Vedonlyönti?

• 830
  • 3

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Kyllähän taas meni tän illan vedot liigapeleistä täysin v****ks! Mikä ihme siinä oikeen on, ettei ne ota osuakseen, tänäänkin Ässien tasuri pilas yhen ja SaiPa toisen lapun. Kertokaahan muut, jotka noita pelejä pelaatte, vainoaako teitäkin samankaltainen epäonni? Se on enemmän sääntö kuin poikkeus, aina menee pieleen... Siis vaikka kuinka varma peli pitäis olla, niin aina kusee. Jos olis olympialaisissa Suomi-Senegal lätkämatsi, niin todennäköisesti Senegal pelais ainakin tasurin, edellyttäen että olisin pelannut Suomea...;) Sitten vielä toinen kysely: Mikäs on suurin/suurimpia voittoja? Mulla on monivedosta 5300, vakiosta 2500 ja raveista vähän vajaa 8000 mk. Kyl korpee, saas nähä kuin käy tän illan Ruotsin peleis, yks tasuri vähintään pilaa vedot...

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
No joo. Pelasin tänään 200 mk:n paukulla Jokereille, Tapparalle ja TPS:lle (tähän on jo menty:( ). Eipä tossa kerroin ollu kuin joku 2,5. Mutta kyllä toikin mulle kelpaa, kun normaalisti tulee urakalla takkiin...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jumalauta! Nahkahousu-Horstit pilasivat eilisen, tänään jäi väliin kun ei ollut monivetoa. Kempes, luotitko sinäkin Shevtshenkoon? Entä Tsekkiin? Itävalta oli matsissa aivan peestä ja sai ainoan maalinsa väärin tuomitusta rankkarista. Piti olla mun varma sekin.

Warre

Jäsen
Monivedosta 46 kierros

Jos Tsekit olisi saaneet edes pari kassia, niin 28 kmk olisi kilahtanut kirstuun mutta ei niin ei. Eilisen tulosvetolapun (TPS-Penat 5-2),voi kanssa leimata WC:n puolella. ST. Jamesille voi vaan sanoa että noita "varmoja" ei ole olemassakaan (niin kuin tiedätkin...). Senegal varmaan pelaisi sen tasurin! Tämän vuoden pelikassa on ikävästi miinuksella, joten hyvillä osumilla ei voi oikein kehuskella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy