Vedonlyöntimetodisi?

• 727
  • 12

Mikä on vedonlyöntimetodisi?

• Haen ylikertoimet netistä

Ääniä: 5 11,6%
  • Luotan vaistooni

Ääniä: 28 65,1%
  • Veikkaan aina omaa suosikkia

Ääniä: 1 2,3%
  • Tilastollinen analyysi

Ääniä: 9 20,9%

• Äänestäjiä
    43

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vedonlyöntikysymys

Ajattelin pistää tällaisen äänestyksen. Epäilen, että suurin osa porukasta lyö vetoa omaan vaistoon luottaen.

Edit. Muuten hyvä, mutta unohdin äänestyksen vaikka kävin harjoittelemassa tuolla testi -osiossa:D :D

Viimeksi muokattu:

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ainankin pyrin yleensä veikkamaan "järkiperäisesti". Lasken todennäköisyyksiä, kerroinvertailuakin jonkun verran tulee seurailtua, yritän saada selville, josko olisi loukkaantumisia ym. Lisäksi yritän katsoa muiden mielipiteitä/prosentteja keskustelupalstoilta esim. JALilta.

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Pelaan vain täysin 100% varmoja kohteita vaistooni luottaen! !Kuitenkin niistä yllättävän suuri osuus menee silti pieleen... :confused:

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse laitan vetoni täysin päivänkuntoon pohjaten, sekä fiilispohjalta. Veikkauksen kiinteitäkertoimia en katsele lainkaan.

Kymmeneen vuoteen en ole pelannut Bluesin puolesta, enkä pelaa...

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Luotan vaistooni + Tilastollinen analyysi = Voitto / Tappio

Enkä pelaa suosikkiani, Vakiossa se on vaikea välttää, joten pistän Evertonin kohteisiin kaikki merkit. Sitä joukkuetta on pirun vaikea pelata.

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Pelaan aina tunteella ja ilman järkeä. Ja olen voittanutkin, tais olla helmikuussa -96 :D

msg

Jäsen
Tunteella tai sitten järjettömiä suurien kertoimien hakuja.

Paras voitto 551 mk kolmella tasurilla, Ilves ja Lukko perkele jäivät maalin päähän tasurista.
Muuten sitten onkin ollut lähinnä kulduurin tukemista veikkausvoittovaroista...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Harvoin pelaan Tepsin tai Les Habitantsin otteluita, mutta jos pelaan, niin yleensä niitä vastaan. Näin ulee hyvä mieli, jos on ollut väärässä ja jos en ole ollut väärässä, niin saapahan korvausta katkeraan tappioon. Mieluummin häviäisin totta kai rahaa veikatessani Tepsiä tai Habsia vastaan.

Itse pelaan omiin vaistoihin luottaen Pitkävetoa ja pelaan oikeastaan ainoastaan yli kahden kertoimia ja aina kolme kohdetta lappuun. Olen Pitkävedossa suunnilleen +- nollassa. Veikkauksen peleissä olen muutaman ehkä noin. 500mk voitolla, kyllä tarkka luku on ylhäällä. Kun aloitin pelaamisen päätin kirjata pelaamani summat ja voitot ihan huvikseen ylös, jotta näen paljonko olen tappiolla. Tällä hetkellä suurin miinusvoittoinen saldo on ollut reilut 300mk.

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kerroinlaskennan ja mutun yhdistelmä, pelaan mikäli molemmat puoltavat. Viimeisin osuma sunnuntailta, SaiPa-JYP 1-5 kiinni huikealla kuuden markan panoksella :)
Pitkäänvetoon en yleensä JYP:n kohteita pelaa tai jos pelaan niin toki JYP:lle, muuten tulee ristiriitainen olo matsissa. Tulosvetoon voin toki pelata vastustajaakin ilman eettisiä ongelmia.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mutulla randomisti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy