Vedonlyönti Liigan ensimmäisestä hattutempusta 2019–2020

  • 26 087
  • 149

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erikoisella tavallahan tämä ratkesi. Mutta voittaja laittakoon tilinumeroa tulemaan.

Seuraavaa vetoa tulille vaan saman tien

vielähän @Schimanski kerkeää rageamaan itsellensä permabannit! Do it faggot!!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Laitan uutta ketjua.

Mites tuo varausaika? Jätetäänkö pelkästään tiistain Tappara-Kärpät -peli pois vedosta, vai myöskin keskiviikon neljän ottelun kierros ja aloitetaan perjantain kierrokselta?

Mun mielestä keskiviikkona vois olla eka "pelipäivä. Kyllä 4 päivässä kerkee varaamaan. Toki diktaattori päättää nämä asiat.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei olisi jäänyt. Olin katsomossa juuri maalin takana ja näin tilanteen. Lisäksi Persson kävi tuomariston kanssa keskustelua kättelyjen jälkeen. Osasin epäillä, että vielä se muutetaan.
Tuskinpa on ennen näin ratkennut. Tiedä sitten vietitkö yösi vitutuksissas vai toiveikkaana, mutta onnet täältä.
 
Onko @Schimanski @maksalaatikko lle lavallisen velkaa? Oisko muuten jäänyt huomaamatta?

@Schimanski ohjeista sitten muita laittamaan tilisiirron viestikenttään oma nimimerkki tai jotain, kunhan pysytään perillä siitä, ketkä ovat maksaneet.

Olisihan tuo tullut jossain vaiheessa ilmi. Itse Kyttäsin Zaborskin syöttöpistettä viimeseen maaliin, kun laitoin liigalle siitä palautettakin ja samalla kun se oli sinne lisätty, niin huomasin, että Perssonille merkitty 3 maalia.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Avaan uuden hattutemppuvetoketjun. Pelaajia saa alkaa varaamaan siinä ketjussa tänään klo 22.00.
Tiistain Tappara-Kärpät -peli jätetään pois vedosta, veto alkaa keskiviikon kierrokselta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Upea selitys. Paras tähän mennessä! Maksatko kenties useinkin hattutemppuvetoja tuntemattomille pois?
Avasin tämänkin ketjun pitkästä aikaa ja näen tälläistä oksennusta. Mikä tossa nyt oli ongelmana, kun maksu kuitenkin maksettiin pois? Yleisestikin sun viestit on tätä samaa tasoa.

@heavylutaa18 tuu ny ite kertoo mitä sun päässä liikku.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Avasin tämänkin ketjun pitkästä aikaa ja näen tälläistä oksennusta. Mikä tossa nyt oli ongelmana, kun maksu kuitenkin maksettiin pois? Yleisestikin sun viestit on tätä samaa tasoa.

@heavylutaa18 tuu ny ite kertoo mitä sun päässä liikku.
Noh, ihan rehellisesti olin lainannut väärää viestiä. Tarkoitus oli lainata tuota pykälää aiempaa. Päässä ei liiku kyllä sen enempää vaikka tuo nyt olisi oikein mennytkin, yhtä turha se silti olisi ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös