Veikkausketju kaudelle 2019–2020

  • 4 600
  • 10

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Viime vuonna oli vastaavanlainen veikkausketju ja itseä ainakin huvitti lukea omia arvioita kauden päättyessä. Mennään ihan copy-paste meiningillä edellisestä ja jos muilla on ehdottaa lisää veikattavia "kohteita" niin antakaa tulla.


TOP-3 Hyökkääjät:

Antti Kalapudas 15+33=48
Toni Kallela 13+30=43
Chris Desousa 22+18=40

TOP-3 Puolustajat:

Steven Seigo 8+20=28
Niklas Nevalainen 8+17=25
Valtteri Viljanen 5+18=23

TOP-3 Jäähyt:

Jared Wilson 110min (väh. 3 ulosajoa tappelusta)
Kristian Tuohilampi 75min
Erik Riska 50min

TOP-3 +

Antti Kalapudas +12
Aleksi Ainali +9
Chris DeSousa +8

TOP-3 -

Jared Wilson -11
Kristian Tuohilampi -10
Paul Geiger -6

Yllätys:
Steven Seigo.
Lunastaa odotukset ja osoittautuu päteväksi Sundin korvaajaksi. Saa paikan yv:ltä.

Pahin Floppi:
Jared Wilson.
Pää ei kestä liigan vauhtia ja turhautuu monessa ottelussa käyttäen voimansa vain nahisteluun. Jää alle 10 tehopisteen, eikä mahdollisesti näe lumen tuloa Vaasassa.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
TOP-3 Hyökkääjät:

Antti Kalapudas 15+30=45
Antti Erkinjuntti 7+32=39
Juho Liuksiala 22+15=37

TOP-3 Puolustajat:

Niklas Nevalainen 7+18=25
Steven Seigo 5+18=23
Valtteri Viljanen 5+13=18

TOP-3 Jäähyt:

Jared Wilson 162min
Chris DeSousa 90min
Roope Talaja 75min


TOP-3 +

Antti Kalapudas +15
Aaro Vidgren +10
Chris DeSousa +8


TOP-3 -

Kristian Tuohilampi -10
Victor Westermarck -7
Valtteri Viljanen -4

Yllätys:

Paul Geiger. Osoittaa olevansa hyvä puolustava puolustaja ja ennakkoraportit hyvästä liikkeestä pitää paikkansa. Nousee kauden mittaan eniten pelaavaksi puolustajaksi ja tekee jatkosopparin joulun tienoilla.


Pahin Floppi:

Kristian Tuohilampi. Homma ei vaan lähde kulkemaan ja nuoremmat ajaa ohi. Päätyy katsomoon ja tuuraa loukkaantuneita tarvittaessa.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Pahin Floppi:

Kristian Tuohilampi. Homma ei vaan lähde kulkemaan ja nuoremmat ajaa ohi. Päätyy katsomoon ja tuuraa loukkaantuneita tarvittaessa.


Pakko kysyä, että miten ihmeessä Tuohis voi olla floppi? Itse käsitän sanan floppi niin, että pettää ennakko-odotukset. Tässä tapauksessa pitäisi tehdä oma maali per peli, +- pakkasennätys all time Liigassa ja kaikki tämä ennen marraskuuta ja dumppaamista Saksan 3. divariin. Tällöin näen Tuohilammen flopanneen. Se, että pelää 50 peliä 0+2, -15 ja 80min jäähyjä on ihan sitä mitä itse odotan ko. kaverilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Pakko kysyä, että miten ihmeessä Tuohis voi olla floppi? Itse käsitän sanan floppi niin, että pettää ennakko-odotukset. Tässä tapauksessa pitäisi tehdä oma maali per peli, +- pakkasennätys all time Liigassa ja kaikki tämä ennen marraskuuta ja dumppaamista Saksan 3. divariin. Tällöin näen Tuohilammen flopanneen. Se, että pelää 50 peliä 0+2, -15 ja 80min jäähyjä on ihan sitä mitä itse odotan ko. kaverilta.
No lähinnä siksilaitoin, kun en keksinyt ketään muuta :D jotenkin niin optimistinen uusien hankintojen suhteen, että ei tehnyt mieli laittaa ketään. Ehkäpä sitten Talaja oli toisena vaihtoehtona, mutta hänkään tuskin floppaa vaan lähinnä palaa omalle tasolleen ”suonenvetokauden” jälkeen.
 

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Tämän vuoden hankinnoista on Tuohilampi se jota en ymmärrä, on sitten floppi tai ei. Itse odotan meidän nuorten läpilyöntiä, lähinnä Erholz ja Ylitalo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Itsekin olen miettinyt että ollaankohan toimistolla oltu kännissä Tuohiksen sopparia tehdessä vai onko saatu vaan niin halvalla että oli pakko ottaa. Näkisin ennemmin iki-vemppa Niemenkin kokoonpanossa. Toivotaan kuitenkin ihmettä että Tuohilampi saa nostettua tasonsa edes välttävän puolelle.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Veikkaan sen verran, että Tuohilampi on uusi tomikörkko: Pelaa melkein joka ottelun, tekee virheitä ja ratkaisut jäällä kummastuttaa kannattajia, mutta valmennus kehuu läpi kauden sitoutumista ja antaumuksen tasoa :D
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä en kyllä ymmärrä Tuohilammen dissausta tässä vaiheessa. Joo, kyllä ihmettelin itsekin sitä, että miksi hankittiin tänne. Mutta nyt kun kausi alkaa olemaan oven takana niin en vaan ymmärrä miksi Tuohista dissataan jo nyt näin kovaa. Antaa nyt näyttää ensin mihinkä pystyy. Ymmärrän kyllä, ett viime kausi oli synkkää yms mut annetaan nyt miehelle mahis näyttää edes.

Varmasti kaikkia vähä "pelottaa" tuo hankinta siinä mieles et kuinka paha hazardi se oikeestaan on. Jos homma ei toimi niin ei se ole pelaavassa kokoonpanossa.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Veikkaan sen verran, että Tuohilampi on uusi tomikörkko: Pelaa melkein joka ottelun, tekee virheitä ja ratkaisut jäällä kummastuttaa kannattajia, mutta valmennus kehuu läpi kauden sitoutumista ja antaumuksen tasoa :D

Saiko muuten Körö johonkin sopparia ? Vai mitä toi mukava mies nykyään puuhaa ?
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Heitetääs tälläinen ilmoille:
Kolmikko EJ-Kalapudas-Liuksiala tekee yht. Vähintään 100 pistettä ensi kaudella. Jos oikeissa peleissä tämä koostumus vielä voimissaan niin jälki voi olla tuhoisaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös