1,3-kertoiminen veto on yleensä alikertoiminen
Piiri pieni pyörii täällä taas, eikä siinä mitään, kivahan asiasta on keskustella. Tartun vaan taas tuohon itse boldaamaani kohtaan, sillä moni unohtaa sen että myös noista pienistä kertoimista voi löytyä odotusarvoltaan positiivisia. Tiedän yhden puoliammatikseen vetoa voitokkaasti lyövän jäbän, joka vetelee jollain omalla kaavallaan vain maalimääriä ja kulmapotkuja, yleensä livestä ja keskimääräinen kerroin on siinä 1.35 pintaan. Monia on tapoja, jos tietää mitä tekee.
Itse en ainakaan tiedä yhtään mitään, EM-kisoissa hakenut altavastaajia ja aina se näyttää menevän kädille. Albania oli eilen (ehkä) ihan hyvä yritys x2 mutta jäi lopulta valovuosien päähän. Slovakia teki sentään mitä piti ja Romania-Sveitsi palautti panoksen DNB:nä. Vielä ollaan tappiolla, mutta kenties Wales, NIR ja/tai Puola tänään kääntää plussalle. Onko ammattimiehillä näkemystä?
Walesin +1.0 palauttaa 1.83 kertaisena bet365 ja Wales/tasuri peräti 2.40 unibetillä, ihan siinä ja siinä uskaltaako - en usko että ne ainakaan yli 1 maalilla häviää.
P-Irlanti on Ukrainaa vastaan mun mielestä arvioitu ihan liian alakanttiin. Tai oikeammin Ukraina yläkanttiin. Kyllähän ne Saksaa vastaan pelasivat hyvin, mutta toisaalta siinä pelissä ei tarvinut juuri aktivoitua, mitä vaaditaan taas P-Irlannin puolustuksen murtamiseen. Eipä saanut Puolakaan kuin yhden väkinäisen maalin aikaiseksi, vaikka pidän sitä punppua paria pykälää köykäistä Ukrainaa kovempana. NIR/tasuri 2.38 Unibet tai jopa NIR DNB 4.70.
Puola/risti 2.55 on melkeinpä pakko vetää, jo siksi että mulla on toisaalla Saksan lohkovoitto yhdistelmälapulla, joka hyvin suurella todennäkösyydellä menee muiden lohkojen osalta oikein ja tää peli ratkaissee tän lohkon kohtalon.
Yllättäen Unibetillä isoimpia kertoimia, harmi kun menivät paskomaan tuon alustansa täysin käyttökelvottomaksi. Taisi siellä se vanha versio olla vielä käytettävissä, joten eiköhän nuo isoimmat kertoimet täydy taas lapuille iskeä.
edit. ja tenniksessä osoitin jälleen epäluottamukseni Ivo Karlovicin pökkelöä vastaan, ja kah, eikös se jumalauta taas tao pelkkää ässää pöytään ja voittanee kahdessa tiebreakissä häviämättä yhtäkään syöttöä. Voi jumalauta.