Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta

  • 80 553
  • 503

Aapee79

Jäsen
Oma mielipide:

Joko vetoa jatketaan tai perutaan. Itse olen jatkamisen kannalla. Jos yksi saa itsensä palstalta pihalle, niin nyt ei voi siitä syyttää kuin itseään. Kaikki edelliset voittajat ovat saaneen rahansa yli 95%, joten kyllä tässä hyvin rahat saa takaisin, mutta jos itse töhöilee tunnuksensa pois, niin ei voi minkään. Modeilta oikea linjaus, ettei asia niille kuulu.

Toveri @Mazaa on hyvä ja jalo ajatus, mutta ei se tulisi toimimaan enkä esim. itse osallistuisi sellaiseen. Hyväntekeväisyys ja vedonlyönti on syytä pitää erillään. Arvaa moniko lähtisi 20e summalla mukaan, mistä puolet menisikin hyväntekeväisyyteen? Niinpä. Auttamisessa ei ole mitään vikaa, mutta en näe oikein järkevänä sotkea sitä nyt käyttäjien välisiin vetoihin. Eiköhän suoraan voi kerätä rahaa tuollaisiin hyviin tarkoituksiin.

Edit. Perutaan sitten veto tältä erää. @Redrose tekee/teki päätöksen ja kunnioitetaan sitä.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jos vastaavia kilpailuita järjestetään tulevaisuudessa, niin ehdotan, että esim. 50% tai 20% potista lahjoitettaisiin johonkin fiksuun jääkiekkoaiheeseen hyväntekeväisyyskohteeseen, esim. vähävaraisten perheiden jääkiekon tukemiseen.
Ei.

En osallistunut vetoon, mutta kyllä tätä pitäisi jatkaa runkosarjan loppuun, se on ihan selvä asia, eihän tässä edes ole kuin max kymmenen peliä jäljellä joukkueilla, loukkaantumiset ja myymiset kuuluvat asiaan, ja palstalta potkujen saanti on ihan oma vika, jatketaan kunnes joku toinen tekee hatullisen.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minä ehdotan kompromissiratkaisuna, että ne, jotka haluavat pitää saman pelaajan, ilmoittautuvat ketjuun mahdollisimman pian. Sovitaanko niin, että "edelliseen" vetoon ilmoitetut pelaajat vapautuvat muille tänään klo 20, jos niiden varaajat eivät ole ilmoittaneet haluistaan jatkaa samalla hevosella?
 

Aapee79

Jäsen
Minä ehdotan kompromissiratkaisuna, että ne, jotka haluavat pitää saman pelaajan, ilmoittautuvat ketjuun mahdollisimman pian. Sovitaanko niin, että "edelliseen" vetoon ilmoitetut pelaajat vapautuvat muille tänään klo 20, jos niiden varaajat eivät ole ilmoittaneet haluistaan jatkaa samalla hevosella?

Voi tulla liian kireä aikaraja. Kaikki tuskin on täällä 24/7. Menee kyllä vaikeeksi taas. Perhana, kun olisi nyt tolkun ihminen voittanut, niin päästäisiin eteenpäin. Heh.
 

Ralph

Jäsen
Ennemmin niin päin, että jokainen vaihtaa jos tahtoo. Lähtökohtaisesti jokainen jatkaa samalla, mutta tänne ilmoittamalla ennen seuraavan kierroksen alkua saa vaihtaa pelaajan.
 

Aapee79

Jäsen
Ennemmin niin päin, että jokainen vaihtaa jos tahtoo. Lähtökohtaisesti jokainen jatkaa samalla, mutta tänne ilmoittamalla ennen seuraavan kierroksen alkua saa vaihtaa pelaajan.

Tämähän se olisi parhain idea. Veto jatkuu samoilla hepoilla, mutta voi vaihtaa sen keskiviikkoon mennessä toiseen. Aloitusaika silti uusien pelaajien ottoon voisi olla vaikka huomenna klo. 18 eteenpäin. Ja kai tähän voi sitten osaliistua lisää porukkaa, kun veto alkaa alusta. Kaikki käy itelle. Joku nyt vaan tekee päätöksen spekteistä. @Redrose iskee tähän säännöt uuteen kisaan ja entiset jatkaa niillä omilla, kuten muutenkin jatkaisi, koska kukaan ei ole nyt vetoa vielä voittanut/osunut.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En osallistunut vetoon, mutta kyllä tätä pitäisi jatkaa runkosarjan loppuun, se on ihan selvä asia, eihän tässä edes ole kuin max kymmenen peliä jäljellä joukkueilla, loukkaantumiset ja myymiset kuuluvat asiaan, ja palstalta potkujen saanti on ihan oma vika, jatketaan kunnes joku toinen tekee hatullisen.
En tarkoittanut missään nimessä tätä nykyistä vetoa, vaan aivan uutta vetoa uusilla säännöillä. Se oli mielessäni aivan selvää. Ei edes hyväntekeväisyyteen pidä osallistua, jos ei tahdo. Ja tuo 50% oli heitto, ehkä joku 10-20% voisi olla ihmisten mielestä hyväksyttävää, vaikka se syö EV:tä, mutta onhan tämä kyseinen veto muutenkin aikamoista lottoa.

Tämän vedon kohtalosta päättää mielestäni vedon käynnistäjä, kun vain ehtii. Toivottavasti ennen seuraavaa kierrosta.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kauden alussa oli pystyssä veto jossa metsästettiin kauden ensimmäistä hattutemppua.
Nyt isänpäivän jälkeen olisi tarkoitus aloittaa veto alusta. Vedossa etsitään sitä seuraavaa hattutemppua joka syntyy liigassa isänpäivän jälkeen.
Kokeilen tässä alle laittaa niitä sääntöjä mitä ensimmäisellä kierroksella oli.

-Etsitään pelaajaa jonka hattutemppu tulee valmiiksi ekana.
- Jatkoajalla syntynyt kolmas maali lasketaan mukaan.
-Voittomaali kisassa syntynyttä osumaa ei lasketa mukaan.
- Osallistuminen maksaa 20e per valittu pelaaja
- Jos osallistut ensimmäiseen kierrokseen ja ET ole maksanut vetoa niin ikävä kyllä ei pääse mukaan
-Edellisen vedonvoitaja voisi lisätä tänne tuon mustan listan
-Miten pelaajia varataan? Samalla periaatteella kuin viimeksikin. Nopeat syövät hitaat.
- Jos pelaajasi myydään nyt ennen kuin ennen seuraava kierros alkaa niin voit vaihtaa pelaajaan.
-Eli lisätkää listaan pelaajan nimi ja oma nimerkki niin helpompi seuraa.
- Ensimmäinen kuka lukee tämän viestin voi valita pelaajan ja siitä lähtee homma liikkeelle.
- Jos jokin tärkeä sääntö jäi kirjoittamatta niin huomauttamaan vain.

Tässä vedon säännöt, joihin lisätään vielä, että kirjoitusoikeutensa menettänyt nimimerkki ei voi enää osallistua vetoon eikä mahdollisen voiton tullessa ole oikeutettu saamaan voittorahoja. Vedon alullepanija velvoitetaan lukemaan kurinpitoilmoitukset ja hänelle annetaan oikeus poistaa pysyvän kirjoituskiellon saanut nimimerkki osallistujalistoilta.

Tämähän se olisi parhain idea. Veto jatkuu samoilla hepoilla, mutta voi vaihtaa sen keskiviikkoon mennessä toiseen. Aloitusaika silti uusien pelaajien ottoon voisi olla vaikka huomenna klo. 18 eteenpäin. Ja kai tähän voi sitten osaliistua lisää porukkaa, kun veto alkaa alusta. Kaikki käy itelle. Joku nyt vaan tekee päätöksen spekteistä.

Mennään näillä säännöillä eli maanantaina klo 18 alkaen otetaan vastaan uusia pelaajia ja myös uusia osallistujia. Oletan, että edellisessä viestissäni mainittujen pelaajien valitsijat haluavat osallistua vetoon pelikuntoisella pelaajalla. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona klo 18:29.

p.s. Taidanpa itsekin vaihtaa pelaajaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varaan Juhamatti Aaltosen, jos sattuu olemaan kiireitä klo 18. Kun tuo Zohokin on rikki. (olkaa herrasmiehiä) :)
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Jos kerta on auton vaihtoviikot*** niin Meikä vaihtaa: Kaapo Kakkoon ;)

Meidän pelit päättyy kohta.

*** en jaksa kelata kaikkia viestejä joten oletus että ylipäänsä saa vaihtaa mikäli oma on vielä pelikuntoinen.

Sitten onkin toinen juttu pysyykö voittajan veto listoilla ihan vaan: puukon kääntönä haavassa.

Vedon pyörittäjä vois päivittää listan mukana olevista ja valituista pelaajista, muutoin lähtee lapasesta kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Barney

Jäsen
Huomenna kello 18 saa alkaa vaihtaan pelaajaa, mutta nyt jo vaihdetaan?
Jos silloin on kiireitä, niin kai nyt luonnollisesti saa varata jo etukäteen? Ne, jotka pääsevät aikataulun mukaisesti paikalle saavat sitten valita niistä pelaajista, jotka ovat jääneet jäljelle.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä minä sen varmaan joudan tänne tulla huutelemaan, mutta lähinnä meinasin ettei sitä nyt joku muu samoin tein nappaa klo 18.00.

Saatanan takakireetä porukkaa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hei hei arvoisat palstatoverit! Nyt saa ilmoittaa vain vaihdosta, koska uusia pelaajia vastaanotetaan maanantaina 18.2.19 klo 18 alkaen. Laitan klo 18 listan niistä pelaajista varaajineen, jotka halutaan pitää. En laita listoille niitä pelaajia, jotka on nyt jo ilmoitettu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tarkkaa tulee tuon kanssa, liian hätäinen huutaa JMA:n 17:59:59 ja siinä meni onni ohitse suin.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli siis saako vaihtaja ilmoittaa jo nyt keneen vaihtaa? Vai vaan halukkuuden vaihtoon ja uuden pelaajan saa ilmoittaa vasta 18 jälkeen huomenna?
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Varaan Juhamatti Aaltosen, jos sattuu olemaan kiireitä klo 18. Kun tuo Zohokin on rikki. (olkaa herrasmiehiä) :)
Ei käy. Parasta olla huomenna paikalla kuudelta, tai menetät Aaltosesi. Mahdollisesti minulle, jos olen nopea. Hehe.

Hei hei arvoisat palstatoverit! Nyt saa ilmoittaa vain vaihdosta, koska uusia pelaajia vastaanotetaan maanantaina 18.2.19 klo 18 alkaen. Laitan klo 18 listan niistä pelaajista varaajineen, jotka halutaan pitää. En laita listoille niitä pelaajia, jotka on nyt jo ilmoitettu.
Eihän se nyt niin voi mennä, että nyt jo saa vaihtaa mutta vasta huomenna klo 18 liittyä uutena mukaan. Varmista sinä nyt vielä vedon ylläpitäjänä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eli siis saako vaihtaja ilmoittaa jo nyt keneen vaihtaa? Vai vaan halukkuuden vaihtoon ja uuden pelaajan saa ilmoittaa vasta 18 jälkeen huomenna?

Nyt saa ilmoittaa, että haluan vaihtaa pelaajan, mutta nimen saa kertoa vasta huomenna klo 18 alkaen.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Hei hei arvoisat palstatoverit! Nyt saa ilmoittaa vain vaihdosta, koska uusia pelaajia vastaanotetaan maanantaina 18.2.19 klo 18 alkaen. Laitan klo 18 listan niistä pelaajista varaajineen, jotka halutaan pitää. En laita listoille niitä pelaajia, jotka on nyt jo ilmoitettu.

Eli:
1. Millä ehdoilla saa vaihtaa?
- aiemmin valittu pelaaja on vemppana, myyty ulkomaille vai ihan puhtaasta vitutuksesta

Edit: No ehdit vastaamaan
Ilmoitan oman kantani: minä vaihdan
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt saa ilmoittaa, että haluan vaihtaa pelaajan, mutta nimen saa kertoa vasta huomenna klo 18 alkaen.

No mä vaihdan ku ei toi Kangasniemi tunnu pysyvän ehjänä. Mun mielestä edellisessä vedossa mukana olleilla pitäis kuitenkin joku pikku etu olla tossa varaamisessa, eli vaikka 17-18 huomenna ois edellisessä mukana olleilla aikaa ilmoittaa keneen vaihtaa ja 18 eteenpäin myös uudet sais valita.
 

Ralph

Jäsen
Minäkin vaihdan. Todennäköisempää tämä on voittaa pelaajalla, joka on kokoonpanossa eikä loukkaantuneena.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eli:
1. Millä ehdoilla saa vaihtaa?
- aiemmin valittu pelaaja on vemppana, myyty ulkomaille vai ihan puhtaasta vitutuksesta

Vaihtamiseen ei ole ehtoja. Kaikki saavat vaihtaa, jos niin haluavat. Kunnioitetaan niiden mielipidettä, jotka haluavat jatkaa vetoa samalla pelaajalla.

No mä vaihdan ku ei toi Kangasniemi tunnu pysyvän ehjänä. Mun mielestä edellisessä vedossa mukana olleilla pitäis kuitenkin joku pikku etu olla tossa varaamisessa, eli vaikka 17-18 huomenna ois edellisessä mukana olleilla aikaa ilmoittaa keneen vaihtaa ja 18 eteenpäin myös uudet sais valita.

Uutta nimeä kehiin huomenna klo 18 alkaen. Ei tässä anneta mitään etuoikeuksia vanhaa vetoa pelanneille. Nopeat syövät hitaat -periaatteella mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös