Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta #3 (3.11. =>)

  • 1 376
  • 7

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Siirretään veto myöhemmäksi, ei aloiteta tänään kello 18:00 niin kuin oli aiemmin tarkoitus. Lisätietoa viestissä #5.

Aloitetaan veto joko
-joulutauolla
-myöhemmin tällä maajoukkuetauolla, jos on kiinnostusta
-näiden välissä jossain vaiheessa.




Laitoin alkuperäisen aloitusviestin tähän spoilerin sisään ettei sitä tarvitse sitten uudestaan kirjoittaa.
Tässä ketjussa lyödään vetoa siitä, kuka tekee Liigassa seuraavaksi hattutempun.

Edellinen hattutemppuveto on ratkennut, voittaja on @1971 Tyler Morleylla.

Keskeiset säännöt:
  • Vetoon osallistutaan varaamalla tässä ketjussa yksi Liiga-pelaaja
  • Voittaja on se, jonka varaama pelaaja tekee ensimmäisenä hattutempun
  • Saman pelaajan saa varata vain yksi nimimerkki, eli nopeat saavat parhaat
  • Varaamansa pelaajan saa vaihtaa yllä mainittuun aikarajaan asti, mutta silloin täytyy ilmoittaa myös kenet vaihtaa pois.
  • Panos on 20 euroa

Jos on osallistunut aikaisempiin vetoihin ja niistä on maksuja rästissä, vetoon ei saa osallistua.
@HaZekki

Jos olette virheellisesti tällä listalla, ilmoittakaa.

Lisäpykäliä:
  • Jos samana päivänä hattutempun tekee useampi pelaaja, ensimmäisenä hattutempun tehnyt määritetään pelikellon eikä kellonajan mukaan. Esim. Danforth tekee hattutempun klo 17:00 alkaneessa pelissä kun on pelattu 57 minuuttia, kellonaikaan 19:20, ja Turunen tekee hattutempun 18:30 alkaneessa pelissä hattutempun kello 19:45 kun on pelattu 30 minuuttia. Turusen varannut on voittaja.
  • Jatkoajalla tehdyt maalit lasketaan, mutta ei voittolaukauskilpailussa tehtyjä.
  • Jos joku varaa saman pelaajan juuri ennen sinua, selkeyden vuoksi vaihda pelaaja poistamalla viestisi ja laittamalla uusi, älä muokkaamalla.
  • Ilmoittautuminen on sitovaa, vedosta ei saa vetäytyä varattuaan pelaajan.
  • Veto kattaa vain runkosarjan, eli veto raukeaa jos runkosarjassa kukaan varatuista pelaajista ei tee hattutemppua. CHL:ssä tehtyjä hattutemppuja ei myöskään lasketa.
  • Vetoa ei voi voittaa palstalta permabannit saanut nimimerkki. Vetoa jatketaan kunnes joku kirjoitusoikeudet omaava nimimerkki voittaa. Jos joku osallistuja lentää palstalta isoista ovista ulos, ilmoittakaa tänne, niin hänet poistetaan osallistujalistalta.
  • Jos sääntöjen kanssa tulee jotain epäselvyyksiä tai yllättäviä tilanteita, joita ei saada ratkaistua olemassaolevilla säännöillä, minä, ketjun aloittaja eli @Jyväsjemmari päätän toimintatavan.
 
Viimeksi muokattu:

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tiistaina 12.11. on vain yksi peli, KooKoo-HPK. Mietin, että pitäisikö se jättää välistä ja aloittaa keskiviikkona 13. päivä neljän ottelun kierrokselta. Tuossa on kuitenkin yhdeksän päivää varata jos 12. päivä aloitetaan, eli se olisi aika turhaa, mutta toisaalta ehkä joku potentiaalinen osallistuja ei lue palstaa maajoukkuetauon aikana ja muutenkin voisi olla parempi aloittaa neljän ottelun kierrokselta. Päädyin nyt kuitenkin tähän ratkaisuun.

Joulutauolla saa liittyä uutena mukaan ja vaihtaa pelaajia. Ajattelin, että aikaisempiin vetoihin osallistuneet eivät välttämättä kovin pian halua uuteen osallistua, joten ehkä jouluna olisi jo tarpeeksi sulateltu karvasta kahdenkympin menetystä ja voitaisiin saada lisää osallistujia. Tuon lisäksi ei missään vaiheessa aleta vaihtamaan, vain tämä ennalta sovittu kohta.

@HaZekki ehkä viitsisit täällä kertoa, miksi et ole tuota 21.9. alkanutta vetoa maksanut @Frank McKee lle, kun yksityisviesteihin sinua ei näköjään huvita vastata. Et kai aktiivisena vedonlyöjänä yhtä pikku kakskymppistä jätä maksamatta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ihan turha tuo viimeisen ranskalaisen sääntö. Kerralla kuntoon, sano.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tota noin ni. Mitäs ootte mieltä, pitäisikö tähän laittaa jokin minimiosallistujamäärä, esim 20? Siis jos tähän ei saada vähintään tiettyä määrää osallistujia, veto perutaan ja järjestetään joskus myöhemmin uudestaan.

Minulla ei ole mitään käsitystä kuinka paljon tähän on kiinnostusta. Näiden vetojen osallistujamäärissä on ollut laskeva trendi, mutta toisaalta noista edellisistä vedoista on jo aikaa, joten tähän voisi tulla runsaastikin väkeä, esimerkiksi sellaisia, jotka osallistuivat ensimmäiseen mutta eivät tahtoneet heti osallistua uuteen.

EDIT: Tähän liittyen mulla olisi ehdotus: aloitettaisiinko veto suoraan vasta joulutauolla, jotta saataisiin enemmän osallistujia? Joo, jotkut viitsivät haaskata vaikka kuinka paljon rahaa, mutta toisilla alkaa tulemaan kipuraja vastaan, eli ehkei näitä ihan peräjälkeen kannattaisi järjestää.

On noissa aiemmissa vedoissa ollut kyllä siinä mielessä epäonnea, että tuo edellinen ratkesi KalPan käsittämättömään perseilyyn ja sitä edellinen ratkesi heti, kun Ässät kävi Hippoksella ottamassa kuokkaan ja 169 km/h Immonen teki ensimmäisen hattutemppunsa ties kuinka moneen vuoteen.
 
Viimeksi muokattu:

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jos kukaan ei viitsi tuohon ylempään viestiini vastata, pitää sitten itse hoitaa.

Siirretään veto myöhemmäksi, ei aloiteta varaamista tänään klo 18:00, kuten oli tarkoitus. Turha tätä konseptia on lypsää kuiviin pitämällä peräjälkeen vetoja jollain alle 20 osallistujalla. Mieluummin muutama kerta kaudessa isolla potilla.

Siirretään varaaminen lähtökohtaisesti joulutauolle 20.-26.12.. Voidaan myös aikaisemminkin aloittaa kun Liiga on käynnissä, ja jättää joku kierros vedosta pois.

Ei toki ole poissuljettua että aloitetaan myöhemmin tällä maajoukkuetauolla, aikaahan tässä on. Siis jos on kiinnostusta, mutta minun on muiden kiinnostusta aika helvetin vaikea arvailla.

Kertokaa nyt muutkin näkemyksiänne, kiitos. Minä en jaksa yksin tällä päätäni hirveästi vaivata.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ekalla kierroksella 53 osallistujaa, toisella 18. Eiköhän tuo kerro olennaisen? Mulle sopii hyvin, että otetaan seuraava kierros vasta vuoden lopussa tai vaikka vasta tammikuussa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä haluan, että laitetaan ilmoittautuminen käyntiin alkuperäisen suunnitelman mukaan eli sunnuntaina 3.11. klo 18.00 alkaen. Hattutemput eivät ole millään lailla vähentyneet. Viimeksi eilen Ilveksen Eemeli Suomi iski 3 maalia TPS:n verkkoon.

Ehdotan, että pelaajien vaihtaminen mahdollistetaan joulutauolla, koska U20-ikäluokan MM-kisat pelataan Liigan kanssa päällekkäin. Jos maajoukkueeseen valittu pelaaja on varattuna jollekin nimimerkille, tällä pitää olla mahdollisuus pelaajan vaihtoon.

Mä kannatan, että lasketaan se tiistain 12.11. KooKoo- HPK -peli mukaan vetoon siten, että ilmoittautuminen päättyy klo 18.29 samaisena päivänä. Jos varatuista pelaajista kukaan ei ole joulutaukoon mennessä tehnyt hattutemppua, voidaan mun puolesta ottaa vetoon mukaan uusia osallistujia tauon alettua.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Kannatan varaamisen aloittamista joulutauolla, jos vaikka lähtis mukaan ekaa kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös