollinen voittaja suosikki!
TamUn en usko vievän mestaruutta! Vaikka kovalla jengillä sekin on mukana!

-stouni-
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
FC Jokerit... 6-7 vuoden päästä siis. Tällä kaudella mestaruuden vienee AC Allianssi!
 
Veikataan nyt Allianssia.

Vituttaa vain tuo kaikki-on-stadissa asenne kun Radiosta kuuntelin ennakkoa HJK-TP-47 ottelulle niin eiköhän tuo studiojammu tokaise loppuun että " ...monet ennustavat hjk:lle murskavoittoa..." Vaikka HJK:lla on niin ja niin monen voiton putki koti"stadionillaan" niin ei sitä aina tarvitse aliarvioida vaikka joukkue olisikin Torniosta ja sarjanousija ja köyhä ja etc. Pelihän päättyi sitten 1-1. Ja TeePee oli lähempänä voittoa. Siinäpäs opitte!

Sama homma iltasanomissa: Vastustaja löi HJK:n Keith Armstrongia.
Siis että vastustaja? Kenelle? Kuka?
Siis eli HJK on itsestään selvyys, ja Inter on jotain ihan muuta. "Kandee" miettii meneköö kyseinen lehti myös Kehä kolmosen ulkopuolelle... Meneekö?
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Jaahas huomasin että TPS ei ollut vaihtoehdoissa. Noh ei se mitään, ei tepsistä nyt ehkä vielä ihan mestariksi, mutta sitä ihmettelin kovasti että TamU kuului ryhmään muut. Veikkaan siis TamU:a... tai TPS.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Eiköhän HJK hoida lopulta taas kerran homman - valitettavasti. Saas nährä, paljonko kotomainen potkupallo jaksaa kiinnostaa ihmisiä nyt, kun EM-kisat alkavat kohta jo tulla ulos korvistakin. Ainakin täällä on se vuotuinen sarjapeli vielä käymättä. Ehkä sitten syksymmällä. Tai sitten ei.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Oloneuvos
Ainakin täällä on se vuotuinen sarjapeli vielä käymättä. Ehkä sitten syksymmällä. Tai sitten ei.

Mitä mitä? Eikös Neuvos kehuskellut jossain ketjussa jo paikallispeliä todistaneensa?
No, paikkaai ihmeessä tämä epäkohta kuitenkin. Palloseura porskuttaa nyt varsin hyvässä vireessä, notta ensi torstainen Jazz -matsikaan ei hirveä pettymys taitaisi olla. Vastuuta en tietenkään ota, enhän minä tekemisistäni ennenkään ole vastannut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös