Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 250
  • 15 011

Zohan

Jäsen
14:00 Natus Vincere - Fnatic
Fnatic 1.91


15:30 G2 - Astralis
Astralis 1.75


Betsafella tälläisillä kertoimilla. Ei jaksa nyt puhelimella katsoa löytyykö jostain isompaa.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Panostin tähän, vaikka kävi mielessä että onko tämä "vain" tilastoista bongattu kohde, vai onko muutakin tietoa. Kiitos rahoista.

Göteborgissa ja Malmössä aikaa tämän Allsvenskan-kauden aikana viettäneenä olen nähnyt MFF:ltä pelejä, mutta myös Häckeniltä ja IFK Göteborgilta. Jotain tietoa siis on, vaikka sarja ennen tätä kautta itselleni vähän vieras olikin.

Erityisesti Häckenin vähämaalisuus ja MFF:n dominanssi ovat asioita jotka mielestäni ovat melko jatkuvia tulevia kohteitä silmällä pitäen. Itse poimin aina ne kohteet joita vihjaan, ja vaikka en mikään guru olekaan niin pyrin iskemään perusteltuja vihjeitä joihin itse olenkin ollut tyytyväinen.
 
Päivän varma AC Oulu - OPS 1 kertoimella 1,53. OPS poimi alkukaudella muutaman yllätysvoiton, joka selittää sijoitusta mutta viimeiset pelit ovat menneet hyvin heikosti. Vastaavasti AC Oulu on pelannut hyvin nousujohteisesti eikä varmasti tule häviämään tätä peliä.

Kylkeen Hongan voitto ja KPV:n voitto Jarosta.
 

lauriroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja KHL
Mielenkiintosta kuinka paljon kertoimet muuttuvat näissä CSGO matseissa jo ensimmäisen pistoolirundin jälkeen, mikä ei määritä vielä juuri mitään itse ottelun kulusta pidemmän päälle. Livestä sai Astraliksen voitolle 0-1 tilanteessa kertoimen 2,33.

Kannattaisikohan pidemmän päälle pelata ennen peliä yksi veto valitsemalleen suosikille ja sitten odottaa livekertoimia? Eli jos tarkoituksena olisi vaikka panostaa otteluun 3 yksikköä, niin panostaisi ennen ottelua esim 2 yksikköä ja säästää tämän yhden yksikön livepeleihin, jos kertoimet muuttuvat näin paljon jo alussa? Tokihan voi olla, että kertoimet eivät anna myöden pelata tuota yhtä yksikköä, jos peli on menossa heti alusta alkaen sille joukkueelle, jota on itse pelaamassa.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
14:00 Natus Vincere - Fnatic
Fnatic 1.91


15:30 G2 - Astralis
Astralis 1.75

Alkaa ylisanat loppumaan. En oo varmaan pahasti väärässä, jos väitän, että meneillään olevan Majorin vihjeiden osumaprosentti on tasan sata. Ihan kaikkiin en ole lähtenyt mukaan mutta aika lähellä nelinumeroinen summa on tullut tienattua mestarin vihjeillä. Kiitos paljon
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
14:00 Natus Vincere - Fnatic
Fnatic 1.91


15:30 G2 - Astralis
Astralis 1.75

Betsafella tälläisillä kertoimilla. Ei jaksa nyt puhelimella katsoa löytyykö jostain isompaa.

Molemmat kiinni yhdessä ja erikseen. Hattu päästä ja iso kiitos.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mielenkiintosta kuinka paljon kertoimet muuttuvat näissä CSGO matseissa jo ensimmäisen pistoolirundin jälkeen, mikä ei määritä vielä juuri mitään itse ottelun kulusta pidemmän päälle. Livestä sai Astraliksen voitolle 0-1 tilanteessa kertoimen 2,33.

Kannattaisikohan pidemmän päälle pelata ennen peliä yksi veto valitsemalleen suosikille ja sitten odottaa livekertoimia? Eli jos tarkoituksena olisi vaikka panostaa otteluun 3 yksikköä, niin panostaisi ennen ottelua esim 2 yksikköä ja säästää tämän yhden yksikön livepeleihin, jos kertoimet muuttuvat näin paljon jo alussa? Tokihan voi olla, että kertoimet eivät anna myöden pelata tuota yhtä yksikköä, jos peli on menossa heti alusta alkaen sille joukkueelle, jota on itse pelaamassa.

Minä ainakin olen siirtynyt pelaamaan isoimmat panokset liveen. Olen jo aikaisemmin kysellyt mielestäni epäsuhtaisista livekertoimista. Fnaticin voitolle sai myös kovia kertoimia livestä, vaikka tilanne ei todellisuudessa ollut elänyt suuntaan tai toiseen.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
19.7 18:30 Washington Mystics - Atlanta Dream +3 1.943

Washingtonin ylivoimaisesti paras pelaaja vahvistettiin poissaolevaksi jo eilen. Kaksi peliä sitten toiseksi parhaan pisteidentekijän kausi loppui loukkaantumiseen. Tällä kokoonpanolla Washington on sarjan bottom 2-3 joukkue.

Ainut mikä tässä pelottaa on Washingtonin lepoetu mutta siltikään näillä kokoonpanoilla joukkueet eivät voi missään todellisuudessa olla tasavahvoja, kun kotijoukkueelta puuttuu kaksi parasta scoraajaa.

Mun papereissa Atlanta on suosikki vieraissakin ja +3 arvio >62%
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mielenkiintosta kuinka paljon kertoimet muuttuvat näissä CSGO matseissa jo ensimmäisen pistoolirundin jälkeen, mikä ei määritä vielä juuri mitään itse ottelun kulusta pidemmän päälle.
Vähän tai aika paljonkin eri mieltä tästä. Ei ne kertoimet ihan turhaankaan nouse. Tasaisessa pelissä pislarundi on ottelun tärkein kierros neljännen lisäksi. Pistoolivoitolla tilanne on isolla prosentilla 3-0 ja jos sen jälkeen pääsee 4-0:aan niin usein vastustajalla on edessä uusi säästö ja tilanne 5-0/6-0 josta voi lähteä jo ottelu käsistä.

Toki tämä riippuu paljon myös mapista, kummalla puolella on ja miten tasaisia säästökierrokset on ja miten porukkaa kuolee.
 

lauriroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja KHL
Vähän tai aika paljonkin eri mieltä tästä. Ei ne kertoimet ihan turhaankaan nouse. Tasaisessa pelissä pislarundi on ottelun tärkein kierros neljännen lisäksi. Pistoolivoitolla tilanne on isolla prosentilla 3-0 ja jos sen jälkeen pääsee 4-0:aan niin usein vastustajalla on edessä uusi säästö ja tilanne 5-0/6-0 josta voi lähteä jo ottelu käsistä.

Toki tämä riippuu paljon myös mapista, kummalla puolella on ja miten tasaisia säästökierrokset on ja miten porukkaa kuolee.

No myönnetään, että turhaan kovaa vähättelyä sanoa, ettei se ensimmäinen pislarundi määritä juurikaan ottelua. Kuitenkin ottelussa pelataan myös toinen pistoolikierros, mikä saattaa tasoittaa tätä puoltenvaihdossa. Mielestäni kuitenkin kummallisen paljon kertoimet nousee yhden pistoolikierroksen jälkeen, jos ennakkosuosikin kerroin nousee 1,77 -> 2,33 ensimmäisen hävityn pistoolikierroksen jälkeen.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
19.7 18:30 Washington Mystics - Atlanta Dream +3 1.943
Kokoonpanot vahvistettiin juuri, Atlanta normaaleilla ja Washingtonilta kaksi parasta pois -> Atlantan kerroin lähti nousuun...
 

Zohan

Jäsen
20:00 pro100 - IGame
IGame 2.05 @Betsafe


Arvio: 55%

Laitan luultavasti vielä noista majoreista jotain vihjettä, mikäli mielenkiintoisia kohteita löytyy arvonnan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Yö-Orava

Jäsen
NY Giants voittamaan NFC East 3.25 Bet365

Näitä on odoteltu avattavaksi ja tuolla olisi nyt tarjolla. Dallasin MVP Elliott nyt kahdesta eri väkivaltatapauksesta tutkinnan alla ja ilman tuotakin kelpaisi. Pinny mm. sulkenut Dallasin win totalsit johon olin toki kajonnut jo aiemmin. Giants yli 8.5 voittoa voi ottaa myös.

Pelasin Pinnyllä Virtus Pro 2.35. Jotakin alle 50%, ehkä. Otetaan lisää jos nousee.
Tämä sulkeutui about 50-50, VP ehti käymään suosikkinakin. Nyt käynnissä olevaan otteluun otin aamusella VP 1.97 ja sulkeutui jotain alta 1.65 joten VP on tuntunut maistuvan muullekin kansalle.
 

Gemondo

Jäsen
Päivän varma AC Oulu - OPS 1 kertoimella 1,53. OPS poimi alkukaudella muutaman yllätysvoiton, joka selittää sijoitusta mutta viimeiset pelit ovat menneet hyvin heikosti. Vastaavasti AC Oulu on pelannut hyvin nousujohteisesti eikä varmasti tule häviämään tätä peliä.

Taisi käydä munkki tämän kanssa. Ottelu keskeytettiin 83 minuuutilla tilanteessa 0-0 turvallisuussyistä ja koko stadion tyhjennettiin välittömästi.

Olisi mielenkintoista tietää mikä syy oli, tv-kuvan perusteella ei ollut mitään ihmeellistä havaittavissa.

E. Twitterissä Ilari Savonen "huhuilee" pommi-uhkausta.
 
Viimeksi muokattu:
Taisi käydä munkki tämän kanssa. Ottelu keskeytettiin 83 minuuutilla tilanteessa 0-0 turvallisuussyistä ja koko stadion tyhjennettiin välittömästi.

Olisi mielenkintoista tietää mikä syy oli, tv-kuvan perusteella ei ollut mitään ihmeellistä havaittavissa.

E. Twitterissä Ilari Savonen "huhuilee" pommi-uhkausta.
Pommiuhka oli tosiaan syynä. Ilmeisesti rahat tästä saa takaisin, kun peli on kuitenkin pelaamatta loppuun.

Ps. Pakko lopettaa varmojen voittojen huutelut. Eihän noi omat vinkit osu näköjään koskaan :D
 

R Hood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Taisi käydä munkki tämän kanssa. Ottelu keskeytettiin 83 minuuutilla tilanteessa 0-0 turvallisuussyistä ja koko stadion tyhjennettiin välittömästi.

Olisi mielenkintoista tietää mikä syy oli, tv-kuvan perusteella ei ollut mitään ihmeellistä havaittavissa.

E. Twitterissä Ilari Savonen "huhuilee" pommi-uhkausta.

Ehkä joku oli painanut sen kivitalon tähän ja sitten rimpauttanut päätöskympillä stdionille..?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Pommiuhka oli tosiaan syynä. Ilmeisesti rahat tästä saa takaisin, kun peli on kuitenkin pelaamatta loppuun.

Ainakaan over-vedosta ei saanut rahoja takaisin Betssonilla, vaan oli merkitty hävityksi. Ehkä 1x2-vedon kanssa bookerit menettelevät eri tavalla. Miten nuo muuten yleensä menee bookereilla, kun peli keskeytetään? Futiksessa ei ole kai sattunut omalle kohdalle, mutta Etelä-Korean baseball-matseissa olen välillä saanut rahat takaisin, kun ottelu on lopetettu aiemmin sateen takia ja senhetkinen tulos jäänyt voimaan. Välillä tosin on lappu merkattu voimaan jääneen tuloksen mukaisesti ratkenneeksi.
 

Gemondo

Jäsen
Ainakaan over-vedosta ei saanut rahoja takaisin Betssonilla, vaan oli merkitty hävityksi.

No ei kai sitä nyt ainakaan hävityksi voi merkata jos ei ottelua edes ole pelattu loppuun? Oletko ollut yhteydessä aspaan? Jos tämä on lafkan linja niin laittaisin välittömästi boikottiin mikäli tuolla asioisin.
 

lauriroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja KHL
No ei kai sitä nyt ainakaan hävityksi voi merkata jos ei ottelua edes ole pelattu loppuun? Oletko ollut yhteydessä aspaan? Jos tämä on lafkan linja niin laittaisin välittömästi boikottiin mikäli tuolla asioisin.

Betsafen sivuilta: "Ottelusta on pelattava vähintään 80 minuuttia, jotta siitä lyödyt vedot olisivat voimassa.". Eli kyllä tuo on kyseisen lafkan sääntöjen mukaan merkattu oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös