Mainos

Vedonlyönti finaaleihin

• 1 196
  • 7

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aikaisemmin kirjoitin, että tulossa heikkotasoisimmat finaalit vuosiin. Se ei taas tarkoittanut, että mielenkiinto vedonlyöntiin olisi loppunut. Centrebet tarjoaa Tapparalle kertoimen 3.75 ensimmäiseen finaaliin. Kerroin on selkeä ylikerroin, mielestäni Tapparan voidonmahdollisuus on vähintään 29 %. Eli suosittelen singlevetoja Centrelle Tapparan puolesta.
Centrebet:
TPS - Tappara 1.5 - 5.35 - 3.75

Tapparammiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Centre tuijottaa nyt ihan liikaa runkosarjan tuloksiin. Mielestäni voittoprosentin Tapparalle pitäisi olla lähempänä 40,
ainakin tähänastisten plei-öhvien perusteella.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Centre oletus Tapparan voitolle on 27%, mä sain itse 29% oa:n varovaisen arvion mukaan. Joten käyttäkäämme Centren virhettä hyväksi ja reilulla panostuksella. Kerrankin hauskaa, jos porkkanpöxyt voittaa

Tapparammiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähettänyt käyttäjä Kempes
Centre oletus Tapparan voitolle on 27%, mä sain itse 29% oa:n varovaisen arvion mukaan.

Onko tuo laskettu jonkin vedonlyönnissä käytetyn oletuskaavan tms. mukaan? Kiinnostaa ihan oikeasti, että kuinka nuo prosentit määritellään.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähettänyt käyttäjä Tapparammiäs

Onko tuo laskettu jonkin vedonlyönnissä käytetyn oletuskaavan tms. mukaan? Kiinnostaa ihan oikeasti, että kuinka nuo prosentit määritellään.

Siis nuo prosentit jokainen laskee ihan omalla menetelmällään. Mitään ainoata ja oikeaa ei ole. Jos olisi, niin eihän koko touhussa olisi enää mitään järkeä. Mitä parempi menetelmä on, niin sitä paremmin ja enemmän sillä voittaa pitkässä sarjassa.

Tapparammiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähettänyt käyttäjä Henkka

Siis nuo prosentit jokainen laskee ihan omalla menetelmällään. Mitään ainoata ja oikeaa ei ole. Jos olisi, niin eihän koko touhussa olisi enää mitään järkeä. Mitä parempi menetelmä on, niin sitä paremmin ja enemmän sillä voittaa pitkässä sarjassa.

Joo, siis ilman muuta pitää paikkansa meidän yksityisten pelurien suhteen. Mutta tarkoitin tässä lähinnä sitä, että jos Centre esim. palkkaa Suomesta kertoimienlaskijan, niin onko heillä joku tietty "kaava", eli jonkun tekijän puutuminen on vaikka -1 yksikköä kertoimen (tai prosentin) tekijänä jne. Siis vetävätkö nämä laskijat ihan oman ammattitaidon perusteella näitä prosentteja?

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähettänyt käyttäjä Kempes
Aikaisemmin kirjoitin, että tulossa heikkotasoisimmat finaalit vuosiin.

mitä sä meinaat?
ainakin mielenkiintoisimmat vuosiin, kun saadaan pitkästä aikaa seurata jääkiekkoa, jossa keskitytään pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy